Myst Skrevet 20. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2007 Scrubs er best! Noen som ser på That's 70's Show? Der kan man høre alle de dumme latterne og klappene hele tiden, til hver bidige spøk! Bare kommenter veldig kort, ikke gå så veldig off topic nå! Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Scrubs er best! Noen som ser på That's 70's Show? Der kan man høre alle de dumme latterne og klappene hele tiden, til hver bidige spøk! Bare kommenter veldig kort, ikke gå så veldig off topic nå! 8907539[/snapback] Hater når tv-serier gjør det... så mange programmer som har lattermaskin etter hvert jævla ord Scrubs greier seg fint der. Istedet for latter og klapping har de lydeffekter og ofte pauser etter de beste poengene Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Forhåpentligvis så er "canned laughter" snart en ting av fortiden. 9 av 10 serier blir mye bedre om de lærer å droppe den latterlige latter (heh..) effekten. Scrubs er et ypperlig eksempel på hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Best er det når noen serier bruker fake latter på uteinnspillinger :!: Jeg synes det er veldig bra at Scrubs har hold seg unda denne trenden Endret 21. juni 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Best er det når noen serier bruker fake latter på uteinnspillinger :!: Jeg synes det er veldig bra at Scrubs har hold seg unda denne trenden 8912011[/snapback] Men den "Canned laughter" er noen ganger ekte. For eksempel, på Friends episoden, der Brad Pitt har gjesterolle måtte man fjerne mye av skrikene fra salen (etter det ejg har forstått, så kunne man se på friends inspillingene) siden det var så mye. Greit nok dette var skrik, men er det noen gode vitser etc. så ler nok de i salen litt Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 At det er mange som ler under mange av situasjonene er det ingen tvil om, men jeg tror uansett at all latteren blir redigert og/eller byttet ut med "forhåndsvalgt latter", om det blir rett og si Men litt nærmere topic igjen; Jeg vet ikke om jeg ser på Scrubs som en typisk komiserie heller, det er jo ikke publikum-vendte scener som på Friends/Mot i brøstet osv.. Jeg har alltid sett på det som en slags serie for seg selv, om det er forståelig Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Nei kan ikke si at jeg forstod den siste setningen din. Det som er fordelen med Scrubs, er at den er til tider veldig realistisk, med tanke på lykke og ulykke, og andre ganger urealistisk. JD og Turk har jo gjort masse barnslige ting som hadde gitt dem sparken. F.eks JD har jo ligget med de fleste damene som er i/kommer til sykehuset. For ikke snakke om Todd, med hans holdninger hadde han fått fyken på andre dagen. Og mange hadde nok saksøkt Cox for hans spydigheter mot ferskingene. Men takk og pris at de overdriver litt, ellers hadde det ikke vært den beste serien Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) ^^ Helt enig! Det jeg mente var; Scrubs' særegne humor og setting gjør at den, i min mening, skiller seg ut fra de vanlige komiseriene. Noe jeg synes er meget positivt EDIT: Leif var innom.. Endret 21. juni 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Om det ikke er nevnt tidligere i tråden, og om noen i det hele tatt interesserer seg for å eie serien på DVD, så er sesong 4 nå nede i 219kr på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Sjekket akkurat med cdon.com og de er nede i 189 http://www.cdon.com/main.phtml?nav=6977&na...howlist=1908507 Endret 22. juni 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Men da kommer det på frakt som drar det opp på samme prisen i tillegg, så om du har Platekompaniet i nærheten, er nok det greiest. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2007 Det er nok best, ja. Men nå ligger nå linken der for dem som skulle ville kjøpe derfra Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Hvis du skal kjøpe flere av sesongene på en gang så er det vel bedre med cdon. du har også play.com hvor du får de levert for rundt 220kr... Engelsk versjon av sesongene Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Er det noen relativ forskjell på versjonene utenom undertekst-muligheter? Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 23. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2007 Trur det er noen av sesongboksene på play som har forskjellig bilde på coveret enn den som selges i norge.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 24. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Er det noen relativ forskjell på versjonene utenom undertekst-muligheter? 8927779[/snapback] Den eneste forskjellen er coveret. Undertekst, menytekst osv er likt. Endret 24. juni 2007 av Blod Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Ok på tide med en ny trivia. "In the Spanish dubbed version of the show, the nurse Carla Espinosa speaks with her mother in Italian. In the original English version, they speak Spanish." Hva er vitsen med å endre folks nasjonalitet i dubbede versjoner? Dama snakker allerede spansk og hun har INGEN italienske trekk. Hun er en latina! Brasiliansk hadde passet mye bedre. Hva syns folket? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Elsker Scrubs, har sett alle episodene direkte fra USA en stund nå<3 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Ok på tide med en ny trivia. "In the Spanish dubbed version of the show, the nurse Carla Espinosa speaks with her mother in Italian. In the original English version, they speak Spanish." Hva er vitsen med å endre folks nasjonalitet i dubbede versjoner? Dama snakker allerede spansk og hun har INGEN italienske trekk. Hun er en latina! Brasiliansk hadde passet mye bedre. Hva syns folket? 8946576[/snapback] Synes Carla ser ut som en blanding av latino og afro-amerikansk jeg. Men enig i at hun ivaffal ikke ser italiensk ut. Brasiliansk kunne funket jah.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2007 Ok på tide med en ny trivia. "In the Spanish dubbed version of the show, the nurse Carla Espinosa speaks with her mother in Italian. In the original English version, they speak Spanish." Hva er vitsen med å endre folks nasjonalitet i dubbede versjoner? Dama snakker allerede spansk og hun har INGEN italienske trekk. Hun er en latina! Brasiliansk hadde passet mye bedre. Hva syns folket? 8946576[/snapback] Hvis de ikke hadde endret språket ville jo flere scener vært helt meningsløse. Som når Turk ikke skjønner hva Carla og broren hennes snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå