Gå til innhold

om Blizzards kundebehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fyren hadde en keylogger på sin maskin, som åpnet døra på vidt gap for hackere. Han har seg selv å skylde på, 100% Punktum.

At blizzard i det hele tatt gidder å bruke tid/krefter på å rette opp etter tabbene hans bør faktisk betraktes som ren bonus om det så tar 2 minutter, 2 uker eller 2 år er av liten interesse.

Svar meg helt alvorlig på dette: Er du i stand til å se skillet warcraft/virkelig liv lengre?

8306549[/snapback]

Ble jeg litt redd for også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg ga bort husnøkkelen min til en narkoman på gaten. Ble ranet i påsken :( .

Nei, seriøst. Hva er det du vil ha svar på cornell? Vil du at vi skal si "dumme blizzard" eller skal vi kanskje ringe for deg? Eller kanskje vi er her for å dele våre (din?) dårlige erfaringer med blizzard support?

Du forstår kanskje at det er umulig å gjøre alle spillere 100 % glade? De kan ikke akkurat leke mr. politi og overføre alle pengene som hvem som helst kan si er stjålet.

Som ble nevnt at man kan stjele pengene over arbeidsplassen og vips så har alle 100000 gull. Nei...

Skrevet
Fyren hadde en keylogger på sin maskin, som åpnet døra på vidt gap for hackere. Han har seg selv å skylde på, 100% Punktum.

At blizzard i det hele tatt gidder å bruke tid/krefter på å rette opp etter tabbene hans bør faktisk betraktes som ren bonus om det så tar 2 minutter, 2 uker eller 2 år er av liten interesse.

Svar meg helt alvorlig på dette: Er du i stand til å se skillet warcraft/virkelig liv lengre?

8306549[/snapback]

Warcraft er tid og penger, det er ikke som at du slutter å leve ditt virkelige liv idet du logger inn på accounten din, simpleste og billigste argumentet det er mulig å komme med er det du nettop kom med.

Du prater som om den som blir utsatt for keylogging nærmest selv er den som vendora alt gearet og sendte vekk alt gullet, det var ikke det, så skyldsspørsmålet er veldig enkelt: Skylden har den som hacker.

Nå er jeg lei av å gjenta meg selv for drittunger med store ord, den dagen du selv blir utsatt for noe lignende får pipa en annen lyd.

Skrevet

Hvis det skjer med meg så kommer jeg nok til å banne litt i 2 minutter, komme på at det er ett spill og ikke verdens undergang og så kontakte Blizzard for om mulig å få tilbake tingene jeg hadde.

Siden du er så glad i å ta å sammenligne med real life situasjoner så kan man jo si det slik; hvis du må vente to måneder på at bilen din blir reparert på et verksted så vil du antageligvis ikke bruke det verkstedet igjen. Derfor, om du fortsatt har ett problem med Blizzard sin kundebehandling så enten ta det opp med Blizzard selv eller slutt å spill helt enkelt.

Skrevet
Warcraft er tid og penger...

OK...

Du prater som om den som blir utsatt for keylogging nærmest selv er den som vendora alt gearet og sendte vekk alt gullet, det var ikke det, så skyldsspørsmålet er veldig enkelt: Skylden har den som hacker.

OK...

Nå er jeg lei av å gjenta meg selv for drittunger med store ord, den dagen du selv blir utsatt for noe lignende får pipa en annen lyd.

Drittunger? Jeg ser du kaller deg Cornell80, så jeg går ut fra at du er fra 1980.., men seriøst, du bør trappe ned på wow-spillinga, eller enda bedre kutte helt ut. Du har åpenbart mistet all kontakt med Tellus, og har i stedet beina solid planta i Azeroth.

-Mythix

1977 mod drittunge.

Skrevet

Ser dere ikke ar Cornell80 bare er ute etter å trolle? Han vil ikke høre noen mening, han har allerede gjort opp sin og vil bare spre sin frustrasjon til flest mulig. For hva godt er det å være frustrert hvis ingen vet om det? Husker jeg pleide å oppføre meg slik i barnehagen; fikk jeg det ikke som jeg ville begynte jeg å "plage" andre til jeg fikk viljen min. Vokste det jo fort fra meg, men er ikke alle som har "moved on" :)

Blizz har nøyaktig samme policy som alle andre MMORPG'er. De er hverken strengere eller mildere. Eneste grunn til at det er så mye hyling og skriking, er fordi det er så mange mindre modne spillere i spillet.

Skrevet
5. Account/Password Security. You are responsible for maintaining the confidentiality of your Password, and you will be responsible for all uses of your Password that result from your failure to maintain the confidentiality of your Password or from any other activity of you that enables third parties to use your Password. Also, note that the security of the Account is your responsibility. Blizzard Entertainment is not responsible in the event that the Account is "hacked," or if the Account or your computer is damaged by a virus, or for any other issues with your computer or the Account.

så det er MT en sin skyld at han har fått inn keylogger, siden det er hans ansvar å passe på at dette ikke skjer.

If you report the Account stolen, hacked, or in any other way compromised, Blizzard Entertainment will suspend the Account while the matter is investigated. Following this investigation, Blizzard Entertainment will determine the appropriate course of action in its sole and absolute discretion.

så de kan sperre kontoen så lenge de vil, til de føler at de har funnet en løsning i saken.

In no event is Blizzard Entertainment obligated to provide any monetary reimbursement or monetary credit.

altså han kan se langt etter det gullet.

You are entirely liable for all activities conducted through the Account, and are responsible for ensuring that any other person who uses your World of Warcraft account is aware of the terms of and complies with this Agreement.

altså spilleren er selv ansvarlig for alt som skjer gjennom hans konto. jeg skal også nevne at resten av den her delen i ToU sier at hvis du tror/vet at kontoen er blitt hacket eller noen har fått tak i brukernavn/passord så skal du kontakte blizzard support så fort som mulig.

alt dette er ting som må aksepteres når du installerer spillet/patch/etc. så det er din egen feil hvis du ikke leser det..

cornell80, for din trolling så langt så får du +2 poeng på fail målingen din og -1 poeng i kulhets måleren.

du får også +2 poeng i fail måleren fordi du whiner.

det vil si at du ligger på +4 i fail, og som vi alle vet: if you fail, you fail for life.

du har også -1 i kulhet.. og alle vet at det går ikke an å være litt kul, dvs. du er ikke kul i det hele tatt..

slutt å whine greit? det er du og guildet ditt sin MT som har valgt å spille spillet, og har godtatt ToU så du får godta det som står der..

ps. hvis du begynner å sammenligne noe av det jeg har sakt her men voldtekt eller ran eller noe annet idiotisk som ikke har noen som helst ting å gjøre med denne posten, så skal jeg gi den en flame som du kommer til å kjenne helt til neste store WoW patch..

Skrevet
In no event is Blizzard Entertainment obligated to provide any monetary reimbursement or monetary credit.

8308215[/snapback]

De mener virkelige penger, ikke gull. Som i: "Du kan betale oss for 6 måneder spilling på forhånd, og vi kan velge å stenge kontoen din etter én dag og ikke gi deg noen penger igjen".

Forøvrig så er det utrolig morsomt hvordan folk driver å hisser seg opp.

"SLUTT Å HISSE DEG OPP, IDIOT!!" - ingen andre enn meg som tar ironien her?

Skrevet

Forøvrig så er det utrolig morsomt hvordan folk driver å hisser seg opp.

"SLUTT Å HISSE DEG OPP, IDIOT!!" - ingen andre enn meg som tar ironien her?

8308324[/snapback]

Hadde det bare vært ironi :p jeg tror han er dønn seriøs... helt ærlig...

Skrevet

8308215[/snapback]

De mener virkelige penger, ikke gull. Som i: "Du kan betale oss for 6 måneder spilling på forhånd, og vi kan velge å stenge kontoen din etter én dag og ikke gi deg noen penger igjen".

8308324[/snapback]

er du sikker på det? både jeg og en kompis har mistet gull i WoW (jeg pga. dumhet, og han pga. ekstrem dumhet/idioti) og når vi prøvde å få det tilbake så ble vi henvist til den delen av ToU.

det var den opplevelsen som fikk meg til å faktisk lese skikkelig igjennom ToU og EULA.

Skrevet
Warcraft er tid og penger...

OK...

OK...

Drittunger? Jeg ser du kaller deg Cornell80, så jeg går ut fra at du er fra 1980.., men seriøst, du bør trappe ned på wow-spillinga, eller enda bedre kutte helt ut. Du har åpenbart mistet all kontakt med Tellus, og har i stedet beina solid planta i Azeroth.

-Mythix

1977 mod drittunge.

8307492[/snapback]

Kjære mythix, når jeg sier at warcraft er tid og penger henviser jeg til at man betaler for å spille samt det er lagt opp til at man bruker meget mye tid på det.

Å forvente seg noe tilbake fra Blizz er ikke for mye forlangt når du engang er uheldig og blir utsatt for noe som får konsekvenser for i dette tilfellet accounten din i wow. Og jeg vet jeg har mange på min side ang. kritikk av Blizzards kundebehandling, denne tråden kom kanskje litt feil ut da den var skrevet i nylig aggresjon, dog står jeg for alt jeg sier: Blizzards kundebehandling er mildt sagt r**a.

Det er hyggelig at du tenker på livet mitt og fritiden min, til din informasjon så har jeg både samboer og barn, en liten datter faktisk. Om du tror at det at jeg tar saker og ting relatert til wow seriøst er ensbetydende med at jeg er en nolifer uten jobb og utdanning som spiller 12+ timer i døgnet så tro om igjen.

Jeg raider, ja. Men når guildet ikke raider evt. jeg ikke er en av de 25 som er med på kveldens run så er jeg logget ut av både azeroth og outlands, og driver med helt andre ting utenom når jeg ikke har plikter å gjøre i det virkelige liv og har ting ingame som jeg er nødt til å farme.

