Toska92 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 (endret) Dead Rising oppfølger i Oslos største kjøpesenter Drepe zombies med Ullvang gensere Endret 26. mars 2007 av Toska92
Amored Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 kunne vert kult med et tony hawk brett på aker brygge og rådhustrappa i oslo 8242626[/snapback] Hamar hadde en skatepark som skulle bli brukt i no VM-opplegg... Vet ikke om det skjedde. Tror egentlig den ble "lagt ned".
Bob Sacamano Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 GTA Finnmarksvidda. Hadde det først skulle blitt et GTA om norge, så håper jeg inderlig at det ikke blir oslo. 8241796[/snapback] Hehe det hadde blitt gøy, spesielt med litt nordnorsk sleng-språk eller hva det heter Men faktisk det kunne vært en god ide å ha et rollespill basert på norsk norrøn mytologi med tor med hammern og det..
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Skrevet 27. mars 2007 Spill(type Football Manager) der du er kongen, og går på "kongeting" å reiser rundt å sånn.... "The Ruler of Norway" ....Now on Ps3,PC and Xbox 360 Eller kanskje noe lignende Sim City der handlingen er i Norge, og du kan kjøpe spesielle hus som Stortinget, slottet, Ullevål Stadion eller Nidarosdomen.
anietsoj Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Off, har aldri helt hatt sansen for Sim City-spillene Jeg tror GTA - ...... , hadde vært det absolutt beste
Kharan Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 I Supreme Ruler 2010 kunne du spille som Norge, enten på et kart med de andre skandinaviske landene, eller på hele Europakartet. Sverige ble en hard nøtt å knekke for mine heroiske norske karer på skauen. Jeg hadde store planer om å kapre atomkraftverkene deres og utvikle kjernefysiske våpen som skulle brukes til å bombe Stockholm.
Markus1802 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Medal Of Honor Allied Assult har en bane som foregår i trondheim, med noen ubåter
zissou Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Online spill blir kanskje off topic, men www.nada-nada.com har et lite spill som heter The Outhouse, hvor man er på toppen av et fjell i den norske fjellheimen, på en utedo. Point-and-click aktig adventure sak. Z.
RyanLennox Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hva med Just Cause: Norway, eller Republic: The Revolution Norway.
slash Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 GTA norge høres skikkelig trist ut. Har dere kikka utenfor døra i det siste eller? Vi har jo ingen byer å skryte av.. GTA funker ikke så bra i skauen. En racingbane fra vestlandet kunne vært noe da, i f. eks gran turismo. Men neppe gta. Nei, det finnes jo så mange andre flotte steder som hadde vært mye bedre å lage gta av. Vi har f. eks praha, finere by skal du lete lenge etter. Ta en tur rundt i gamlebyen der og innse at oslo ikke er videre vakker.. Roma.. brussel. Madrid. Sydney. Tokyo. st. petersburg. the list goes on..
Selvin Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 I hidden and Dangerous 2 så er det en bane i Svolvær. Du skal sabotere et anlegg eller noe sånne greier
Anonym2007 Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Devil May Cry: But only in norway Tony Hawk: Project Tromsø Men kanskje litt seriøse spill. Guitar Hero: God norsk Trackmania E6
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 gta søve sier jeg bare. kjøre ned bønder med traktor, og kaste pcer i hode på de
Toska92 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 LoL Ett fotballspill med lokale lavdivisjonslag i Sunnhordland og området rundt. Lokalaget ligger for tida i 5.div, gikk opp fra syvende på to sesonger.
Isbilen Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Jeg har lyst til å grinde ned skinnene i Fløybanen i et Tony Hawk-spill.
Toska92 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Å skyte alien-freaks i Oslo eller Bergen sentrum, det hadde vert en spillopplevelse det.
Fnix Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Typisk norsk viss vass.. Vi må ikke glemme hvor vi kommer i fra. Jeg vil ha et spill som tar oss tilbake til vikingtiden og baserer seg tungt på norrøn mytologi. Jeg vil se gamle steder fra Norge og hvordan ting var på den tiden. Det var et spill (MMO) som var under utvikling for mange år siden av Funcom og det het for Midgard (World Of Midgard). Dessverre, så ga de opp dette spillet for Age Of Conan. Samuraier, romere og egyptere er så oppbrukt fra gammel tid. Norrønt er tingen, og er det noe Norge kan skryte av så er det vel det. Nå er ikke norrønt bare norsk men mye (mesteparten?) kommer fra Norge. F.eks så har det vært store inspirasjoner til J.R.R Toiken
VinterUlv Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Å skyte alien-freaks i Oslo eller Bergen sentrum, det hadde vert en spillopplevelse det. 8261731[/snapback] Alternativt.. et battlefield-spill hvor du kan kjøre tanks/mech/whatever og pulverisere bygg og tomter som du ikke liker (f.eks. statens hus i Trondheim, eventuelt elektrosjappa du syntes ga deg dårlig service.). Total area destruction; We like. Forøvrig venter jeg på spillet "UFO - Røros", og håper usa's militære samarbeider med det norske heimeværnet for neste oppdatering av Americas Army, "Norwegian Wafflemakers".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå