janan71 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Denne går både til dere der ute som raider i hardcore guilds 8 dager i uken, og til dere som kun er lvl 52 og enda ikke har fått deres første epic. Hva er ditt personlige ultimate raidoppsett hvis du kunne velge å vrake fra alle klasser? Kan starte med mitt eget: 4 warrior 4 priest 3 pala 3 druid 3 shaman 2 warlock 2 hunter 2 mage 2 rogue
Ildflue Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Kommer veldig ann på encounter men som raidleader så setter jeg vel opp raidene mine sånn ca slik: 2 Prot warrior 1 Dps warrior 1 Feral Druid 3 Resto Druid 2 Shadowpriests 2 Holy priests 3 Holy palas 1 Shaman 4 Mages 3 Warlocks 1-2 Hunters 1-2 Rogues Så det er vel rogues hunters og dps warriors som er de store "taperne" atm vil jeg tro
JiGGe Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Karazhan oppsett: Warrior - Tank Druid - Tank Hunter - Dps Mage - Dps Rogue - Dps Warlock - Dps Shaman - Healer Paladin - Healer Priest - Healer Siste spot: Priest - Healer eller Priest - Dps eller Druid - Healer
Paulex Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Karazhan oppsett:Warrior - Tank Druid - Tank Hunter - Dps Mage - Dps Rogue - Dps Warlock - Dps Shaman - Healer Paladin - Healer Priest - Healer Siste spot: Priest - Healer eller Priest - Dps eller Druid - Healer 8306702[/snapback] Siste spot er en KLAR shadow priest spot spør du meg
ahpadt Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 1 Warrior - tank 2 Druid - tank 3 Rogue 4 Rogue 5 Warlock 6 Mage 7 Shadowpriest 8 Priest 9 Paladin 10 Shaman Vil egentlig ha med en druid for motw, men vet ikke hvem jeg skal bytte ut.
Vorpal Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Karazhan setup: 1 Warrior - Tank 1 Druid - Tank 1 Priest - Holy 1 Shaman - Resto 1 Druid - Resto 2 Priest - Shadow 1 Warlock - DPS 2 Mage - Fire Blir noe sånt no.
Mato Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 1 tank warr og en 70/30 mix av shadow/heaing prester
random_wannabe Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 2 Prot Warriors / 1 Prot Warrior & 1 Feral Druid 1 Warlock 1 Mage 1 Rogue 1 Holy Priest 1 Shadow Priest 2 Druids 1 Paladin Favoritten i Karazhan
Erlec Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Raidopsett til kara gruppe 2! 2 warriors 1 druid 1 paladins 2 priests 1 warlock 2 mages siste spot kan være hvem som helst: oftest en rouge eller loladin
ole-jakob Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Healers - 7 1x priest 2x shaman 3x paladin 1x druid Melee - 7 2x prot warrior 1x feral druid 1x enhancement shaman 2x rogue 1x dps warrior Casters - 11 3x shadowpriests 3x mages 3x warlocks 2x hunters
PSV Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Group 1: Tank group Warrior (Full protection) - Paladin (Holy + Imp. Sanc) - Warlock (Affliction/Imp) - Shaman (Restoration) - Paladin (Holy/prot). Buffs : Commanding Shout, Sanctity Aura, Devotion Aura, Blood Pact, Stoneskin, Grace of Air, Mana Spring. Group 2 : Healer group Priest (Shadow) - Priest (Shadow) - Shaman (Restoration) - Priest (Holy) - Paladin (Holy). Buffs : Wrath of Air Totem, Mana Spring Totem, (Vampiric Touch), (Vampiric Embrace). Group 3 : Ranged damage Mage (Frost) - Mage (Frost) - Priest (Shadow) - Mage (Frost) - Shaman (Elemental). Buffs : (Vampiric Touch), (Vampiric Embrace), Totem of Wrath, Wrath of Air Totem. Group 4 : Damage group Hunter (MMS) - Shaman (Enhancement) - Rogue (Mutilate) - Rogue (Mutilate) - Warrior (Fury/Arms). Buffs : Trueshot Aura, Unleashed Rage, Battle Shout, Strength of Earth, Windfury. Group 5 : Randoms group Hunter (Survival) - Warlock (Affliction) - Druid (Feral) - Shaman (Elemental el. Restoration) - Druid (Restoration) Buffs : Mye rart . Debuffs: Curse of Shadows (Shadow/Arcane +13% damage) Curse of Elements (Fire/Frost +13% damage) Misery (+5% all spell damage) Shadow Weaving (+15% shadow damage) Winter's Chill (+10% frost crit chance) Mangle? (+ bleeding ting) + mye mer. Endret 5. april 2007 av Per-Stian
Holmgr3N Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Nå kan vel Aff/Ruin locks putte ut mer dmg enn en Mage kan for tiden, samtidig som de har bedre survivability. Dette i samspann med s-priest.
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Nå kan vel Aff/Ruin locks putte ut mer dmg enn en Mage kan for tiden, samtidig som de har bedre survivability. Dette i samspann med s-priest. 8325548[/snapback] 4 Warriors (Prot) 3 Priests (Holy/1 shadow) 3 Druid (resto/Feral) 3 Shaman (Enchantment) 4 Warlocks (Aff/Ruin. Demo) 2 Mage (Fire/Arcane) 2 Paladiner (Holy) 2 Rogues (Vetta faen hva som er best for rogues) 2 Hunters (MM)
John Keats Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans
elf_man Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Vi hadde 4 prot-warriors og 5 mages under gårsdagens Maulgar kill
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Maulgar har 4 adds. Jeg tok utgangspunkt i Gruul`s lair siden det er der de fleste virker som de er nå. Du må nesten ha 4 Prot warriors. warlock tanker den siste adden med demon.
ahpadt Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Maulgar har 4 adds. Jeg tok utgangspunkt i Gruul`s lair siden det er der de fleste virker som de er nå. Du må nesten ha 4 Prot warriors. warlock tanker den siste adden med demon. 8325828[/snapback] Warrior på maulgar Druid/warrior på priest Druid/warrior på priest Mage på mage PEWPEWdruid på shaman.
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Maulgar har 4 adds. Jeg tok utgangspunkt i Gruul`s lair siden det er der de fleste virker som de er nå. Du må nesten ha 4 Prot warriors. warlock tanker den siste adden med demon. 8325828[/snapback] Warrior på maulgar Druid/warrior på priest Druid/warrior på priest Mage på mage PEWPEWdruid på shaman. 8325852[/snapback] Har det noe og si om jeg vil ha Warriors isteden for druid på ham? Blir jo akkurat det samme nesten.
John Keats Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Maulgar har 4 adds. Jeg tok utgangspunkt i Gruul`s lair siden det er der de fleste virker som de er nå. Du må nesten ha 4 Prot warriors. warlock tanker den siste adden med demon. 8325828[/snapback] En som ikke har tatt Maulgar skjønner jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå