Gå til innhold

Informasjon og råd om din Nintendo DS


Goranlol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er det mulig å få tak i den lille minnekort adapteren nå? Ser ikke ut til at de har den på ModNet lengre?

 

Edit: ok, det har komemt ny versjon, men det er tre ny versjoner, hva er forskjellene på de forskjellige pakkene?

 

Hva mener du med minnekort adapter? Om du mener MicroSD til SD adapter så skal det følge med når du kjøper et MicroSD kort.

 

Om du mener selve FlashMe kortet som tillater deg å spille ROMS og Homebrew så anbefaler jeg CycloDS Evolution kortet.

Utrolig mange features og støtter MicroSDHC så du kan bruke High Compression minnekort med større plass. Har selv et 4gb MicroSD

og CycloDS Evolution og er utrolig fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hvis en importerer fra f.eks. videogamesplus, hva er den letteste løsningen i forhold til strøm ved opplading? Moser man omformer, eller kjøper man bare en europeisk lader?

 

Og hva angår kjøring av homebrew, er det noen som har erfaringer eller evt. vet om "DSTT adapter" er dugelig? Virker som det florerer av den tingen der jeg har sett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Er det noen som vet om noen butikker (ikke nettbutikker) som selger minnebrikker som passer til DS-lite? Skal kjøpe en til broren min og gidder ikke bruke en nettbutikk om det finnes i en vanlig butikk :p

 

Og i likhet med Mikaelft og TheClown lurer jeg på om det trengs noen modding til for å spille spill fra minnebrikken.. Som f.eks lovlig nedlastede demoer osv ;)

Lenke til kommentar

Kort spørsmål: Jeg har DS Lite, jeg har PC med internett og jeg har en et sånn WiFi adapter for å få Wii'en på nettet. Hvordan går jeg da frem for å få DSen på nettet? Prøver å laste ned spill fra hovedmenyen, men den blir bare stående på "Searching for games..." eller noe sånt. (har ikke DSen foran meg, men håper dere vet hva jeg mener.)

 

Takk for tips. Er det forresten noe vits å ha DSen på nettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...