Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R våpen tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, etter å ha nylig runnet stalker lurer jeg nå på hvilke våpen som finnes og hvilke modifikasjoner som finnes til de forskjellige våpnene..

Hadde vært morsomt å hatt bilder av de forskjellige våpnene og hvilke modifications det finnes til hver av dem..

Noen som forresten har funnet en dessert eagle?

Synes det var mange likheter med fallout i dette spillet, like våpennavn, items, oppdrag osv.. Vet noen om noen av utviklerne fra fallout serien har bidratt til stalker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I survival-guide'n som du finner i Collector's Edition, så har du bilder og beskrivelse av alle våpnene.

8325984[/snapback]

Vet du om den finnes på nettet noe sted? lyst til å scanne eller?:p

Skrevet
I survival-guide'n som du finner i Collector's Edition, så har du bilder og beskrivelse av alle våpnene.

8325984[/snapback]

8326307[/snapback]

Jeg har ikke lyst til å scanne, nei. Kjøp deg spillet originalt i stedet. ;)

Skrevet

8325984[/snapback]

8326307[/snapback]

Jeg har ikke lyst til å scanne, nei. Kjøp deg spillet originalt i stedet. ;)

8327052[/snapback]

Kansje han ikke har collector's edition :roll:

Skrevet (endret)

desert eagle finner du her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
desert eagle er i en tunnel under bakken i område vest for "bar". er også en bra armor inni et hus ikke langt unna, inngang igjennom taket. masse radiation. gunnern til ene questet i 100 rads bar ligger også nedi tunnelen der deaglen er.

edit: la til litt info om ting og la det i spoiler

Endret av Spirre
Skrevet
Litt OT men har forelsket meg i den avsagde hagla.

8327629[/snapback]

Jeg skjønner bare ikke... hvor i helvete ble det av den andre toløpshagla? Det var to i MP-beta'en; en som var avsagd med løpene på siden av hverandre (den vi får i spillet), men også en med løpene over hverandre, som hadde kolbe. Jeg brukte den til og med i beta'en. Hvorfor i helvete fjernet de den sånn i siste liten?! :hrm:

• 2 uker senere...
Skrevet
Litt OT men har forelsket meg i den avsagde hagla.

8327629[/snapback]

Jeg skjønner bare ikke... hvor i helvete ble det av den andre toløpshagla? Det var to i MP-beta'en; en som var avsagd med løpene på siden av hverandre (den vi får i spillet), men også en med løpene over hverandre, som hadde kolbe. Jeg brukte den til og med i beta'en. Hvorfor i helvete fjernet de den sånn i siste liten?! :hrm:

8330658[/snapback]

de har ikke fjernet den hagla. har bare ikke en aning på hvor i hel***** den er

post i Spoiler hvis noen vet

Skrevet

Har endelig funnet gevær med scope. Sliter veldig med å få nytte av dette. Uansett om personen jeg skal skyte er midt i siktet får jeg ikke inn treff. Noen som har opplevde det samme / vet hva jeg gjør galt ?

Skrevet
Har endelig funnet gevær med scope. Sliter veldig med å få nytte av dette. Uansett om personen jeg skal skyte er midt i siktet får jeg ikke inn treff. Noen som har opplevde det samme / vet hva jeg gjør galt ?

8446704[/snapback]

Det er bare sånn det er. Våpnene du får mot slutten av spillet er gode men de du får i begynnelsen er jo bare katastrofalt upresise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...