Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Er det best å bestille på de offisielle sidene til fotballklubbene?

 

Er forøvrig usikker på pris, og skal kjøpe to drakter, en fra chelsea og en fra real madrid, noen som vet hvordan størrelsene er i forhold til "norske" størrelser, evt hvilke mål det er de følger, slik at jeg kan måle selv?

 

EDIT: De må være ekte, offisielle drakter, og ikke kopier

 

Både ja og nei at det er best å bestille fra di offisielle nettsidene.

Du får det du betaler for, men siden klubben vet at di selger lassevis av drakter tar di også ekstra betalt. Til eksempel: Alle premier league klubbene bruker Kitbag som offisiell leverandør av sine drakter. Kjøper du draktene via Kitbag, koster di ca. 100-150 kr mindre enn via nettsidene.

 

Anbefaler deg www.subsidesports.com . Disse er billige og bruker DHL som leverandør. DHL er mye kjappere enn UPS (og som oftest billigere). Alle draktene er selvfølgelig ekte.

 

Ang. størrelser så er det ikke forskjell på di draktene du kjøper her hjemme. Siden både Chelsea og Real Madrid bruker Adidas, kan du sammenligne enten med en tidligere drakt, eller en adidas-t-skjorte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skaffet meg noen nye drakter i sommer.

 

Bl.a. en svart marseille drakt fra fjorårsesongen, og den franske landslagsdrakta fra em.

 

Nois!

 

Hvorfor akkurat marseille?

Hadde litt lyst på frankrike sin drakt, da jeg elsker drakter som er så stilrene men dessverre har di ingen spillere jeg liker :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det best å bestille på de offisielle sidene til fotballklubbene?

 

Er forøvrig usikker på pris, og skal kjøpe to drakter, en fra chelsea og en fra real madrid, noen som vet hvordan størrelsene er i forhold til "norske" størrelser, evt hvilke mål det er de følger, slik at jeg kan måle selv?

 

EDIT: De må være ekte, offisielle drakter, og ikke kopier

 

Både ja og nei at det er best å bestille fra di offisielle nettsidene.

Du får det du betaler for, men siden klubben vet at di selger lassevis av drakter tar di også ekstra betalt. Til eksempel: Alle premier league klubbene bruker Kitbag som offisiell leverandør av sine drakter. Kjøper du draktene via Kitbag, koster di ca. 100-150 kr mindre enn via nettsidene.

 

Anbefaler deg www.subsidesports.com . Disse er billige og bruker DHL som leverandør. DHL er mye kjappere enn UPS (og som oftest billigere). Alle draktene er selvfølgelig ekte.

 

Ang. størrelser så er det ikke forskjell på di draktene du kjøper her hjemme. Siden både Chelsea og Real Madrid bruker Adidas, kan du sammenligne enten med en tidligere drakt, eller en adidas-t-skjorte.

 

Hvis de bruker DHL som leverandør så kan du hvertfall regne med et bra fortollingstillegg. Jeg kjøpte en drakt fra uksoccershop for en stund siden, og de benytter DHL som leverandør. Det ble da et tillegg på 280,- for fortolling og administrasjonsgebyr.. Blir fort billigere å handle på unisport da, gitt.

Lenke til kommentar

Er det best å bestille på de offisielle sidene til fotballklubbene?

 

Er forøvrig usikker på pris, og skal kjøpe to drakter, en fra chelsea og en fra real madrid, noen som vet hvordan størrelsene er i forhold til "norske" størrelser, evt hvilke mål det er de følger, slik at jeg kan måle selv?

 

EDIT: De må være ekte, offisielle drakter, og ikke kopier

 

Jeg fant ut at jeg skulle prøve lykken på ebay for en stund siden, og fant til slutt en habil selger (med 100% rating) som solgte Adidas-drakter for en meget god pris. Det ble til at jeg bestilte Euro 2012-drakta til Spania med Xavi på ryggen og respect patch + world champions patch 2010. Den så HELT autentisk ut. Stoffet var av akkurat samme kvalitet som den offisielle Spania-drakta jeg har fra 2008. Og det som er bra er at denne selgeren har Chelsea og Real Madrid-drakter på ebay-storen sin. Skal sende deg link som PM hvis du er interessert :) Han har tydeligvis bare adidas-drakter, så jeg venter nå på at han skal få AC Milan og Bayern München på lager :wee:

Lenke til kommentar

Hvis de bruker DHL som leverandør så kan du hvertfall regne med et bra fortollingstillegg. Jeg kjøpte en drakt fra uksoccershop for en stund siden, og de benytter DHL som leverandør. Det ble da et tillegg på 280,- for fortolling og administrasjonsgebyr.. Blir fort billigere å handle på unisport da, gitt.

 

Tror du virkelig at du ikke får fortollingstilliegg etc. fordi du kjøper fra unisport? Unisport har fremdeles base i danmark og har ikke noe fritak fra fortolling pga det!?

 

DHL er forresten mye lettere å forholde seg til (både når det kommer til pris og hurtig leveranse) enn Fed Ex og UPS. DHL har heller aldri mistet en uhyre viktig forsendelse for min del :)

 

Og, du sier drakten ser helt autentisk ut.. Er den ikke autentisk? Har sett mange ekstremt gode kopier, heldigvis vet jeg hva jeg skal se etter og heldigvis har jeg ingen fake drakter i samlingen min!

Lenke til kommentar

Hvis de bruker DHL som leverandør så kan du hvertfall regne med et bra fortollingstillegg. Jeg kjøpte en drakt fra uksoccershop for en stund siden, og de benytter DHL som leverandør. Det ble da et tillegg på 280,- for fortolling og administrasjonsgebyr.. Blir fort billigere å handle på unisport da, gitt.

 

Tror du virkelig at du ikke får fortollingstilliegg etc. fordi du kjøper fra unisport? Unisport har fremdeles base i danmark og har ikke noe fritak fra fortolling pga det!?

 

DHL er forresten mye lettere å forholde seg til (både når det kommer til pris og hurtig leveranse) enn Fed Ex og UPS. DHL har heller aldri mistet en uhyre viktig forsendelse for min del :)

 

Og, du sier drakten ser helt autentisk ut.. Er den ikke autentisk? Har sett mange ekstremt gode kopier, heldigvis vet jeg hva jeg skal se etter og heldigvis har jeg ingen fake drakter i samlingen min!

 

Da jeg bestilte en Barcelona-drakt(med Iniesta på ryggen) fra unisport fikk jeg da ingen fortollingstillegg overhodet. Det var enda min ordre var på langt over 200kr.

Over til ebay-kjøpet: Ja, den er autentisk. Nå vet ikke jeg hva du legger i begrepet autentisk, men når drakten kommer i presis samme innpakning og har samme tags som den jeg handler hos f.eks fotballshop, så er den godkjent i mine øyne.

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte en Barcelona-drakt(med Iniesta på ryggen) fra unisport fikk jeg da ingen fortollingstillegg overhodet. Det var enda min ordre var på langt over 200kr.

Over til ebay-kjøpet: Ja, den er autentisk. Nå vet ikke jeg hva du legger i begrepet autentisk, men når drakten kommer i presis samme innpakning og har samme tags som den jeg handler hos f.eks fotballshop, så er den godkjent i mine øyne.

 

Da har du bare vært heldig hvis du ikke fikk toll på den. Har hendt meg flere ganger på ordre fra feks USA og UK. Tipper det har noe med mye trafikk på fortollingskontorene å gjøre.

 

Når en vare er autentisk er den laget av en offisiell leverandør (nike, adidas, puma, umbro osv osv.) . At den har samme tags eller føles lik ut trenger ikke bety at den er det ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg vil anbefale deg å kjøpe fotballdraktene fra http://www.dindrakt.no/ . Hvis de ikke har størrelsen din inne, tar du bare kontakt med dem. Så skaffer de den lett. Og vanlige adidas og nike størrelser på alle ekte fotballdrakter.

 

For det første: Hvorfor i helvete anbefaler du meg en side når jeg ikke har spurt om råd i det hele tatt?

For det andre: Det er ganske åpenbart at du kun er her inne for å reklamere for den nyopprettede siden din.

For det tredje: LOL, nei takk, den siden der var like tillitsvekkende som en hvilken som helst side ifra asia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg og noen kompiser har nok hygget oss litt for mye med FIFA på playstationen :p . Vi har funnet ut at vi er utrolig interesserte i å skaffe oss hver vår Pumas UNAM drakt.

 

Har lest gjennom tråden og ser at Corey er vel over middels dreven når det kommer til faget. Har surfet litt rundt og lett etter pålitelige nettsider med disse draktene. Foreløpig heller det mot denne: http://www.worldsoccershop.com/36359.html (Ser de har fjorårets drakt på tilbud, så kan godt være det blir den i stedet). :)

 

Så du henviste til siden i en post tidligere, Corey, og jeg lurer på om du (eller noen andre) har noen erfaringer med denne siden? Ser de bruker UPS (som har fått mye kritikk i denne tråden), men drakten haster ikke.

 

Setter pris på veiledende og besvarende kommentarer. :D

Lenke til kommentar
http://www.worldsoccershop.com/36359.html (Ser de har fjorårets drakt på tilbud, så kan godt være det blir den i stedet). :) Så du henviste til siden i en post tidligere, Corey, og jeg lurer på om du (eller noen andre) har noen erfaringer med denne siden? Ser de bruker UPS (som har fått mye kritikk i denne tråden), men drakten haster ikke. Setter pris på veiledende og besvarende kommentarer. :D

 

Jeg har ingen særlige motsigelser imot worlds soccer shop, annet enn at det er basert i USA og derfor vil nok frakt ta ekstra lang tid. Men som du nevner så er jo ikke dette noe problem så go for it ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Subside sports har fått inn et lite parti med Santos drakter, og et enda mindre parti med Neymar trykk (borte og hjemme).

Jeg bestilite min ASAP når jeg så at det var tilgjengelig :p

 

Just Sayin!!

 

http://www.subsidesports.com/uk/2012-santos-home-shirt-neymar-jr-11-fan-style.html

Hadde mistet denne tråden fra "Mine Innlegg", så fikk ikke med meg dette.

Linken funker ikke, så regner med jeg er for sent ute?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...