Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2

rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så, hvilke spill kom? Har ikke mulighet til å skjekke det selv, og finner ikke noe info via google akkurat nå..

:w00t: Eureka!! Imorra blir det gaming!! Woho!! Må bare skaffe meg 80 kr først :hrm:.. Skulle ønske jeg ikke hadde kjøpt Sonic nå :(:p

Endret av Haakon*
Skrevet

Zelda:MM og castlevania serien kanskje?

Spy vs. Spy, pacman, alex the kid og mario 3?

Secret of mana, illusion of time, Final Fantasy, sonic and tails, Rare spillene.

Skrevet

Finnes ett hav av gode titler, spesielt hvis en er intressert i jrpg på snes.

Selfølgelig er det jo opp til Nintendo hva dem vil lansere og det er jo mulig dem venter til neste tørkeperiode, altså sommeren, med å lansere de neste god-spillene.

Personlig holder jeg en knapp på mana og illusion, har litt lyst å spille dem igjenn.

Skrevet

Ja, selv er jeg veldig klar for litt JRPG fra snesdagene på VC, men tror egentlig ikke at Nintendo gidder å gi det ut, ettersom det er noe smalt. Mer penger i å gi ut Rare-spill da. Personlig drømmer jeg om Bahamut Lagoon på VC, men det tror jeg _aldri_ jeg kommer til å få. Fikk aldri spilt det i snesens glansdager, men syns det så veldig spennende ut..

Skrevet

Koser meg med A Link to the past jeg, men originale Super Mario 3 hadde jeg ikke sagt nei til ettersom jeg bare har den oppussete versjonen til SNES.

Skrevet
Neste spillet jeg vil se er Super Mario 3 eller Super Metroid. Håpehåpehåpe!

8229622[/snapback]

Super mario 3? Er vel Super Mario Allstars der Super Mario 3 er med?

Skrevet

All stars er til SNES og hadde med en oppusset versjon av Super Mario 3. Jeg vil gjerne ha originale Super Mario 3 til NES, liksom der hele sjarmen ligger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...