Gå til innhold

Informasjon og råd om din Nintendo DS


Goranlol

Anbefalte innlegg

Den kampanjen med DS til 999,- varte vel bare fra 13.6 til 18.6 for Spaceworld sin del(eller så langt lageret rakk) såvidt jeg husker. Skal dra ned på Spaceworld i mårra og sjekke though.

8941620[/snapback]

 

DS lite koster fremdeles 999,- på webshoppen til Spaceworld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruker DSen min som mp3spiller i ny og ne, og kan avkrefte at lydkvaliteten er dårlig. Den er riktignok ikke eksepsjonell, men er like bra som en mp3-spiller en får kjøpt på Clas Ohlson så lenge du bruker headset. Hvis vi snakker om høytalerne på DSen, blir det å sammenligne med høytalere på mobiltelefoner for en 2-3 år tilbake.

 

Når jeg kjører mp3-filene, bruker jeg Moonshell som er en homebrew medieapplikasjon for DSen. Synes selv at den er helt fantastisk, siden den automatisk skrur av bakgrunnsbelysningen og setter på en skjermsparer når du starter musikkfiler.

Lenke til kommentar

Bruker selv min Lite som MP3-spiller i ny og ne, og lydkvaliteten er ikke noe å klage på. Jeg hører i hvert fall ikke forskjell på min Creative og DS-en.

 

Kjører for øvrig alle homebrews via DS-Xtreme 4Gb, men vet ikke hvor mye dette har for å si på lydkvaliteten. DS-X har innebygget MP3-spiller som minner veldig om det systemet iPoder har :)

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei, det kan godt hende. Var sikkert noe galt med ørepluggene jeg brukte eller programmet. Var en tidlig versjon av Moonshell for over et år siden da jeg kjøpte min DS Lite.

Lenke til kommentar

Ok, dette var gode nyheter! Har selv kjøpt en svart DS Lite, og "Cyclo Evolution" er bestilt. Tipper jeg kjøper et 2GiB MicroSD kort til å bruke sammen med Cyclo-en.

 

En ting som, så langt, virker teit på DS er at man ikke har en global innstilling til wifi. Hadde vært veldig praktisk :)

 

Gleder meg til å leke med DSLinux og DSorganize. Noen som har noen andre homebrew applikasjoner å anbefale?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...