Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

Det må være gangen håndledde knakk i ungdomen.

Kan ikke erindre noe smertehelvete som har vært værre.

Hånda var flytta ca 5 cm opp fra armen. Var smertefult å sitte 3 timer på legevakta i Oslo, men enda værre var smerten da legene "knakk" det på plass.

 

knekke noe gjør ikke så vondt syns jeg men det å knekke den på plass er helt forjævlig. Jeg vet ikke om du tok bedøvelse. For bedøvelsen som blir tatt akkurat der det er knekt gjør så innihelvettes vondt at man har lyst til å begynne å grine. Selv var det like før jeg besvimte av bedøvelsen. Men å knekke noe gjør ikke så vondt. Men å fikse det etterpå er langt værre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
måtte ta blodprøve i forrige uke!

Øh, wuzz? :innocent:

Jeg tok blodprøver annenhver måned fra 5. til 10. klasse, aldri vært noe stress... Vel,

 

lol det var en spøk.

 

vondeste jeg har hatt av øyeblikkelig smerte er kanskje når jeg sykla bmx når jeg var 13 ca og dra på alt for hardt på en pyramide og landet på flata etter den, bakhjulet sprengte, styret ble dratt forover ned mot forhjulet så jeg fikk det opp i ribbbeina, og mosa balla helt ubeskrivelig hardt ned i ramma. lå ganske lenge på ryggen da.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Hmm, det vondeste jeg har opplevd?

Mest langvarige pain må være da jeg brakk kragebeinet. Det var ikke så veldig vondt npår jeg satt helt rolig, men med en gang jeg skulle bevege littegrann på meg gjorde det vondt som fy. Og det varte i fire uker.

 

Men i forholdt til det vondeste jeg har opplevd, har jeg mange alternativer... TRedjegradsforbrenning på hele handa er en sterk kandidat, men jeg tror ikke det er det vondeste. Det vreste må være en gang da jeg hadde gym. Da fikk jeg kjerringstøt, og ikke bare en vanlig kjerringstøt som går over etter to sekunder, nei, denne her varte i ti minutter, før det begynte å gå over. Sykeste jeg har opplevd, det kjentes ut som om jeg holdt handa mi inne i flammer! Nå har jeg mindre følsomhet i den handa. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Veste fykiske: Når jeg var 3-4 år drev jeg å krabbet rundt ute med ytterdøren.. Plutselig smelles døren igjen av vinden, og jeg står igjen med 5 cm mindre av fingen, og det spruter ut blod som bare det, fra fingen som forsatt var plass og den delen av fingen som da lå nede på gulvet..Så besvimte eg og våknet opp neste dag på sykehuset :cry: Forsatt arr..

 

Verste psykiske: Når en av mine bestevenner ble hardt påkjørt av en bil, og døde.. Jeg stod lengre opp i bakken og hørte skrikene, og var en av de 3 som kom først.. Verste jeg har vært igjennom!Og det tok meg faktisk noen minutter før jeg skjønte at det var bestevennen min som lå der, død.. Er forsatt ikke over dette, selv om det er over 2 år siden.. Kan forsatt høre skrikene og bremselydene i hodet mitt :cry:

Lenke til kommentar
Verste psykiske: Når en av mine bestevenner ble hardt påkjørt av en bil, og døde.. Jeg stod lengre opp i bakken og hørte skrikene, og var en av de 3 som kom først.. Verste jeg har vært igjennom!Og det tok meg faktisk noen minutter før jeg skjønte at det var bestevennen min som lå der, død.. Er forsatt ikke over dette, selv om det er over 2 år siden.. Kan forsatt høre skrikene og bremselydene i hodet mitt :cry:

 

 

Heavy shit! :(

 

 

Uans, hadde en skikkelig jævli tannpine en helg. Det er det værste jeg har opplevd i hele mitt liv.

Fikk ikke sove eller spist hele helga. Spydde flere ganger.

Var hos legevakta og fikk Voltaren og Paragin Forte. Det hjalp ikke! Etterhvert tok jeg 4 av hver tablett, smerten gikk ikke vekk, jeg ble bare nummen i beina.

Jeg fikk akutt-time på mandagsmorgen. Da rotfylte jeg, og smerten var over. Hurra.

Jeg fant ut etter helgen at dem hadde døgnvakt i en by ca 4timer kjøring fra meg. Hadde jeg vista det så hadde jeg uten å nøle kjørt dit i løpet av helga for å få det fixa.

I kjølvannet av denne episoden så bestemte jeg meg for å få fixa opp alle hull i munnen (det er mange). Det blir vel på rundt 15000,- :thumbup:

Lenke til kommentar
Verste psykiske: Når en av mine bestevenner ble hardt påkjørt av en bil, og døde.. Jeg stod lengre opp i bakken og hørte skrikene, og var en av de 3 som kom først.. Verste jeg har vært igjennom!Og det tok meg faktisk noen minutter før jeg skjønte at det var bestevennen min som lå der, død.. Er forsatt ikke over dette, selv om det er over 2 år siden.. Kan forsatt høre skrikene og bremselydene i hodet mitt :cry:

 

Kondolerer

Lenke til kommentar

hm, det må bli den gang jeg ble påkjørt av en buss, fikk 14 brudd og indre blødning. Det gjorde så vondt at det ikke gjorde vondt lengre hvis dere skjønner :p Kjente bare en kaldt følelse i hele kroppen og en for jævlig stikkende smerte i ryggen. Og det var ganske vondt å puste siden 7 ribbein røk til.

 

Har knekt kragebeinet og, det gjorde ganske vondt og.

 

SKal snart opperere mandlene vekk, blir vel en vond opplevelse det og (Y)

 

Kan og legge til de gangene jeg har knust innsiden av kneet i bakken i gymmen og fått eikemansstøtt i kneet er ganske vondt og :p

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

En jeg kjenner har tatt rekorden: han kræsja med bilen til broren(ille nok), fløy halvveis ut av frontruta hvor på han hekta armen i et slikt "refleks"-skilt slik at den ble skåret tvers av. Den verste smerten merket han først da han våknet på sykehuset med infeksjon i sårene han dro på seg..

 

Dette skjedde for 10 år siden, men fikk først høre det nå nylig. Ganske utrolig.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
hm, det må bli den gang jeg ble påkjørt av en buss, fikk 14 brudd og indre blødning. Det gjorde så vondt at det ikke gjorde vondt lengre hvis dere skjønner :p Kjente bare en kaldt følelse i hele kroppen og en for jævlig stikkende smerte i ryggen. Og det var ganske vondt å puste siden 7 ribbein røk til.

 

Har knekt kragebeinet og, det gjorde ganske vondt og.

 

SKal snart opperere mandlene vekk, blir vel en vond opplevelse det og (Y)

 

Kan og legge til de gangene jeg har knust innsiden av kneet i bakken i gymmen og fått eikemansstøtt i kneet er ganske vondt og :p

Å fyy faen, påkjørt av buss.. :dontgetit: Aldri hørt om noe lignende..

 

ang. mandlene kan jeg fortelle deg at det gjorde jeg i en alder av 13, og det var jævlig nok. Drøvelen hovna opp og jeg spydde hvert 10. minutt i 2 døgn. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
hm, det må bli den gang jeg ble påkjørt av en buss, fikk 14 brudd og indre blødning. Det gjorde så vondt at det ikke gjorde vondt lengre hvis dere skjønner :p Kjente bare en kaldt følelse i hele kroppen og en for jævlig stikkende smerte i ryggen. Og det var ganske vondt å puste siden 7 ribbein røk til.

 

Har knekt kragebeinet og, det gjorde ganske vondt og.

 

SKal snart opperere mandlene vekk, blir vel en vond opplevelse det og (Y)

 

Kan og legge til de gangene jeg har knust innsiden av kneet i bakken i gymmen og fått eikemansstøtt i kneet er ganske vondt og :p

Å fyy faen, påkjørt av buss.. :dontgetit: Aldri hørt om noe lignende..

 

ang. mandlene kan jeg fortelle deg at det gjorde jeg i en alder av 13, og det var jævlig nok. Drøvelen hovna opp og jeg spydde hvert 10. minutt i 2 døgn. Lykke til ;)

nei eg satt bakpå med en lett mc, så låste bremsene seg og en buss traff meg og bakerste delen av sykkelen og jeg havna i frontruta :p Purken sa til meg at bussen hadde mellom 70 - 80 når den traff så hadde flaks jeg ikke gikk under men fløy ut til siden istedenfor :p

 

nei huff, kvir meg litt til å ta mandlene :p Men blir godt å få fjerna de ;)

Lenke til kommentar

Værste er faktisk ikke den gangen jeg brakk håndleddet, og ventet 2 dager før jeg gjorde noe med det (sterkt nedsatt førlighet i fingrer, og smerter bare jeg bevegde på de). Migrenen er værst, kombinasjonen av den intense smerten i hodet, svimmelheten, kvalmen er helt utholdelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det verste jeg har opplevd:

Var når en kamerat sto å snekkra litt, sto med hammer og spiker. da kom jeg så fint gående bak han. han skulle da ta idet han klarte for å få ned denne spikeren , da hammeren traff meg mitt i kjeften... han knuste store deler av den ene fortannen min. det var et reint smertehælvete. + å knuse kneskålen ikke var spesielt digg det heller

Lenke til kommentar

Dette var en vondt tråd...

 

Mitt verste var vel når jeg ble overkjørt av en sykkel. Føltes som beina gikk rundt og rundt med ene hjulet.

Den gangen jeg hogde meg selv i leggen gjorde det ikke særlig vondt, og da jeg mista halve tommelen i døra husker jeg ikke fordi jeg var så liten. Moro.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ok mine topp-5! 1 er vondest og 5 litt mindre vondt. :dribble:

 

5:sykla full fart ok kjedet bare datt av! jeg falt ned og slengte ballene mine rett i aluminiumet! rett etter det så krasjet jeg i en murvegg og landet på hånden min:P :cry::cry::cry:

 

4: jeg ble påkjørt av en bil i 20 km/t og fikk begge kneene ut av ledd. :cry:

 

3: Vi var 6-7 folk som hoppet på en liten trampoline uten den blå kødden rundt! da klarte jeg selfølgelig å prøve frontflip og landet med hodet rett ned i metallet! måtte legge hodet mitt på skuldra. jeg så helt Retard ut ass:S fikk hjernerystelse. :innocent:

 

2: Kniv Rett gjennom hånden min! :cool:

 

1: Avrevet Leddbånd i høyre ankel. jeg fikk kråkfot og vridde ankelen som helvete! var på sykehus i 2-3 timer. hadde rullestol kappløp der da:P :cry:

 

 

mojo80.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...