Gå til innhold

For alle som elsker Zeuhl-rock


zeuhl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skaffet meg billett i dag, plassnr. 1638 :woot:

 

Hvis det stemmer med plassnr. så bør folk som vil på Magma (+Supp. Panzerpappa :thumbup: ) kjappe seg, ettersom Sentrum Scene max. tar 1800 personer.

9332493[/snapback]

 

Fuck. Nå bør det stipendet komme snart...

9394536[/snapback]

 

Stipendet kommer visst iløpet av noen dager, så med mindre det blir utsolgt iløpet av helga blir det Magma på meg!

 

Yo, Zeuhl! Ser dette ut til å gå med såpass overskudd at det blir Univers Zero seinere eller?

Lenke til kommentar

Yo, Zeuhl! Ser dette ut til å gå med såpass overskudd at det blir Univers Zero seinere eller?

9402178[/snapback]

 

 

Vi får håpe det. Har spennende ting på gang. Arrangerer en annen konsert dagen etterpå, med direkte link til Magma. Detaljer offentliggjøres snart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Vi får håpe det.  Har spennende ting på gang.  Arrangerer en annen konsert dagen etterpå, med direkte link til Magma.  Detaljer offentliggjøres snart.

9421428[/snapback]

 

Unektelig spennende!

9421551[/snapback]

Hei alle sammen. Da er det klart at One Shot spiller på Amatøren lørdag den 29. september. One Shot består av gitaristen,bassisten og keyboardisten til Magma og Daniel Jeand'heur på trommer.

 

http://www.myspace.com/oneshotrock

Lenke til kommentar

Takk for det alle sammen!!! Christian Vander og gjengen var utrolig imponert over publikum. De hadde ikke opplevd maken på år og dag. Så en stor takk fra alle i Magma og meg selv.

 

Magma til Norge neste år kan bli en realitet. Har allerede diskutert dette med Christian og Stella. Men først må det økonomiske tapet ordnes opp i, så kjører vi videre med flere unike konserter. Ikke bare Magma og One Shot, men har mange andre spennende band jeg vil få inn til Norge. :-)

Lenke til kommentar
Får du Magma tilbake neste år skal jeg henge opp bilde av deg i stua :cool:

 

Hvor mange betalende var vi egentlig på konserten?

9610964[/snapback]

 

 

Hehe.Takk for det. endte på 344 betalende, hadde break-even på ca. 600, så det svir en del med det underskuddet. Men neste gang vil det vel komme enda flere, regner med at alle og enhver som var der er mer enn fornøyde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...