Gå til innhold

RED ALERT 3 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som hvet omm det noen gang vill komme ett red alert 3 ?

hadde vært gøy med en ny verson av dette klassiske spillet :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

8301414[/snapback]

Det kalles "Comand and Conquer: Generals" og er på en måte treern.

Endret av Joney
Skrevet

Det er vel så langt fra en 3er til RA du kan komme. Generals var bare en flott spinoff som hadde ingenting med command&conquer hovedseriene

Skrevet
Det er vel så langt fra en 3er til RA du kan komme. Generals var bare en flott spinoff som hadde ingenting med command&conquer hovedseriene

8301560[/snapback]

Det er nå det nermeste du kommer en treer som sakt.

Skrevet

8301560[/snapback]

Det var akkurat de jeg mente også,hørte ett rykte for mange år siden att det skulle komme en red alert3

Skrevet

8301414[/snapback]

8301539[/snapback]

Absolut ikke på noen måte.

Skrevet

8301414[/snapback]

8301539[/snapback]

Nei nei nei nei nei nei nei.

Det har ikke sidebar engang.

Et bra spill, men ikke RA3-verdig. :p

Håper de lager RA3 snart, konge story, liker den bedre enn C&C. Og masse cheesy skuespill hører selvsagt med. :D

Skrevet
Det er nå det nermeste du kommer en treer som sakt.

8301578[/snapback]

Øhhh, si meg - har du drukket? Hva er det som har NOE med C&C å gjøre overhodet i Generals foruten at EA valgte å misbruke C&C navnet ved å slenge det på i tillegg?

Og jeg har ikke sett noe til hverken allies eller sovjet i Generals... har du?

Skrevet

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Øhhh, si meg - har du drukket? Hva er det som har NOE med C&C å gjøre overhodet i Generals foruten at EA valgte å misbruke C&C navnet ved å slenge det på i tillegg?

Og jeg har ikke sett noe til hverken allies eller sovjet i Generals... har du?

8307310[/snapback]

Allies og sovjet har heller ingenting med C&C å gjøre.

Skrevet
Allies og sovjet har heller ingenting med C&C å gjøre.

8307620[/snapback]

Da foeslår jeg at du spiller igjennom Red Alert en gang til og denne gang faktisk få med deg stoyen og slutten, da spesifikt Sovjet sin.

Skrevet (endret)

Artig tråd :p

Tipper vi får en expansion til c&c 3 nå først.. også begynner de sikkert å lage Red Alert 3 etterhvert.

Endret av tidus2k4
Skrevet

Det å si at Red Alert-, Generals- og Tiberium-spillene ikke har noe med hverandre å gjøre historievis er vel å være i overkant slurvete, det er jo en del forbindelser opp gjennom. Tror riktignok EA tok litt av når de kjøpte opp Westwood og mange av Ww-folka stakk av, ser spesielt mange sammenhenger mellom Generals-spillene og Tiberium Wars, men de har definitivt vært der hele veien.

Meen, det var vel en liten digresjon. RA3 er vel verken EA's eller Petroglyphs høyeste prioritet om dagen, EA har i alle fall nok å stri med hva C&C3 angår (som å få det til å...tja...fungere, for eksempel).

Skrevet
Det å si at Red Alert-, Generals- og Tiberium-spillene ikke har noe med hverandre å gjøre historievis er vel å være i overkant slurvete, det er jo en del forbindelser opp gjennom.

8310664[/snapback]

Kan du gi noen eksempler?

Jeg har spillt gjennom alle spillene med C&C merket på(med unntak av det første C&C) og kan ikke akkurat se noen rød tråd som går igjen i disse spillene...

For meg så virker det som 3 helt separate historier, men hvis noen her som har sett sammenhengen kan informere meg hadde det vært fint.

Skrevet (endret)

Red Alert 1 er en prequel til Command & Conquer Tiberium Dawn.

Du ser Kane flere ganger hviske og tiske med Stalin i bakgrunnen i den sovjetiske kampanjen.

Der vil du se Kane snakke om NOD :)

Kan også anbefale å lese litt her.

Her står det litt om forbindelsen mellom Red Alert og Tiberium universene.

Virker som om at når det var Westwood som lagde spillene så var det meningen at de skulle knytte de to universene sammen, men når de ble kjøpt opp av EA så gikk de bort fra det.

Derav ser man jo at Red Alert 2 ikke har noe sammenheng med de tidligere spillene.

Endret av Typho
Skrevet (endret)

Har alltid gått ut ifra at Allied vant i Red Alert 1 siden det er forutsetningen for Red Alert 2, men ser nå at man en gang i tiden funne koble seriene sammen...

dog blir det vel vansklig å ha enda en verdenskrig før tiberianen kommer, kane må begynne å bli gammel. Derfor håper jeg for RA3 sin del at det ikke er eller blir noen sammenheng mellom seriane.

(jeg har ikke fullført storyen i C&C3 enda så vet ikke enda hva som skjer med kane der)

EDIT: Westwood var vel fortsatt utvikleren av RA2? Trodde bare EA ga ut spillet jeg. RA2 kom ut i 2000 hvis jeg ikke husker feil, og Westwood levde fram til 2003.

Endret av Civilix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...