Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vond vorte på penis


Gjest vond vorte på penis

Anbefalte innlegg

Gjest vond vorte på penis

Har fått en vorte på penisen (på siden, helt innerst..)

 

Gjør vondt når jeg kommer borti den.

 

Hva er den? Når går den bort?

 

Bilde er ikke aktuelt.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikkert ei inngrodd kvise. kan du beskrive den?

 

eg hadde inntill nylig en stor inngrodd kvise på ene pungen. den var ca 2 cm stor, og voksende. tydelig hvit inni, med blodårer løpende rundt. den var tross det ikke vond, men ble vond med å klemme på den.

 

eg gikk til legen, som såg på den og sende gav meg en henvisning til en urolog. deretter ble det fjernet hos urolog på ca 10 minutt for 700 kr.

 

iflg urologen var dette veldig vanlig hos gutter, i alle størrelser. men det ble ikke pratet om så mye.

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Kjønnsvorter er en helt vanlig kjønnsykdom. Men, bare så du vet det, om det er kjønnsvorter du har fått er det en sykdom du ikke blir kvitt. De forsvinner etterhvert, men kommer alltid igjen. Så det ville være surt for deg om du har fått kjønnsvorter, så jeg ville ta en tur til legen om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Gjest vond vorte på penis

tørka bort no blod der, og når jeg trykte på hver sin side så kom det no hvit\gule guffe ut.

 

Kan ikke være no hudorm av noe slag a?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
tørka bort no blod der, og når jeg trykte på hver sin side så kom det no hvit\gule guffe ut.

 

Kan ikke være no hudorm av noe slag a?

8265637[/snapback]

 

hadde samme greia for noen uker siden.. den er borte igjen nå.. akkurat samme symptomer som deg =) så det er nok en litt småstor kvise bare =)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_blablabla_*
d  r d jeg lurer på også, men jeg regner md at man er smittsom når man har vortene å ikke når de er borte...  :hmm:

Men hvis det er et virus, og dermed ikke forsvinner, burde man vel egentlig være smittsom uansett? eller?

 

Må være drittkjipt.

 

har noen hørt om verufil? er ett vanlig vortemiddel. men lurer på om det kan brukes på kjønnsvorter?

I tilleg, hav kan konsekvensene være med å ikke få behandling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...