Jihadinmymind Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hei, etter å ha nylig runnet stalker lurer jeg nå på hvilke våpen som finnes og hvilke modifikasjoner som finnes til de forskjellige våpnene.. Hadde vært morsomt å hatt bilder av de forskjellige våpnene og hvilke modifications det finnes til hver av dem.. Noen som forresten har funnet en dessert eagle? Synes det var mange likheter med fallout i dette spillet, like våpennavn, items, oppdrag osv.. Vet noen om noen av utviklerne fra fallout serien har bidratt til stalker?
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 I survival-guide'n som du finner i Collector's Edition, så har du bilder og beskrivelse av alle våpnene.
Gunfreak Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 fuck, hadde helt glemt CE'n min har hatt boxen liggende her en uke uten å ha åpenet den
Jihadinmymind Skrevet 7. april 2007 Forfatter Skrevet 7. april 2007 I survival-guide'n som du finner i Collector's Edition, så har du bilder og beskrivelse av alle våpnene. 8325984[/snapback] Vet du om den finnes på nettet noe sted? lyst til å scanne eller?
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 finnes horder av Stalker sider, bare Google etter Stalker info eller guide.
Hr. Jenssen Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 I survival-guide'n som du finner i Collector's Edition, så har du bilder og beskrivelse av alle våpnene. 8325984[/snapback] Vet du om den finnes på nettet noe sted? lyst til å scanne eller? 8326307[/snapback] Jeg har ikke lyst til å scanne, nei. Kjøp deg spillet originalt i stedet.
Sollid Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Litt OT men har forelsket meg i den avsagde hagla.
Kontorstol Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 I survival-guide'n som du finner i Collector's Edition, så har du bilder og beskrivelse av alle våpnene. 8325984[/snapback] Vet du om den finnes på nettet noe sted? lyst til å scanne eller? 8326307[/snapback] Jeg har ikke lyst til å scanne, nei. Kjøp deg spillet originalt i stedet. 8327052[/snapback] Kansje han ikke har collector's edition
Spirre Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) desert eagle finner du her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor desert eagle er i en tunnel under bakken i område vest for "bar". er også en bra armor inni et hus ikke langt unna, inngang igjennom taket. masse radiation. gunnern til ene questet i 100 rads bar ligger også nedi tunnelen der deaglen er. edit: la til litt info om ting og la det i spoiler Endret 7. april 2007 av Spirre
Gunfreak Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 yay, fikk endelig P226, favoritt våpenet mitt etter 1911
Gunfreak Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 sure Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor fikk den av en dø monolith kar i pyat eller hva den byen heter
Hr. Jenssen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Litt OT men har forelsket meg i den avsagde hagla. 8327629[/snapback] Jeg skjønner bare ikke... hvor i helvete ble det av den andre toløpshagla? Det var to i MP-beta'en; en som var avsagd med løpene på siden av hverandre (den vi får i spillet), men også en med løpene over hverandre, som hadde kolbe. Jeg brukte den til og med i beta'en. Hvorfor i helvete fjernet de den sånn i siste liten?!
McStorvik Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Litt OT men har forelsket meg i den avsagde hagla. 8327629[/snapback] Jeg skjønner bare ikke... hvor i helvete ble det av den andre toløpshagla? Det var to i MP-beta'en; en som var avsagd med løpene på siden av hverandre (den vi får i spillet), men også en med løpene over hverandre, som hadde kolbe. Jeg brukte den til og med i beta'en. Hvorfor i helvete fjernet de den sånn i siste liten?! 8330658[/snapback] de har ikke fjernet den hagla. har bare ikke en aning på hvor i hel***** den er post i Spoiler hvis noen vet
giggs11 Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Har endelig funnet gevær med scope. Sliter veldig med å få nytte av dette. Uansett om personen jeg skal skyte er midt i siktet får jeg ikke inn treff. Noen som har opplevde det samme / vet hva jeg gjør galt ?
Heatsink Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Har endelig funnet gevær med scope. Sliter veldig med å få nytte av dette. Uansett om personen jeg skal skyte er midt i siktet får jeg ikke inn treff. Noen som har opplevde det samme / vet hva jeg gjør galt ? 8446704[/snapback] Det er bare sånn det er. Våpnene du får mot slutten av spillet er gode men de du får i begynnelsen er jo bare katastrofalt upresise.
Kontorstol Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Nå må dere huke at våpen er mer upresise i vind, så det kan være vanskelig uten en skikkelig sniper rifle som ikke påvirkes av vind...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå