Gå til innhold

Informasjon og råd om din Nintendo DS


Goranlol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men finnes det butikker som selger slike? Jeg var ikke så giret på å kjøpe på nett egentlig :p Hadde liksom vært litt lettere å bare på på en lokal sjappe å kjøpe en..

 

Men jeg har sett på elkjøp, expert, spaceworld, platekompaniet++ og har ikke sett den. Så er redd jeg blir nødt til å kjøpe på nett..

Lenke til kommentar

AAARG.

Kjøpte meg NETTOPP DS Lite brukt på Game Stop med Guitar Hero og Harvest Moon.

Fornøyd og lykkelig putter jeg i strømmen og kjenner det kribler i fingrene etter å spille (etter at jeg har lånt kjæresten min sin ganske mye)

Endelig fått litt strøm på den og kjar for å spille litt.

MEN NEIDA. Den nederste touch screen greia VIRKER ikke!!! Er bare masse fargerike streker på den!

Arg. Måtte bare dele det med noen som kunne forstå frustrasjonen min :(

Lenke til kommentar
Mhm. Det er sant. Men Så vidt jeg vet var dette den eneste brukte DS Lite'en de hadde inne.

Tror du jeg får en splitter ny en, eller pengene tilbake? :S

Teit av Game Stop å ikke skjekke om konsoller fungerer før de selger dem ut.

 

hva skjedde videre her?

 

virker som det er noe gjennomgående, skulle kjøpe en ds i går på gamestop, men pga ditt inlegg sjekket jeg den før jeg betalte, guess what!?! gba "lokket" satt fast, dvs vi fikk ikke åpnet det whatsoever.

 

kjipern :( jeg hadde så lyst på den også..

Lenke til kommentar

Har en DSTT. Fikk til jul med 4 GB MicroSD (Begge fra DealExtreme) og funker fint til spill jeg har prøvd (15 stk, alle virker etter oppdatert firmware). For dere som liker norsk, så kan en ha norske menyer på kortet. Alle de større spillene får lagt til juksekoder ved firmware oppgradering, samt compatibility med nyere spill. Kortet har "PASSME" og "GBA" moduser, der førstnevnte gjør at den leser av GBA slotten sitt minnekort og lar deg spille DS spill derifra, og sistnevnte gjør at du leser av GBA slotten sitt minnekort og kan spille av GBA spill. Veldig bra kort, ville gitt det terningkast 6 om jeg kunne.

Lenke til kommentar
Har en DSTT. Fikk til jul med 4 GB MicroSD (Begge fra DealExtreme) og funker fint til spill jeg har prøvd (15 stk, alle virker etter oppdatert firmware). For dere som liker norsk, så kan en ha norske menyer på kortet. Alle de større spillene får lagt til juksekoder ved firmware oppgradering, samt compatibility med nyere spill. Kortet har "PASSME" og "GBA" moduser, der førstnevnte gjør at den leser av GBA slotten sitt minnekort og lar deg spille DS spill derifra, og sistnevnte gjør at du leser av GBA slotten sitt minnekort og kan spille av GBA spill. Veldig bra kort, ville gitt det terningkast 6 om jeg kunne.

Problemet er jo bare at de andre flash card's tilbyr samme muligheter. Ville tro at alle var rimelig sikre å kjøpe, men det går mer på meny design og pris? vet ikke jeg, men vurderer å kjøpe den nye R4 "III" SDHC på dealextreme.com. koster 14Dollar.

Lenke til kommentar
hva skjedde videre her?

 

virker som det er noe gjennomgående, skulle kjøpe en ds i går på gamestop, men pga ditt inlegg sjekket jeg den før jeg betalte, guess what!?! gba "lokket" satt fast, dvs vi fikk ikke åpnet det whatsoever.

 

kjipern :( jeg hadde så lyst på den også..

 

Ordnet seg for meg :D Akkuratt da jeg kjørte min var det noen som leverte inn en heeelt lik en. Så jeg fikk den dagen etter :D Juhu^-^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...