Gå til innhold

PGR 4 details surface


Anbefalte innlegg

Jeg likte bedre forholdet i PGR2 hvor mang måtte kjøre seg oppover i bilklasser.

Ble mye gøy variasjon da.

I PGR3 når man kan velge super bil med én gang, så endte det med at jeg kun brukte 2-3 biler i samlingen min.

I PGR2 var jo litt av spillet å finne ut hvilken bil i hver klasse som gjaldt.

 

Håper de vender tilbake til dette, om at man må kjøre seg opover gjennom bilklasser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg likte bedre forholdet i PGR2 hvor mang måtte kjøre seg oppover i bilklasser.

Ble mye gøy variasjon da.

I PGR3 når man kan velge super bil med én gang, så endte det med at jeg kun brukte 2-3 biler i samlingen min.

I PGR2 var jo litt av spillet å finne ut hvilken bil i hver klasse som gjaldt.

 

Håper de vender tilbake til dette, om at man må kjøre seg opover gjennom bilklasser.

8283006[/snapback]

 

Enig. Og likte også kjørefysikken mye bedre. Hefig tyngdefølelse. Håper de finner tilbake til det igjen.

Lenke til kommentar
Jeg likte bedre forholdet i PGR2 hvor mang måtte kjøre seg oppover i bilklasser.

Ble mye gøy variasjon da.

I PGR3 når man kan velge super bil med én gang, så endte det med at jeg kun brukte 2-3 biler i samlingen min.

I PGR2 var jo litt av spillet å finne ut hvilken bil i hver klasse som gjaldt.

 

Håper de vender tilbake til dette, om at man må kjøre seg opover gjennom bilklasser.

8283006[/snapback]

Helt enig, men likte online delen i det siste. Bortsett fra at alle bruker enten Ferrari F50 eller McLaren på treern.

 

pgr4_1%20copy.jpg

^ :wow:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...