Gå til innhold

Hva er din 3dmark 2001 score på din bærbare?


Han2Solo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke kjørt 3dmark engang...

 

Har en Compaq Aramada 1590 DT, 32MB ram, 166mhz P1 Mmx, 2,1 Gb HD og et skjermkort med Chips & Technologics GPU på 2 mb...

 

Hvis jeg idet hele tatt hadde fått kjørt bencmark, hadde nok scoren blitt 4,5... Eller no sånt...

________________

Mvh Martin S

Lenke til kommentar

Har ikke fått testet med crt ennå så om jeg får mer enn 85 hz på den vet jeg ikke. Driveren finner du på

3dguru.com

Hvor mange hz kan man ha på LCD skjermen på maskinen da? Har ikke fått sett på det annet enn at den står på standard 60 hz. Må vel være mulig å kjøre 100 hz?

 

Hansolo

Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg tror at sammensetningen av større og bedre skjermer vil medføre til at spillopplevelsen selvsagt blir bedre. La oss vente til kommende sensommer, da skal det være enda kraftige grafikkort for bærbare.

 

Det er heller ikke lenge til 16" slipper til med høyere oppfriskningrate..

 

Så til 'gameduders', er fremtiden nokså lys:)

Lenke til kommentar

Noen med Mobility radeon 7500 32 mb ddr som har kjørt noe 3dmark?

Eller som har andre erfaringer med den brikken?

Skulle gjerne visst om det gikk an å kjøre noe spill på min CL11 som er på vei i posten :smile:

Sikkert moro å kunne spille litt innimellom også når man er på reisefot, selv om 3d-ytelse ikke er første prioritet.

Lenke til kommentar

Jeg kikket på den testen på tomshardware og så at Mobility Radeon 7500 fikk i overkant av 5000 poeng i 3DMark 2001SE. Selv har jeg en Inspiron 4150 med specs ganske like til testmaskinen Tom brukte, men jeg får likevel bare ca. 3400 poeng. Maskinen min er en P4 2GHz med 512MB, akkurat som testmaskinen... Jeg har skrudd av Powerplay, men likevel virker scoren noe lav. Noen forslag til endringer og innstillinger som kan få litt fart på systemet?

Lenke til kommentar

Er vel heller ingen hemmelighet at M7 kortene til Dell yter litt dårligere enn andre... Kombinasjon av gamle drivere gjør det vel heller ikke noe bedre...

 

Leste forøvrig for en stund siden en gammel test av en Toshiba-maskin med et av de tidlige M7 kortene, denne fikk omtrent samme score som Dell Inspiron 4150..

 

Får selv ca 3400 poeng med min i4150... kjørte testen på standard oppsett.. (Det har vel ingen ting å si om innstillingen i Windows er satt til 1400*1050 ??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...