Typho Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Westwood ble kjøpt opp av EA i 1998 og ble lagt ned i 2003. De resterende ansatte ble flyttet over til EA Los Angeles.
trollhatt Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Allied slutten i Red Alert er den som Red Alert 2 bygger på, Sovjet slutten er den som TIberian Dawn "bygger" på. Og det er snakk om 2 paralelle univers som Einstein står ansvarlig for ved begynnelsen )intro) til Red Alert.
lavizh Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Westwood ble kjøpt opp av EA i 1998 og ble lagt ned i 2003.De resterende ansatte ble flyttet over til EA Los Angeles. 8314665[/snapback] Nesten riktig! en del ditcha EA og startet Pletroglyph Studios, de bak Star Wars : FOC og Empire at War.
Typho Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Derfor jeg sier de restrende ansatte, da veldig mange hoppet av da Westwood ble kjøpt opp av EA Også et spill som jeg ser veldig fram til er Petroglyph sitt neste spill Universe at War: Earth Assault. Tror dette kan bli veldig bra!
FourEyes Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hvar på EA/C&C3 seminaret på TG i går, så jeg føler jeg kan si noe om dette med stor sikkerhet. Red Alert og Tiberium spillene har, historiemessig, ennå ikke noe å gjøre med hverandre. Når de dreiv med research til våpen OSV til tiberum spillene fant de mange syke/fete forskningsprosjekter om å lage supervåpen. Da bestemte de seg for at det ville vært sykt fett å lage et spill hvor alle disse merkelige våpnene, som egentglig ikke fungerer, fungerte. Fyren som hadde foredraget sa også at det var mulig de kom til å lage et spill som knyttet RA og Tiberum historiene sammen en gang, men de er ikke det samme nå. Generals var heller ikke ment som et RA3, mer som et prosjekt hvor de ville prøve hvordan det ble hvis de brukte moderne våpen ol. Bare et morsomt faktum: i flere av bildene og videoklippene inne i spillene er det personer som har laget spillet
Typho Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hvis du ser på side 1 i denne tråden så ser du jo at Red Alert 1 har en forbindelse med Tiberium universet. Så at historiene ennå ikke har noe å gjøre med hverandre blir vel litt feil... Vil også legge til at når du spiller den alierte kampanjen i Red Alert så ser du en nyhets reportasje der det meldes om at FN har planer om å opprette en Global defence agency. Det hintes altså til GDI for de som ikke skjønte det Det kan ses på dette klippet her.
Civilix Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hvis du ser på side 1 i denne tråden så ser du jo at Red Alert 1 har en forbindelse med Tiberium universet.Så at historiene ennå ikke har noe å gjøre med hverandre blir vel litt feil... Vil også legge til at når du spiller den alierte kampanjen i Red Alert så ser du en nyhets reportasje der det meldes om at FN har planer om å opprette en Global defence agency. Det hintes altså til GDI for de som ikke skjønte det Det kan ses på dette klippet her. 8329109[/snapback] både RA og C&C er EA sin IP nå og som han over her rapporterer så ser ikke de slik på det...
Typho Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hvis du ser på side 1 i denne tråden så ser du jo at Red Alert 1 har en forbindelse med Tiberium universet.Så at historiene ennå ikke har noe å gjøre med hverandre blir vel litt feil... Vil også legge til at når du spiller den alierte kampanjen i Red Alert så ser du en nyhets reportasje der det meldes om at FN har planer om å opprette en Global defence agency. Det hintes altså til GDI for de som ikke skjønte det Det kan ses på dette klippet her. 8329109[/snapback] både RA og C&C er EA sin IP nå og som han over her rapporterer så ser ikke de slik på det... 8329200[/snapback] Det er jo dette jeg også sier Det virker som det var meningen at det skulle være en forbindelse mellom de to universene før EA tok over styringen. Men man vet jo aldri hva som skjer i fremtiden så det kan jo hende de kobler historiene sammen igjen
lavizh Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Har ikke EA kunngjort Red Alert 3 da? mente de hadde sent ut en mail.
trollhatt Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Westwood hadde planer om å lage et spill som knyttet sammen Red Alert og Tiberian spillene (inkl. RA2) sammen på en "canon" måte istedenfor kun alle de løse trådene og hintene de kom med tidligere. Se giant ant missions i RA bare, hinter til ting der og Og jo, RA og Tiberian HAR noe å gjøre med hverandre som et par andre også pekte på her nå (atter igjen). Han "fyren" du prater om FourEyes kan jeg nesten banne på at var Louis Castle som har vært med siden dag 1 (C&C hos Westwood)
FourEyes Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Fikk ikke med meg navnene på noen av de to som hadde foredraget, men han ene hadde ivertfall hvert med siden dag en. Han andre hadde vært noe med design å gjøre ivertfall siden RA2 Og som jeg sa, de som arebeider med C&C serien har hatt lyst til å prøve å få sammen historien fra RA og Tiberium. på foredraget sa de riktig nok at det kom til å bli en stund til, fordi de hadde alltfor mange ideer i forhold til tid Fant et video opptak. Han ene var Luis castle eller no(litt vanskelig å høre med et sceneshow 15 m unna), men han var ivertfall Co-Founder av Westwood Studios. Han andre var Lead Designer for Tiberium Wars Endret 8. april 2007 av FourEyes
pwnde Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Dersom du har spilt RA1 vil du se tydelig at det er en prequel til Tiberian Dawn. Selv om EA kanskje vil påstå at det ikke er noen kobling, er det litt vanskelig å ta de på ordet når Kane står og snakker om Nod i slutten av Sovjet kampanjen http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kane_with_Stalin.jpg
Civilix Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har nå sett på presentasjonen EA hadde på TG(kan lastes ned herifra: EDIT: ftp://ftp.gathering.org/TG/2007/TGTV/ ) Og det er Louis Castle Co-founder som snakker der, og han ser ut til å ha en klar beskrivelse av tiberian universet. (alle jeg skriver her er tatt ut fra presentasjonen som du kan laste ned fra linken over) Det var meninga at C&C skulle bli en tiologi med spill: tiberiam dawn, tiberiam sun og tiberiam twilight. RA var en spin-off hvor de vill ha med mer "fantasy"-style enheter og teknologi. Generals var en spin-off hvor de ville ha med "realistiske" enheter som man ser i krig idag. Det er ingen kobling mellom generals og C&C. Det kan være en kobling mellom C&C og RA, men det er ikke bestemt enda. Hva de gjør med Red Alert 3 vil definere om Rad alert blir en del av tiberian-tidslinjen(se fra minutt 51 i presentasjonen som kan lastes ned fra linken over). Anbefaler at de som skal poste videre her sier hva han som var med å starte det heler har og sier før de poster svar (om ikke annet se fra 51:00 til 51:30 av presentasjonen postet i linken over her) EDIT: endret linken da de som var her før ble lagt ned når TG slutta Endret 8. april 2007 av Civilix
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 jeg kommer ikke inn på den linken du ga der jeg.
Typho Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg har nå sett på presentasjonen EA hadde på TG(kan lastes ned herifra: ftp.tg07.gathering.org) Og det er Louis Castle Co-founder som snakker der, og han ser ut til å ha en klar beskrivelse av tiberian universet. (alle jeg skriver her er tatt ut fra presentasjonen som du kan laste ned fra linken over) Det var meninga at C&C skulle bli en tiologi med spill: tiberiam dawn, tiberiam sun og tiberiam twilight. RA var en spin-off hvor de vill ha med mer "fantasy"-style enheter og teknologi. Generals var en spin-off hvor de ville ha med "realistiske" enheter som man ser i krig idag. Det er ingen kobling mellom generals og C&C. Det kan være en kobling mellom C&C og RA, men det er ikke bestemt enda. Hva de gjør med Red Alert 3 vil definere om Rad alert blir en del av tiberian-tidslinjen(se fra minutt 51 i presentasjonen som kan lastes ned fra linken over). Anbefaler at de som skal poste videre her sier hva han som var med å starte det heler har og sier før de poster svar (om ikke annet se fra 51:00 til 51:30 av presentasjonen postet i linken over her) 8334437[/snapback] Da har vi fått en konfirmasjon på hva jeg og andre har tidligere sagt i denne tråden Håper vi får se hvordan NOD kommer ut av skyggene i Red Alert 3
Civilix Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Da har vi fått en konfirmasjon på hva jeg og andre har tidligere sagt i denne tråden 8334949[/snapback] mange har sagt veldig mye i denne tråden Men nå har vi vertfall fått en troverdig kilde med informajon om emnet, da slipper vi å gå på hva som er av rykter og tolkninger av spillene. Et av de store spørsmålene EA må stille seg selv før de lager RA3 er om den skal passe inn i RA-universet eller i tiberian-universet(det er endel ting som må lappes i begge tilfeller) Endret 8. april 2007 av Civilix
trollhatt Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Det trenger kun å passe inn i RA universet som du sier, men med en KLAR kobling til Tiberian tidslinjen. At C&C skulle være en trilogi er noe man har visst hvertfall siden milenniumsskiftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå