Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Mage: No locks or priestseller Priest: No mages or locks eller Lock: No priests or mages eller generelt folk som ikke tåler konkurranse om gear 8306974[/snapback] Selv er jeg warlock og sier ifra når jeg går instance og er eneste lock; "If Oblivion drops no one but me can need it" Og det mener jeg at jeg har krav til uansett gearet til de andre. Slik er det også for andre mener jeg. Deres mening? 8356655[/snapback] Jeg mener at du er litt egoistisk. 8358510[/snapback] Hvorfor egoistisk? F.eks Oblivion har set-bonus som bare hjelper locks, derfor vil warlocken få mest nytte av det? Syntes at klassen bør på prio på det settet som dropper for klassen. f.eks Warlocks - Oblivion, Mage - Incanters, etc etc.
chokke Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Mage: No locks or priestseller Priest: No mages or locks eller Lock: No priests or mages eller generelt folk som ikke tåler konkurranse om gear 8306974[/snapback] Selv er jeg warlock og sier ifra når jeg går instance og er eneste lock; "If Oblivion drops no one but me can need it" Og det mener jeg at jeg har krav til uansett gearet til de andre. Slik er det også for andre mener jeg. Deres mening? 8356655[/snapback] Jeg mener at du er litt egoistisk. 8358510[/snapback] Hvorfor egoistisk? F.eks Oblivion har set-bonus som bare hjelper locks, derfor vil warlocken få mest nytte av det? Syntes at klassen bør på prio på det settet som dropper for klassen. f.eks Warlocks - Oblivion, Mage - Incanters, etc etc. 8359406[/snapback] det er 15 av 1000 mulige drops... stiller seg selvsagt under untakstilfellene.
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hvorfor egoistisk? F.eks Oblivion har set-bonus som bare hjelper locks, derfor vil warlocken få mest nytte av det? Syntes at klassen bør på prio på det settet som dropper for klassen. f.eks Warlocks - Oblivion, Mage - Incanters, etc etc. 8359406[/snapback] Jeg var i en PUG i går - i SteamVault..sammen med en guildmate mage og en ukjent prest. Fra siste bossen droppet Incanters Pauldrons, og mage blir selvfølgelig glad og gjør need. Men det gjør presten også.. sier han needer for "dps gear", og vinner roll. Drittsekk syns nå jeg, og min guildmate var naturlig nok veldig skuffet. Hva syns dere?
Netforce Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Helt fair synes jeg, Priests har behov for dps-items på samme måte som som andre cloth-casters.
John Keats Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Hvorfor egoistisk? F.eks Oblivion har set-bonus som bare hjelper locks, derfor vil warlocken få mest nytte av det? Syntes at klassen bør på prio på det settet som dropper for klassen. f.eks Warlocks - Oblivion, Mage - Incanters, etc etc. 8359406[/snapback] Jeg var i en PUG i går - i SteamVault..sammen med en guildmate mage og en ukjent prest. Fra siste bossen droppet Incanters Pauldrons, og mage blir selvfølgelig glad og gjør need. Men det gjør presten også.. sier han needer for "dps gear", og vinner roll. Drittsekk syns nå jeg, og min guildmate var naturlig nok veldig skuffet. Hva syns dere? 8365290[/snapback] Synes presten fortjener dem mer enn den magen når han tenker slik..
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Helt fair synes jeg, Priests har behov for dps-items på samme måte som som andre cloth-casters. 8365315[/snapback] Selv om det er et mage-set?
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 (endret) Synes presten fortjener dem mer enn den magen når han tenker slik.. 8365325[/snapback] Tenker slik?.. Hva mener du?.. Endret 12. april 2007 av pax1
Walts Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Alle har like mye "rett" på gear, iallefall når det er bra for dem også, kanskje ikke like bra men greit nok. Selv har jeg respect nok til å passe på items til de som egentlig trenger det, sånn som jeg passer på "trinket of spellcrit and dmg imba" om en mage trenger det framfor meg som paladin
Rookie_NO Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det jeg ikke skjønner med incanters settet er hvorfor mages trenger pluss til healing? Dette gjør jo at priests egentlig er bedre egnet for disse itemsene hvis vi ser bor i fra set bonusen...
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Selv har jeg respect nok til å passe på items til de som egentlig trenger det, sånn som jeg passer på "trinket of spellcrit and dmg imba" om en mage trenger det framfor meg som paladin 8365345[/snapback] Det er det jeg gjør også, og noe som jeg oppfatter som en litt "uskreven regel" blant mange spillere. Klassen som den er "designet for" har 1. prioritet....
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Det jeg ikke skjønner med incanters settet er hvorfor mages trenger pluss til healing? Dette gjør jo at priests egentlig er bedre egnet for disse itemsene hvis vi ser bor i fra set bonusen... 8365365[/snapback] Nei.. incanters settet er vel litt dårlig designet for mages, men det er vel litt på siden av det... Dps-sett for prester er vel mer "Mana-etched Regalia" - noe både mages, warlocks og prester burde ha lik prioritet til å neede på syns jeg...
John Keats Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Synes presten fortjener dem mer enn den magen når han tenker slik.. 8365325[/snapback] Tenker slik?.. Hva mener du?.. 8365338[/snapback] Er grådig og tenker "OMG HEALBOT" vel..
PSV Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Alle har like mye "rett" på gear, iallefall når det er bra for dem også, kanskje ikke like bra men greit nok. Selv har jeg respect nok til å passe på items til de som egentlig trenger det, sånn som jeg passer på "trinket of spellcrit and dmg imba" om en mage trenger det framfor meg som paladin 8365345[/snapback] Du vet at paladin får mest nytte av spellcrit av alle classes i spillet sant? Mage: 30% av manacost tilbake. 1.5x damage + lolignite. (Regner med Firespecc) Paladin: 100% av manacost tilbake. 1.5x healing.
Walts Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Alle har like mye "rett" på gear, iallefall når det er bra for dem også, kanskje ikke like bra men greit nok. Selv har jeg respect nok til å passe på items til de som egentlig trenger det, sånn som jeg passer på "trinket of spellcrit and dmg imba" om en mage trenger det framfor meg som paladin 8365345[/snapback] Du vet at paladin får mest nytte av spellcrit av alle classes i spillet sant? Mage: 30% av manacost tilbake. 1.5x damage + lolignite. (Regner med Firespecc) Paladin: 100% av manacost tilbake. 1.5x healing. 8365417[/snapback] det var bare et eksemple ^^ kunne vært "trinket of imba spell dmg" ^^
Netforce Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Selv om det er et mage-set? Det er et cloth item og itemet er en upgrade for priesten og dere var i en pug, helt fair å rolle.
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Synes presten fortjener dem mer enn den magen når han tenker slik.. 8365325[/snapback] Tenker slik?.. Hva mener du?.. 8365338[/snapback] Er grådig og tenker "OMG HEALBOT" vel.. 8365406[/snapback] Er det grådig å tenke at din klasse har 1. pri på set-items fra set designet for din klasse?.. Hvis man har tenkemåtene a) Jeg ønsker prioritet på set-items designet for min klasse og vil selvsagt gi samme prioritet overfor andres set-items, og b) Jeg blåser i hva slags klasse set-items er designet for, kan jeg bruke det needer jeg Jeg vet i hvert fall hva slags tenkemåte jeg foretrekker.... Men det er selvsagt en risiko man tar i en PuG.
John Keats Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 2: Reduces cast time on your Flamestrike ability by 0.2 sec. 4: When you are hit while Mana Shield is active, you have a chance to gain up to 100 spell damage for 15 sec. Nå er ikke akkurat setbonusene på Incanters noe å skryte av da.. Så imo har alle cloth-users like mye rett på det.
pax1 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 2: Reduces cast time on your Flamestrike ability by 0.2 sec. 4: When you are hit while Mana Shield is active, you have a chance to gain up to 100 spell damage for 15 sec. Nå er ikke akkurat setbonusene på Incanters noe å skryte av da.. Så imo har alle cloth-users like mye rett på det. 8365467[/snapback] Det er jeg forsåvidt enig i, men slike betraktninger kan man jo gjøre om alle set (hvor gode bonusene er). Men det endrer jo ikke hvilken klasse set-bonusene gjelder for... Som paladin ville jeg aldri rollet mot en warrior på et bold-item, f.eks.
Shruggie Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Alle har like mye "rett" på gear, iallefall når det er bra for dem også, kanskje ikke like bra men greit nok. Selv har jeg respect nok til å passe på items til de som egentlig trenger det, sånn som jeg passer på "trinket of spellcrit and dmg imba" om en mage trenger det framfor meg som paladin 8365345[/snapback] Du vet at paladin får mest nytte av spellcrit av alle classes i spillet sant? Mage: 30% av manacost tilbake. 1.5x damage + lolignite. (Regner med Firespecc) Paladin: 100% av manacost tilbake. 1.5x healing. 8365417[/snapback] Du har åpenbart aldri spilt en arcane/frost mage 2.25 x damage og stor +50 % critchance mot frosne targets.
Bredoc Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Selv om jeg er feral druid ville jeg aldri ha rollet på items som en rogue i gruppa manglet. Hadde han hatt det fra før, helt ok å rolle need. Tatt som et eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå