Gå til innhold

tilt sensor til 360

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å tilte kontrollen hvis den er tradisjonell, slik som Sixaxis og den gamle Microsoft-greia. Blir liksom litt klaustrofobisk. :p Liker Wii sin løsning klart best når det kommer til dette!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja enig med det, tror dette bare er en gimmick, morsomt i 2 sekunder så skrur man det av og spiller på den "gammle" måten,

dette gjelder nok også for PS3

Skrevet (endret)
ja enig med det, tror dette bare er en gimmick, morsomt i 2 sekunder så skrur man det av og spiller på den "gammle" måten,

dette gjelder nok også for PS3

Sixaxis på Ps3 synes eg fungerar glimrande, men passar openbert betre til nokon ting enn andre ting. :)

Dette her trur eg derimot ikkje blir nokon suksess.

Endret av ShredLord
Skrevet

Helt greit om dette kommer til Xbox 360, men jeg kommer neppe til å bruke det. Testa SIXAXIS med Motorstorm, og var lite fornøyd.

Men kanskje kommer det spill som gjør tilt letter/mer behagelig å bruke.

Skrevet

Å skulle tilte på en kontroll man må bruke to hender på er faktisk litt vanskelig. Det at du nettopp holder i kontrollen med begge hendene hemmer bevegelsesfriheten. Nå har jeg prøvd tilting i Motorstorm, og den var i overkant upresis og treig. Det var mange ganger bedre å bare bruke de analoge stikkene. Men det kommer helt sikkert andre spill hvor tilte-funksjonen fungerer bedre.

Det er helt kalrt positivt at det kommer noe lignende til Xbox 360. Flere muligheter er aldri noe å takke nei til. Men om det blir noe populært er en ting, og hvor mange spill som kommer til å støtte dette vet man jo ikke. Så ikke vet jeg hva jeg skal tro.

Snorre :)

Skrevet

Er ikke meningen å starte en krangel her men jeg trodde "vil fekting i lufta" var for unger? Er i alle fall det som ble slengt i trynet når Wiimoten kom.

Ganske ironisk at den barnslige viftinga i lufta nå skal være på alle kontrollene, noen som får litt deja vu følelse her?

Skrevet
Er ikke meningen å starte en krangel her men jeg trodde "vil fekting i lufta" var for unger? Er i alle fall det som ble slengt i trynet når Wiimoten kom.

Ganske ironisk at den barnslige viftinga i lufta nå skal være på alle kontrollene, noen som får litt deja vu følelse her?

8324775[/snapback]

Not rly.

Men håper dette IKKE kommer. For tilting er så totally crap.

Skrevet (endret)

Det har du rett i, og det funker fint i Flow også :)

Jeg syns heller ikke at det er så ille i Motorstorm som alle skal ha det til, jeg syns det var lite respons og veldig unøyaktig i starten da jeg holdt kontrollen feil.

Endret av xeran2
Skrevet

Sikkert flott for dem som bryr seg om slikt.

Etter å ha testet VFX-1 Cyberpuck, Microsoft freestyle eller hva den nå het, og Wii kontrolleren er jeg fortsatt ikke begeistret. Har ingen forhåpninger til at Sixaxis er noe bedre. Griser vil fly i et frossent helvete før jeg kjøper noen "tilt" kontroller som ekstrautstyr.

Lars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...