Gå til innhold

Den store Fotballdrakt-tråden


ForzaRoma

Anbefalte innlegg

Er ute etter Santos drakt med Neymar trykk, og Liverpool drakt med Suarez trykk.

Noen som veit om en utenlands side som har begge disse orginale til en god pris? :)

 

OFF! Den er vanskelig!

Jeg har selv 2 Santos drakter, bestilt fra Santos sin offisielle hjemmeside via en bekjent i brasil.

Begge skulle ha Neymar bakpå, men endte opp med 8 (wesley) og 10 (usikker på hvem som er nummer 10).

 

Liverpool med suarez er vel det letteste. www.subsidesports.com . Best levering og ok pris. Du kommer ikke unna toll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ojda, det hørtes ikke bra ut! Vil absolutt ikke oppleve det :nei2:

Trodde da ikke det skulle være så vrient å finne sider som var til å stole på..

 

Evt kan jeg kjøpe en Real Madrid drakt med Ronaldo bakpå, om det ikke er mulig å finne en trygg bestilling på Santos drakten. Har de Real drakt med Ronaldo trykk på subsidesports tro?

Lenke til kommentar

Evt kan jeg kjøpe en Real Madrid drakt med Ronaldo bakpå, om det ikke er mulig å finne en trygg bestilling på Santos drakten. Har de Real drakt med Ronaldo trykk på subsidesports tro?

 

Jupp!

 

http://www.subsidesports.com/uk/12-13-real-madrid-home-shirt-ronaldo-7-official-printing.html

 

Omtrent det samme jeg betalte for min Özil drakt i london i helgen, så prisen er ikke så gæren.

Lenke til kommentar

Var det jeg mente ja, takk for svar :)

 

Men er det egentlig noe penger å spare fra subsidesport, iforhold til fotballshop?

Etter det jeg kan se her, så er det ca 1000,- hos fotballshop, og mellom 550,- og 700,- + moms hos subsidesport.

 

Er det akkurat samme drakter og trykk? Ser man har muligheten til å velge navn og nummer selv, hos fotballsport. Det er ikke noe slags form for "fake" av den grunn?

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Hmm, merkelig. Trodde denne var lett, men greier ikke finne den på noen av mine faste leverandører.

 

Fant den her:http://soccer-gear.worldsoccershop.com/search#p=R&w=la%20gala&url=http%3a%2f%2fsoccer-gear.worldsoccershop.com%2fsearch%3fw%3dla%20galaxy%26ts%3dajax&rk=1&uid=&ts=rac&rt=racsug&asug=la%20gala.

 

Long link is long.

 

www.worldsoccershop.com skal være good shit denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det best å bestille på de offisielle sidene til fotballklubbene?

 

Er forøvrig usikker på pris, og skal kjøpe to drakter, en fra chelsea og en fra real madrid, noen som vet hvordan størrelsene er i forhold til "norske" størrelser, evt hvilke mål det er de følger, slik at jeg kan måle selv?

 

EDIT: De må være ekte, offisielle drakter, og ikke kopier

Endret av maskot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...