Gå til innhold

Informasjon og råd om din Nintendo DS


Goranlol

Anbefalte innlegg

hva skjedde videre her?

 

virker som det er noe gjennomgående, skulle kjøpe en ds i går på gamestop, men pga ditt inlegg sjekket jeg den før jeg betalte, guess what!?! gba "lokket" satt fast, dvs vi fikk ikke åpnet det whatsoever.

 

kjipern :( jeg hadde så lyst på den også..

 

Ordnet seg for meg :D Akkuratt da jeg kjørte min var det noen som leverte inn en heeelt lik en. Så jeg fikk den dagen etter :D Juhu^-^

 

 

aaaw flaks... får se om jeg er like heldig... sjekka litt i går, men bare rosa inne der jeg sjekka... ikke helt min farge.. I want black :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
man må ha hvit, nintendo må være hvitt vettu, eller optimalt grått egentlig, psp og ps3 må være svart :p

 

svart og lage Nes Controller skin til den ala bildet (ved bildet er en mod, men tenkte å lage et vinyl skin som ser sånn ut). Kan ikke ha hvit, den får det klassiske "mac-syndromet" hvor de blir gulbrune i kantene etc. så nei takk.. grå hadde vært grei viss jeg fikk tak i det forsåvidt.

post-67708-1232712417_thumb.jpg

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Har en DSTT. Fikk til jul med 4 GB MicroSD (Begge fra DealExtreme) og funker fint til spill jeg har prøvd (15 stk, alle virker etter oppdatert firmware). For dere som liker norsk, så kan en ha norske menyer på kortet. Alle de større spillene får lagt til juksekoder ved firmware oppgradering, samt compatibility med nyere spill. Kortet har "PASSME" og "GBA" moduser, der førstnevnte gjør at den leser av GBA slotten sitt minnekort og lar deg spille DS spill derifra, og sistnevnte gjør at du leser av GBA slotten sitt minnekort og kan spille av GBA spill. Veldig bra kort, ville gitt det terningkast 6 om jeg kunne.

Problemet er jo bare at de andre flash card's tilbyr samme muligheter. Ville tro at alle var rimelig sikre å kjøpe, men det går mer på meny design og pris? vet ikke jeg, men vurderer å kjøpe den nye R4 "III" SDHC på dealextreme.com. koster 14Dollar.

 

Jeg likte de funksjonene jeg nevnte fordi jeg hadde tidligere en 2-slot M3, vet ikke navnet på den. Var veldig tungvint å legge innpå spill fordi en måtte bruke et program for å legge innpå, som tok veldig lang tid i lengden. Men du sier jo selv at andre flash cards tilbyr samme muligheter. Så hvorfor ikke velge den billigste? Eneste minusen jeg kan se er at du har en risiko for å få en fake...

Lenke til kommentar

Off, er jo så sinnsykt mange cloner der ute av R4!

 

R4

R4 Advance

R4 ultra

R4 "III" SDHC (nyeste tror jeg).

 

M3 har også et par tror jeg...

 

Man kan heller aldri være sikker på at man får noe jalla eller ordentlig fra butikkene. :nei:

 

Vurderer å heller velge en av de andre carts'a som ikke har kloner ute å går. M3? NZ5? Cyclo? M3?

 

uffameg xD stress!

Lenke til kommentar

De valgene som du ser på M3 sin meny er mest sannsynlig "pictures" "music" "movie" osv... Det kan du få via MoonShell (homebrew) på hvilket som helst kort som støtter homebrew. Mest sannsynlig så vil du ikke bruke så mye tid i menyene, så hvordan den ser ut skulle ikke være noe problem, så lenge den ikke er helt forferdelig da såklart...

 

Men men, opp til deg hva du vil kjøpe. :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Har rotet ganske mye rundt på DX.com forum og produkter med reviews osv. Konklusjonen er at AceKard 2 er det beste kortet.

 

Billig, meny oversiktlig og veldig reponsivt, ikke lagg, støtter SDHC og alt annet.

 

det fins også en DSi versjon, AceKard 2i. Tror jeg tar den istedet, da jeg oppgraderer til DSi så fort vi får det i norge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har rotet ganske mye rundt på DX.com forum og produkter med reviews osv. Konklusjonen er at AceKard 2 er det beste kortet.

 

Billig, meny oversiktlig og veldig reponsivt, ikke lagg, støtter SDHC og alt annet.

 

det fins også en DSi versjon, AceKard 2i. Tror jeg tar den istedet, da jeg oppgraderer til DSi så fort vi får det i norge.

 

Så AceKard 2i fungerer også til vanlige DS lite? Isåfall kjøper jeg den, i tilfelle jeg skaffer meg en DSi i fremtiden :p

 

Da går nok jeg for et AceKard samt et microSDHC kort på enten 8 eller 4 GB. Er det egentlig noen grunn til å ha 8 GB? Skal ikke ha så mye musikk/film på dsen min, musikk har jeg på ipod og takler ikke å se film på småe skjærmer. Hva annet kan være aktuelt på bruke dette her til (grunner til at jeg bør velge 8 GB fremfor 4gb)?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...