Talwin Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Gjør mitt ytterste for å aldri gruppe med randoms,så jeg har ikke noe særlig. Men den beste jeg har hørt er lett "sorry guys,gotta go,cat's on fire".
StorPeder Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Nr1: "OOOMMMGG! Polar bears in the street! GtG!" Nr2: "Where are you from?" Nr1: "Norway"
John Keats Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Har hørt: " OOOOOMG PC I BURNING! GOT TO LOG OFF! " " sry i need to watch tv with my parents " - Denne har faktisk skjedd -.- Kan Pct bekrefte om han leser dette.. ( TheDruid ) " OUT COUNTRY IS BEING ATTACKED BY RUSSIA " - så stakk han instant.. har faktisk skjedd 1 gang denne også.. " l2ptank " så stakk han - dette er når jeg tanka med druiden og warlocken pulla aggro hele tiden ved å fyre opp alle dots i pullet..
AvIOn Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jeg er så glad for at jeg aldri spiller med 100% pickups. De få gangene jeg spiller uten full guild-gruppe, er det semi-pugs fra andre guild, der jeg VET at folk er skikkelig. Dvs: ikke noe ninja-looting, ingen leaver gruppa før vi er ferdig (eller avtaler at vi er ferdige), ingen som bitcher og styrer. Pug's... Måtte teste det EN gang i Shadow Labs, bare for å se hvordan det gikk, og jeg hadde rett, det gikk til F....s! Stiller TBC høyere krav til hvert enkelt medlem i en gruppe? Og hvis ja, hvordan påvirker dette en "casual" spiller (Hater å bruke ordet casual om en type spillere, men for mange er det ganske beskrivende)
tmg Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Kompisen min ble med i gruppe for BM sammen en annen i guilden vår.. Plutselig fikk han invitasjon til poker med noen folk og han sa: Omg my dad just died gtg! Vi har ledd godt av den etterpå og betviler sterkt at det var han som fant den på selv
MailMan13 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 Pug's... Måtte teste det EN gang i Shadow Labs, bare for å se hvordan det gikk, og jeg hadde rett, det gikk til F....s! Stiller TBC høyere krav til hvert enkelt medlem i en gruppe? Og hvis ja, hvordan påvirker dette en "casual" spiller Instanser kan ikke zerges lenger. Det er et større problem at de tidligere instansene er for lette. Man kan samle 5 randoms og zerge ned det meste før 60, så enkelte lærer aldri å spille.
Erlec Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jeg har vært heldig med at de fleste pug gruppene jeg har vært med på er faktisk gode folk Men det har vært noen ganger Forresten dette var cirka 2 månder etter wow kom ut og i deadmines! Me: Ok, I'll sheep the add while you guys kill the boss Tank: Sheep the boss instead R-tard Me: Umm, the boss is immune against sheep Tank:L2play noob, i'v been playing this game for a year Me: The game came out two months ago. Tank: I played the beat, lols Tank: CHARGE! *Wipe* *me has left the party* eller denne klassiske oneliner Tank: Sheild? Sheild is for wimps. The real man uses the 2h!"
Hanska Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Beste jeg har hørt er: "Omg, electricity is gone, g2g!" Lo litt for meg selv da. Ellers kan jeg si jeg hater at folk stikker midt i en instance. Prøver som oftest å forme gruppa selv, slik at jeg kan velge å vrake. Endret 5. april 2007 av MrSkatun
pax1 Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Syns ikke det er så ille at folk må stikke i løpet av en instance.. en del RL ting kommer foran.. Men hvis det er ting du vet du skal gjøre er det jo utrolig teit å gå inn i en gruppe når du vet du må dra om 30 min.
PSV Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Random shaman/druid/paladin: "I don't heal/tank, I'm dps spec" Og hvorfor det tørr jeg spørre? Jeg er elemental shaman, rimelig greit gearet, og jeg mener da at min skade er på nivået til mages og warlocks bortsett fra at jeg har 7-8k armor og blir ikke insta-ganked. Klart jeg kan backup heale, men jeg vet da rimelig godt selv at mana'en min ikke holder til å heale en hel gruppe.
