Gå til innhold

Spill Med Best Soundtrack

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kommer til å gå tilbake til tid og fram igjen

Mike tyson's punch out - Beste musikken i et boxing spill på LANG tid

Kid icarus - kom igjen, en av de 8-bit musikken som føles kjempe bra ut

Red alert - "HM2" ^^

FF serien - noe er bra andre er ikke =/

Castelvainia - enern, beste i bit rock

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Resident Evil, Max Payne, Mafia, Doom 3, Crash Bandicoot, Hitman, Banjo Kazooie, Super Mario, Castlevania og Oblivion har noen av mine favoritt-soundtrack. :love:

Endret av paulie154
Skrevet

Ble helt forelsket i Command & Conquer-soundtracket når jeg spilte gjennom spillet (det var tider det :love:) . Hørte på CD-en(i hvert fall utvalgte sanger), som fulgte med pakken, flere ganger. God del sanger i Red Alert som også er veldig bra.

Skrevet

Morrowind har definitivt det beste soundtracket. Det passer utrolig bra i spillet, og bidrar helt sinnsykt mye til den gode stemningen, all ære til Jeremy Soules. Vice City har også et kjempebra soundtrack, men dette skyldes riktignok at all musikken kommer fra 80-tallet; som må kunne sies å være en gullalder innenfor musikken.

Skrevet
1. Xenogears

2. Chrono Cross

3. Final Fantasy VII

4. Dragon Quest VIII

5. Final Fantasy IX

9552451[/snapback]

wow, du har god spillmusikksmak jo! Ikke mange som har så god smak som deg her :thumbup:

Skrevet

Hehe, takk, Patney. Kan vel kanskje hende at det ikke er så mange her som har prøvd Chrono Cross og Xenogears i og med at de kun kom ut i USA og Japan. Xenogears er uansett det beste rpg'et som noensinne er lagd spør du meg.

Skrevet
Hehe, takk, Patney. Kan vel kanskje hende at det ikke er så mange her som har prøvd Chrono Cross og Xenogears i og med at de kun kom ut i USA og Japan. Xenogears er uansett det beste rpg'et som noensinne er lagd spør du meg.

9552847[/snapback]

xenogears har jeg dessverre ikke prøvd :(

Men Chrono Cross er sykt digg. Musikken og. :dribble:

Skrevet

Lister noen favoritter jeg.

The legend of Zelda - Ocarina of Time (intro)

Bringer mange gode minner fra en romjul i 1998 hvor jeg satt å spilte Ocarina of Time i ufattelig mange timer. Er fremdeles på toppen av listen min over soundtrack fra spill.

Mafia

Max Payne 1 & 2

The legend of Zelda: Twiligt Princess

Det her her og snakk om intro musikke, men også i Max Payne 1&2 selve ingame musikken på cut scenes. Viste ikke at det var mulig å lage det så innmari bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...