Wow er for meg en hobby, og jeg tviler på at jeg bruker mer tid på min hobby enn f.eks en fotballspiller gjør med sin. I tillegg driver jeg faktisk med sport, kickboksing :)

Håper svaret var utfyllende.

Skrevet (endret)

Da skjønner jeg faen ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid på å legge deg oppi maintanken sitt gold.. Synes uansett det er patetisk å skylde på at blizzard har elendig kundebehandling når de faktisk gir igjen gearet ( ETTER at du har akseptert at du er selv ansvarlig for kontoen )

Endret av Smeagoldfish
Skrevet
Da skjønner jeg faen ikke hvorfor du gidder å bruke så mye tid på å legge deg oppi maintanken sitt gold.. Synes uansett det er patetisk å skylde på at blizzard har elendig kundebehandling når de faktisk gir igjen gearet ( ETTER at du har akseptert at du er selv ansvarlig for kontoen )

8310528[/snapback]

Forstår synspunktet ditt og det er forsåvidt greit nok det.

Men om du tror jeg skrev dette i empati for at en kompis mister gullet sitt tar du feil. Min personlige mening og mange andre sin er at man også bør få gull tilbake.

La det bli med det.

Det jeg rettet mesteparten av min kritikk imot var Blizzard sin kundebehandling totalt sett, dette var ment som et av mange eksempler.

Jeg ser folk si Blizzard ikke er verre\bedre enn andre selskap med mmorpg's..

Uenig, det eneste mmorpg-spillet utenom wow jeg kan påstå å ha erfaring nok fra til at jeg kan uttale meg er Anarchy Online, altså Funcom.

Slik jeg opplevde ting der var kundebehandlingen på et helt annet nivå, selskapets holdning utad. Et godt eksempel var ingame-scamming, enten folk som lurte nybegynnere eller folk som utnyttet ting som server-lag etc....Gjorde du noe slikt vanket det permban...Om du åpner kjeften om noe sånt i wow blir du flamet med "lol your own fault l2p".

Dette var bare et eksempel og et svar på en uttale på den måten jeg ser det, og mange andre.

Skrevet
Jeg ser folk si Blizzard ikke er verre\bedre enn andre selskap med mmorpg's..

Uenig, det eneste mmorpg-spillet utenom wow jeg kan påstå å ha erfaring nok fra til at jeg kan uttale meg er Anarchy Online, altså Funcom.

Slik jeg opplevde ting der var kundebehandlingen på et helt annet nivå, selskapets holdning utad. Et godt eksempel var ingame-scamming, enten folk som lurte nybegynnere eller folk som utnyttet ting som server-lag etc....Gjorde du noe slikt vanket det permban...Om du åpner kjeften om noe sånt i wow blir du flamet med "lol your own fault l2p".

Dette var bare et eksempel og et svar på en uttale på den måten jeg ser det, og mange andre.

8310692[/snapback]

Må si meg enig i det der.

Skrevet (endret)

...Og anarcy online har også noe av den verste inflasjonen i ingame currency i noe online spill. Inflasjon er kort fortalt at det blir ført mer penger inn enn det går ut, slik at ting etter en stund blir uhorvelig dyrt. Klart blizzard kunne vært snillere med kunder, de kunne delt ut gull om du spurte pent om de ville, men det hadde vært selvdestruktivt, og spillet hadde etter en stund blitt ødelagt, som man ser på mange andre spill.

Endret av likferd
Skrevet
...Og anarcy online har også noe av den verste inflasjonen i ingame currency i noe online spill. Inflasjon er kort fortalt at det blir ført mer penger inn enn det går ut, slik at ting etter en stund blir uhorvelig dyrt. Klart blizzard kunne vært snillere med kunder, de kunne delt ut gull om du spurte pent om de ville, men det hadde vært selvdestruktivt, og spillet hadde etter en stund blitt ødelagt, som man ser på mange andre spill.

8311124[/snapback]

Hvordan ting er i AO nå vet jeg ikke, jeg har ikke logget inn der på 1,5 år.

Økonomi var ikke det jeg henviste til, men kundebehandling og holdning.

F.eks det nådeløse synet på scammere og annet pakk som får holde på fritt i Wow.

Blizzard har null respekt for kundene sine, og respekt for kunder handler ikke om å gi bort gull til alle som ber om det.

Skrevet (endret)

F.eks det nådeløse synet på scammere og annet pakk som får holde på fritt i Wow.

Blizzard har null respekt for kundene sine, og respekt for kunder handler ikke om å gi bort gull til alle som ber om det.

8315289[/snapback]

løk

Endret av ivarsr
Skrevet

8315289[/snapback]

løk

8315443[/snapback]

Oh, nå ble jeg knekt...Flere gullkorn på lager ? Flere slående ord fra deg nå så begår jeg selvmord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...