Gå til innhold

TV dekning av Tippeligaen 07


Anbefalte innlegg

Finnes det noe skjema eller en oversikt over hvilke kamper som blir TV sendt og hvilke kanaler det blir sendt på? Regner med det meste går i TV2 systemet men har ikke funnet noen oversikt.

 

Var jo veldig kjekt i fjor når ALLE kamper ble direkte sendt på TV hvis man betalte for det. Vil samtlige kamper bli sendt også i år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det noe skjema eller en oversikt over hvilke kamper som blir TV sendt og hvilke kanaler det blir sendt på? Regner med det meste går i TV2 systemet men har ikke funnet noen oversikt.

 

Var jo veldig kjekt i fjor når ALLE kamper ble direkte sendt på TV hvis man betalte for det. Vil samtlige kamper bli sendt også i år?

8248700[/snapback]

Det er KUN Tv2 og Canal Digital (til tider) som har rettighetene til disse kampene. TV2 gjør det litt dyrere i år, men kanskje lettere i år enn i fjor. Istedenfor det de gjorde i fjor med ett abonomang oppretter de i år en ny kanal som heter TV2 sport. Denne koster 150,- per mnd, minste antall mnd; 12 mnd. :)

Lenke til kommentar
Okey.. så det jeg trenger er abonnement på TV2 SPORT til 149,- mnd. så har jeg tilgang på alle kamper? Eller trenger man noe mer fra Canal Digital? Jeg skal ringe CD jeg, så ikke jeg maser høl i huet på dere her. Må bare få dette i orden til 9. april vettu!

8249273[/snapback]

Gjør det for sikkerhetsskyld. Men nei, tror ikke du trenger noe annet så lenge du har kabel eller parabol fra CD :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Har ikke TV2 en betaltv på websidene som i fjord? kostet 50 kr pr. kamp.

8257362[/snapback]

fxt.no De jeg vet som brukte dette klagde på dårlig kvalitet og hakkete lyd/bilde under direktesending. Hvis noen her har prøvd det så si fra.

8258723[/snapback]

 

Det var dårlig til og begynne med ja.....men etter litt syting og klaging, så ble det mye bedre. Har sett flere kamper på fxtv med relativt god kvalitet....men litt dyrt...50 kr pr kamp er for drøyt.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Har ikke TV2 en betaltv på websidene som i fjord? kostet 50 kr pr. kamp.

8257362[/snapback]

fxt.no De jeg vet som brukte dette klagde på dårlig kvalitet og hakkete lyd/bilde under direktesending. Hvis noen her har prøvd det så si fra.

8258723[/snapback]

 

Bor i USA og så mye på dette i fjor. Utenlandslinjene til "TV2" suger stort. Maks streamen er skremmende lav. Hakkete og irriterende. Har ikke tall på alle de gangene jeg klaget til tv2. Dette gjelder ikke bare meg. Har venner rundt om iverden som hadde det samme problemer.

 

Sitter forøvrig på en 30/5 megg fiberlinje.

Lenke til kommentar
Fått reklame fra CD og TV2 hvor det står at hvis du har TV2 SPORT så får du ALLE kampene i tippeligaen. Så da er vel endelig svar avgitt for oss sofa-supportere  :thumbup:

8261137[/snapback]

Problemet er vell heller prisen. Faktisk så nærmer det seg billetten per kamp. Gjennomsnittlig 120,- for den billigste billeten per bortekamp. 14 kamper, er lik 1680,-.

 

Med TV2 sport må du punge ut med 150,- i 12 mnd. er 1800,-

 

Dette er jo uten reise, men du må jo også ta i betrakning alkehol, mat og snacks når du ser hjemme ;)

Lenke til kommentar
Har ikke TV2 en betaltv på websidene som i fjord? kostet 50 kr pr. kamp.

8257362[/snapback]

fxt.no De jeg vet som brukte dette klagde på dårlig kvalitet og hakkete lyd/bilde under direktesending. Hvis noen her har prøvd det så si fra.

8258723[/snapback]

 

Det var dårlig til og begynne med ja.....men etter litt syting og klaging, så ble det mye bedre. Har sett flere kamper på fxtv med relativt god kvalitet....men litt dyrt...50 kr pr kamp er for drøyt.

 

 

Pantera

8258886[/snapback]

 

Jeg var vertfall meget fornøyd med FXTV

Lenke til kommentar
Har ikke TV2 en betaltv på websidene som i fjord? kostet 50 kr pr. kamp.

8257362[/snapback]

fxt.no De jeg vet som brukte dette klagde på dårlig kvalitet og hakkete lyd/bilde under direktesending. Hvis noen her har prøvd det så si fra.

8258723[/snapback]

 

Det var dårlig til og begynne med ja.....men etter litt syting og klaging, så ble det mye bedre. Har sett flere kamper på fxtv med relativt god kvalitet....men litt dyrt...50 kr pr kamp er for drøyt.

 

 

Pantera

8258886[/snapback]

 

Jeg var vertfall meget fornøyd med FXTV

8263330[/snapback]

 

Hmm, jeg satt på 6mb linje og slet med grøtete bilde som tok flere minutter å få opp, vanskelig å se hvem som hadde ballen mange ganger hvis det skjedde mye i bildet.

 

Fikk dessuten aldri svar fra support når jeg lurte på hva som kunne være problemet da jeg gikk glipp av nesten en hel omgang i de første serierundene.

 

Båndbredden må opp hvis dette skal bli et reelt alternativ, youtube er til tider bedre en dette.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg satt på 6mb linje og slet med grøtete bilde som tok flere minutter å få opp, vanskelig å se hvem som hadde ballen mange ganger hvis det skjedde mye i bildet.

 

Fikk dessuten aldri svar fra support når jeg lurte på hva som kunne være problemet da jeg gikk glipp av nesten en hel omgang i de første serierundene.

 

Båndbredden må opp hvis dette skal bli et reelt alternativ, youtube er til tider bedre en dette.

8301484[/snapback]

 

Som jeg sa, så var det problemer i begynnelsen, men dette ble fikset etterhvert. Jeg hadde 4,5 mbit linje, og hadde gode bilder, ihvertfall i siste halvdel av sesongen.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Har ikke TV2 en betaltv på websidene som i fjord? kostet 50 kr pr. kamp.

8257362[/snapback]

fxt.no De jeg vet som brukte dette klagde på dårlig kvalitet og hakkete lyd/bilde under direktesending. Hvis noen her har prøvd det så si fra.

8258723[/snapback]

 

Det var dårlig til og begynne med ja.....men etter litt syting og klaging, så ble det mye bedre. Har sett flere kamper på fxtv med relativt god kvalitet....men litt dyrt...50 kr pr kamp er for drøyt.

 

 

Pantera

8258886[/snapback]

 

Tv2 sumo som står for nettsendingene nå....99kr kampen er drøyt dyrt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...