Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 http://www.engadget.com/2007/04/06/tilt-se...g-for-xbox-360/ skjønner ikke poenget med dette, men noen kanskje vill like det... hvor ekte det er kan diskuteres
MindTooth Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Personlig foretrekker jeg å sitte i ro når jeg spiller. Men noen kan finde det spennende..
Snikpellik Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Jeg liker ikke å tilte kontrollen hvis den er tradisjonell, slik som Sixaxis og den gamle Microsoft-greia. Blir liksom litt klaustrofobisk. Liker Wii sin løsning klart best når det kommer til dette!
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 ja enig med det, tror dette bare er en gimmick, morsomt i 2 sekunder så skrur man det av og spiller på den "gammle" måten, dette gjelder nok også for PS3
ShredLord Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) ja enig med det, tror dette bare er en gimmick, morsomt i 2 sekunder så skrur man det av og spiller på den "gammle" måten, dette gjelder nok også for PS3 Sixaxis på Ps3 synes eg fungerar glimrande, men passar openbert betre til nokon ting enn andre ting. Dette her trur eg derimot ikkje blir nokon suksess. Endret 7. april 2007 av ShredLord
Amored Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Helt greit om dette kommer til Xbox 360, men jeg kommer neppe til å bruke det. Testa SIXAXIS med Motorstorm, og var lite fornøyd. Men kanskje kommer det spill som gjør tilt letter/mer behagelig å bruke.
Snorre Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Å skulle tilte på en kontroll man må bruke to hender på er faktisk litt vanskelig. Det at du nettopp holder i kontrollen med begge hendene hemmer bevegelsesfriheten. Nå har jeg prøvd tilting i Motorstorm, og den var i overkant upresis og treig. Det var mange ganger bedre å bare bruke de analoge stikkene. Men det kommer helt sikkert andre spill hvor tilte-funksjonen fungerer bedre. Det er helt kalrt positivt at det kommer noe lignende til Xbox 360. Flere muligheter er aldri noe å takke nei til. Men om det blir noe populært er en ting, og hvor mange spill som kommer til å støtte dette vet man jo ikke. Så ikke vet jeg hva jeg skal tro. Snorre
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Er ikke meningen å starte en krangel her men jeg trodde "vil fekting i lufta" var for unger? Er i alle fall det som ble slengt i trynet når Wiimoten kom. Ganske ironisk at den barnslige viftinga i lufta nå skal være på alle kontrollene, noen som får litt deja vu følelse her?
arnizzz Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Er ikke meningen å starte en krangel her men jeg trodde "vil fekting i lufta" var for unger? Er i alle fall det som ble slengt i trynet når Wiimoten kom. Ganske ironisk at den barnslige viftinga i lufta nå skal være på alle kontrollene, noen som får litt deja vu følelse her? 8324775[/snapback] Not rly. Men håper dette IKKE kommer. For tilting er så totally crap.
This is Thomas Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Det har du rett i, og det funker fint i Flow også Jeg syns heller ikke at det er så ille i Motorstorm som alle skal ha det til, jeg syns det var lite respons og veldig unøyaktig i starten da jeg holdt kontrollen feil. Endret 7. april 2007 av xeran2
LarsBarstad Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Sikkert flott for dem som bryr seg om slikt. Etter å ha testet VFX-1 Cyberpuck, Microsoft freestyle eller hva den nå het, og Wii kontrolleren er jeg fortsatt ikke begeistret. Har ingen forhåpninger til at Sixaxis er noe bedre. Griser vil fly i et frossent helvete før jeg kjøper noen "tilt" kontroller som ekstrautstyr. Lars
Artistic.Hipster Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Dette så spennende ut. Definitivt verdt å kjøpe så lenge prisen ikke blir alt for stiv
Cutthroat Bill Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Mulig jeg ville ha testet det ut om det var presist nok, noe jeg egentlig ikke tror det er.
killerboy85 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 jeg også har prøvd tilt-kontrollene til ps3 med motorstorm, men var uvant, likte bedre med rumble på ps2, eneste jeg ser at det kan brukes er til flyspill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå