Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvordan slutte og "knekke" diverse ting


Fanta4free

Anbefalte innlegg

jeg sitter konstant og knekker et eller annet, enten det er fingre, hodet eller benet eller noe, er nesten ikke et tøylig ledd jeg ikke kan knekke på kroppen, noen som har råd??

 

det eneste jeg har prøvd for og slutte med dette er og begyne med noe annet som kanskje kan vere lettere og sutte med i gjen, men jeg får dette desverre ikke til.

 

håper der ute at noen kan hjelpe meg med dette problemet

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, er vel kanskje ikke noen lett måte å slutte på. Måten du skriver på får meg til å tenke du gjøre det "automatisk".

 

Hva meeed oooog... Skrive "Ikke knekk!" På armen din?

 

Hver gang du knekker "noe", må du si "Hakkoooooakoko" kjempehøyt?

 

Elleeer hver gang du knekker, må du ta tjue sit-ups?

Under for formen ;)

 

-Gizmo.

Lenke til kommentar

Å knekke fingrene er noe mange greier, så akkurat det er ikke store problemet. Jeg tror ikke det er skadelig å "knekke" andre ledd heller, men det at du er i stand til det kan være uttrykk for at ting ikke er helt som de skal være. Jeg ville tatt meg en prat med en fysioterapeut.

Lenke til kommentar
Hvordan går du frem når du knekker hodet ditt? :whistle:

8285318[/snapback]

Enkelt. Jeg har heldigvis slutta å knekke kjeven min, fikk vondt når jeg tygde.

 

Å knekke fingrene er noe mange greier, så akkurat det er ikke store problemet. Jeg tror ikke det er skadelig å "knekke" andre ledd heller, men det at du er i stand til det kan være uttrykk for at ting ikke er helt som de skal være. Jeg ville tatt meg en prat med en fysioterapeut.

8285468[/snapback]

Samler seg væske i leddene om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Det er vel nakken og ikke hodet? Men nok pirking, har ikke noen råd for hvordan du kan slutte desverre.

8286189[/snapback]

 

sorry mente nakken hehe, og hode er jo ikke akurat noe bevglig led sånn sett er det det da?? du kan liksom ikke brekke huet i to eller forstue hodet vis dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvordan går du frem når du knekker hodet ditt? :whistle:

8285318[/snapback]

 

enkelt, du lener hodet til siden med kinnet nedpå skuldra litt fort så knekker det ca 3 - 4 led, vis du ikke skjønner så kanskje jeg kan prøve og legge ut en film på youtube vis interesen blir stor

8285706[/snapback]

 

Hvis du klare å finne en film som viser hvordan man knekker hodet, så skal jeg dekke deg med bladgull. Ante ikke at hodet bestod av flere ledd ... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...