invalid_user Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Regner med at det går greit. Men dere går ikke glipp av det uansett.
Northland Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Spørs om det ikke blir hardt slått ned på her inne ja.. Men send gjerne PM med link om du legger dem ut en annen plass! Men det spørs vell ikke om at vi får vite en del alle sammen. De har jo ikke akkuratt copyright på infoen de får. Tror ingen trenger å være beskymret over å få for lite info om spillet.. Endret 3. april 2007 av DarkerGlow
invalid_user Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Nå har noen skaffet seg Game Informer og poster bilder på GTA Forums. (Topic) Ikke all verden med bilder, men mer detaljerte scans må vel komme snart. Btw, vi har vel ikke fått noe svar på om dette er lov, men jeg satser på at det går greit å poste det. Hvis ikke, må noen si fra.
Pañolada Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) Veldig fin himmel Endret 10. april 2007 av Eivicious
andir Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) A big part of New York life is walking around the streets and meeting lunatics. That's something that we definitely tried to put into the game. No planes, one city. Endret 10. april 2007 av andir
Toska92 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Og dermed var innholdet i bladet, lagt ut på nett.
Amored Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Er ALT inholdet lagt ut på nettet? Eller må man kjøpe bladet for å få med seg alt? Hvor får jeg kjøpt dette bladet i så fall?
Northland Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 I intervjuet bekreftet han at det var kun exclusive content til 360? Eller har jeg misforstått?
andir Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Er ALT inholdet lagt ut på nettet? Eller må man kjøpe bladet for å få med seg alt? Hvor får jeg kjøpt dette bladet i så fall? 8363249[/snapback] Alt har blitt lagt ut, ja. Du kan bl.a. se på og laste ned alle sidene her. I intervjuet bekreftet han at det var kun exclusive content til 360? Eller har jeg misforstått? 8363309[/snapback] Virker som om de eksklusive episodene kun er til 360. Det var i alle fall det Houser sa. Hvis det kommer til PS3, så får vi sikkert vite det i OPM sin sniktitt som kommer snart. Endret 11. april 2007 av andir
Villanden Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Veldig interessant lesestoff. Detaljer som knusing av rute når man stjeler en bil på gata hørtes veldig bra ut. Og det ble nevnt multiplayer. Får håpe det er litt bedre 2 player crusing enn det var i SA.
Armageddon Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Tror GTA IV vil bli en knallbra spill jeg. Så lenge det har den friheten vi har fått oppleve tidligere i serien, ser jeg ingen grunn til at spillet skal bli noe annet enn sweeeet. Tapet av fly bryr meg egentlig ikke så mye. Tror ikke Liberty City er byen hvor en kan fly så veldig mye uansett.. I San Andreas ble det mest brukt som en effektiv måte å komme ifra punkt a til b for meg. Istedet for å kjøre i 15 min så var det mye greiere å kjøre fly. Håper vi får et effektivt transportsystem i GTA 4's Liberty City. Muligheten til å ta taxi håper jeg kommer og. Med timeskip, selvfølgelig.
andir Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Håper vi ser en større og mer utspredd undergrunnsbane, på størrelsen med New York City Subway. Følge med på timeplaner og kart for å komme seg frem, og samtidig møte mange interessante NPC-er. Det hadde vært digg. Og muligheten til å ta taxi eller buss. Endret 13. april 2007 av andir
krillee Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) jeg har lastet ned scanninger av bladet og lest alle sidene dritbra! Endret 14. april 2007 av engjac
Kenny Bones Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Ser ut som at det faktisk blir Euphoria Engine som tar seg av animasjoner, fysikk og AI. I og med at i denne ti-sidersen så sier han fra R* at karakterene beveger seg med fysikk og at det ikke er stive canned animasjoner. Det er jo på en måte bekreftelse på det. Det blir bare helt sykt bra. Ikke noe mer å si. The real next-gen!
Armageddon Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Jeg trodde det var Rockstars egen fysikkmotor som skulle brukes? Den som ble brukt i det ping pong spillet dems..
Penneknekt Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Det gjelder å skille mellom grafikkmotor og fysikkmotor.
Kenny Bones Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Jepp. Grafikkmotoren er den fra pingpong-spillet deres ja. Gleder meg helt sykt til GTAIV. Jeg har også bestemt meg for at jeg skal kjøpe en super-über pc til spillet kommer til PC. Det tar sikkert litt tid, kanskje ett års tid kanskje? Ihvertfall vil nok pcen være god nok får både GTAIV og Crysis.
Armageddon Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det gjelder å skille mellom grafikkmotor og fysikkmotor. 8413612[/snapback] D'oh.. Trengs vel ikke all verdens til fysikkmotor for å få en plastikkball til å sprette.
Villanden Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det gjelder å skille mellom grafikkmotor og fysikkmotor. 8413612[/snapback] D'oh.. Trengs vel ikke all verdens til fysikkmotor for å få en plastikkball til å sprette. 8428278[/snapback] Det er jo også om å få personene til å se naturlig ut. Noe som ikke er så lett. Masse forskjellige vektfordelinger.
eXtreme-501 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 (endret) Blir visst ikke motorsykkel heller Men ellers veldig bra. EDIT: Det blir visst det. Leste feil... Endret 20. april 2007 av eXtreme-501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå