Donnie Darko Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Når jeg skulle starte CS fikk jeg en error, trykket så OK, men fikk beskjed om at den bare kunne kjøre i Software mode når jeg vanlighvis kjører den i OpenGL. Jeg gikk da inn i CS å stilte tilbake til OpenGL, men da ble hele skjermen skurrete. Dette har ALDRI skjedd før, hvorfor skjer det? Edit: Jeg prøver nå å uinnstalere det å installere det igjen, men når den har innstalert litt bare går den å går den, den har vel holdt på i 1 time nå.
Beaumont Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Har hatt problemet flere ganger, husker ikke helt hva jeg gjorde for å fikse det Restarte og laste ned nyeste drivere ?
Donnie Darko Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Jeg aner ikke hva slags skjermkort jeg har, så det blir litt vanskelig. Har en Mega865
Jack_The_Bull Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg aner ikke hva slags skjermkort jeg har, så det blir litt vanskelig. Har en Mega865 8318585[/snapback] Last ned Everest eller SIW så finner du hvilket skjermkort du har. Endret 6. april 2007 av Jack_The_Bull
Donnie Darko Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Lastet ned Everest, men fant et virus :S
Donnie Darko Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 Lasta ned SIW, funker bra det, men finner ikke ut hvor jeg kan se hvilket skjermkort jeg har.
Matsemann Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper -> "innstillinger"-fanen -> les av der. Trenger jo ikke noe program for det...
tom waits for alice Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Jeg minner om reglene for bumping. Det skal gå minimum 24 timer før man bumper en tråd. Får man ikke svar med en gang er det fordi ingen har svaret/tid til å svare/etc. Da får man smøre seg med tålmodighet og vente. Dersom man har tilleggsinformasjon og ingen andre har postet i mellomtiden, kan man redigere den opprinnelige posten. Slik unngår man at det blir en bump. Jeg har slått sammen et par poster for trådstarter. Spørsmål til/reaksjoner på moderering tas på PM, ikke i tråden. Geir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå