Gå til innhold

Styggeste race i WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dwarf female er imo det styggeste. Draenei er egentlig utrolig stygge de også. Med gnomes hakk i hæl. Synes egentlig alle horde rasene er tøffe, og det er nok derfor jeg spiller det også (Med ett unntak; Orc female). Troll ftw! :cool:

8257641[/snapback]

Hvordan kan du si noe sånt :(

spiller nesten bare dwarf female jeg :!:

men til ontopic :

taurens på nr 1 for meg...de er jo tøffe , men jeg kunne aldri ha tenkt meg å spille en.

Skrevet

Det er masse raser som ikke ser bra ut:

Undead Male/Female

Draenei Male

Orc Female

Nightelf Male

Men noen av disse kan være kule selv om de er stygge, f.eks Undeads. Bloodelves av begge kjønn er ikke direkte stygge, men jeg liker dem ikke, siden de ser ut som dumme posører. Human males er også veldig ofte bare utrykksløse dukker.

Skrevet

Hehe, ser alle har forskjellig smak her. Selv synes jeg Undead er den stiligste racen i spillet, digger casting animasjonen. :)

Skrevet
Hehe, ser alle har forskjellig smak her. Selv synes jeg Undead er den stiligste racen i spillet, digger casting animasjonen. :)

8259208[/snapback]

Castingen er kul men undead er dritstygge og går teit.

Skrevet (endret)

gnomer ser *sensur* ut. ingenting er NÆRME engang. itelleg til at de var koplett ubrukelige i wc3. ingen lore. så kommer blizz og gir de til oss:( jaaaaa, god ide. gnomes og taurens er eneste grunnen til om jeg skulle rerolle. fordi tauren er fett og å ganke gnomes er... EXTREMT MORRO! :D

edit: poll?

edit 2: Skaarj, om du leser dette: At du er gnome er vel muligenst den eneste grunnen til at jeg ikke hopper ut av statskirka og mekker en "all hail skaarj " relgion. ot off.

Endret av Be__bad
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet (endret)

Må si at den støggeste rasen er orc female.

store,feite,ekle grønne tingg juck ;P

Endret av Slettet-ZQr2eN
Skrevet
Må si at  den støggeste rasen er orc female.

8260325[/snapback]

Ikke glem lydene! Kan minne en smule om murlocker

Skrevet
Må si at  den støggeste rasen er orc female.

8260325[/snapback]

Orc female er faktisk ikke feite i det hele tatt. Men jeg skal si meg enig i at de ikke akkurat blir miss Azeroth.

De styggeste karakterene vi har i spillet er definitivt:

1. Human male

2. Night elf male

3. Gnome

4. Blood elf male

Resten ser da relativt imba ut. Spesielt vi Tauren-gutta er konge :cool:

Ja, også må jeg nevne at undeads også er de kuleste karakterene etter Tauren, både male og female. Herlig morbide dauinger, elsker dem. :love:

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

du kan ikke si at de er så spesielt tynne :p

lizm xx large

Skrevet (endret)

Male NE, male Human, male BE og male Tr0ll. Det har vel mer med gayness å gjøre enn at jeg er hannkjønn selv (Når det gjelder NE, BE og Human. Troll er bare trist generelt).

Endret av kristteo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...