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 det som er så genialt med elemental shamans IMO, er at de kan gjøre meget bra dmg, men så har de også mye +healing i samme dmggear. Å være bra off-healers er et problem retripaladins og enhancement shamans har iallefall.
DeadbeaT Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 det eneste som får meg til å forlate grupper er egentlig når det eksisterer ingen eller lite kommunikasjon, i en pug hvor folk ikke kjenner hverandre er det alfa og omega at man vet hva som forventes, hva som skjer og hva som kommer til å skje, ellers brenner gruppen seg fort og noen begynner å hyle "omg why didn't you use trap/sheep/tank/kill/heal" og det er bare bajs. av det så er insta leave lines slike ting som "czechiski babuska pjev werendere" eller annet uforståelig gibberish på språk hvor engelskundervisningen er skrapende, å vise at du snakker god engelsk og er villig til å bruke det er alfa og omega for meg. det skapper sikkerhet i gruppen.
Heart Break Kid Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 av det så er insta leave lines slike ting som "czechiski babuska pjev werendere" eller annet uforståelig gibberish på språk hvor engelskundervisningen er skrapende, å vise at du snakker god engelsk og er villig til å bruke det er alfa og omega for meg. det skapper sikkerhet i gruppen. 8315565[/snapback] Enig. Var i et party her om dagen med 4 russere tror jeg, de snakka mye russisk mellom seg. Jeg gav litt faen siden de var gode i engelsk også, og gjorde seg forståtte. Jeg ville rett og slett bli ferdig med questa.
MailMan13 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 (endret) Random shaman/druid/paladin: "I don't heal/tank, I'm dps spec" Og hvorfor det tørr jeg spørre? Jeg er elemental shaman, rimelig greit gearet, og jeg mener da at min skade er på nivået til mages og warlocks bortsett fra at jeg har 7-8k armor og blir ikke insta-ganked. Klart jeg kan backup heale, men jeg vet da rimelig godt selv at mana'en min ikke holder til å heale en hel gruppe. 8314796[/snapback] Generelt fordi man ikke trenger å specce healing/tanking for å gjøre en god nok jobb i non-heroic/raid instanser, spesielt ikke før lvl70. Folk som ikke forstår det eller ikke ønsker/er i stand til å oppfylle mer enn en rolle (hvorfor rolle hybrid klasse da?) har jeg ikke gode erfaringer med. Som elemental shaman har du helt sikkert nok mana til å heale en normal 5-mans, samler du sammen 5-6 +healing biter også har du sikkert nærmere +1000 healing også på lvl70 (for ikke å snakke om de 20-21 poengene i resto som nesten alle elementals tar) Endret 5. april 2007 av MailMan13
DeadbeaT Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 av det så er insta leave lines slike ting som "czechiski babuska pjev werendere" eller annet uforståelig gibberish på språk hvor engelskundervisningen er skrapende, å vise at du snakker god engelsk og er villig til å bruke det er alfa og omega for meg. det skapper sikkerhet i gruppen. 8315565[/snapback] Enig. Var i et party her om dagen med 4 russere tror jeg, de snakka mye russisk mellom seg. Jeg gav litt faen siden de var gode i engelsk også, og gjorde seg forståtte. Jeg ville rett og slett bli ferdig med questa. 8315600[/snapback] men snakker de god engelsk og har bare lyst å drive litt banther seg i mellom på russisk så driter jeg i det, det er greit, men jeg vil at alt som handler om taktikk og spillestil skjer på engelsk, ellers kan de ha det så godt fra min side
Lycantrophe Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 mye "dissing" av russere plustelig blei a 8320056[/snapback] Føler du deg truffet?
TheMaister Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 MY HOUSE IS ON FIRE LOL, gtg. Har faktisk skjedd
jinriksha Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 mye "dissing" av russere plustelig blei a 8320056[/snapback] Føler du deg truffet? 8320135[/snapback] hehe, mer enn det som skal til
Heart Break Kid Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 mye "dissing" av russere plustelig blei a 8320056[/snapback] Har ikke noe imot russere. Men jeg skjønner fint lite av hva de sier forde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå