Nvidia_boy Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Før, så var eg ein skikkelig Carmageddon-frik, og har i bunn og grunn alltid elsket dei spillene. Men det har stått på gamespot at "Carmageddon 4 er annonsert" i over fire år no. Tror dere det egentlig vil komme en skikkelig god etterfølger i Carmageddon-serien?
Landeplagen Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 De er ihvertfall godt i gang med utviklingen av det, etter jeg har lest, men kanskje de har scrappet det? Var selv fan av enern og toern, men hadde ikke sansen for de resterende oppfølgerne. Håper dog at det kommer.
Azagrath Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Det var ihvertfall under utvikling, men ble skrinlagt. Husker jeg selv ventet spent etter å ha spilt de foregående spillene, men ble skuffet da det ikke ble noe av. Så enn så lenge er det vel lite som tyder på at det blir noe nytt Carmageddon spill...
toblix Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Mens Carmageddon 1 og 2 var strålende spill, var jo treeren, Carmageddon TDR2000, som ble utviklet av noen helt andre, det franskmennene ville kalt un jeaux de travestie. Fysikken var håpløs og blodet var grønt! En ny og oppdatert Carmageddon tror jeg ville blitt mislykket. Dagens samfunn er ikke lenger modent for et bilspill der du kan kræsje i en vegg sånn at venste bildør løsner og kapper av hodene på en rekke tilfeldig forbipasserende mennesker, og så spole tilbake og se det igjen i sakte film. Om og om igjen.
tidus2k4 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 En ny og oppdatert Carmageddon tror jeg ville blitt mislykket. Dagens samfunn er ikke lenger modent for et bilspill der du kan kræsje i en vegg sånn at venste bildør løsner og kapper av hodene på en rekke tilfeldig forbipasserende mennesker, og så spole tilbake og se det igjen i sakte film. Om og om igjen. Jeg er helt klart moden for det Trodde ikke samfunnet var modent for blod, gørr og massiv vold og nakenhet som i god of war heller, men sannelig slo det godt ann.
Melfacion Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Mens Carmageddon 1 og 2 var strålende spill, var jo treeren, Carmageddon TDR2000, som ble utviklet av noen helt andre, det franskmennene ville kalt un jeaux de travestie. Fysikken var håpløs og blodet var grønt! En ny og oppdatert Carmageddon tror jeg ville blitt mislykket. Dagens samfunn er ikke lenger modent for et bilspill der du kan kræsje i en vegg sånn at venste bildør løsner og kapper av hodene på en rekke tilfeldig forbipasserende mennesker, og så spole tilbake og se det igjen i sakte film. Om og om igjen. 8264097[/snapback] Var TDR virkelig så ille? Mener å huske at jeg ikke likte fysikken helt, men kan ikke huske noe om grønt blod i min versjon i alle fall... Husk at Norge har hele tiden fått de råeste versjonene av Carmageddon (vi har hatt rødt blod mens andre har hatt grønt blod, og de stakkars tyskerne ble avspist med roboter de kunne kjøre ned) Men den verste versjonen av Carmageddon må være Carmageddon 64. Det er stort sett som Carmageddon2, men med helt insane fysikk (konstant instant handbrake), dessuten var det mer enn den stakkars n64'n min klarte å håndtere uten expansion packen. Det var omtrent som å se på stillblilder... Jeg er alltid klar for en ny carmageddon
FrodeA Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Poster om dette her også! Skulle lagd en fanside for å samle medlemmer som er interessert i at et nytt Carmageddon skal komme! Kanskje til og med med en "donation"-del også, til det firmaet som vil påta seg å lage spillet. Dette er det spillet jeg brenner mest for at skal bli realitet!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Nja. Kan ikke akkurat si at det brenner så mye for min del, men hadde så absolutt vært morsomt med en 4er. Synes at TDR2000 + nosebleed var utrolig feslit, med innholdsrike missions. Alltids morsomt å endre prisene på bilene til 0, slik at jeg plutselig hadde alle bilene i hele spillet. Drygt å endre i tekstdokumentet tho.
-sparks- Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Nytt Carmageddon kansellert http://www.gamer.no/artikler/nytt_carmaged...ansellert/50497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå