Gå til innhold

Bråker PS3 også?


Anbefalte innlegg

Rite! Skal ikke så veldig mye til for å høre forskjell på 25dB eller 40dB+++

 

Men, alt som ble skrevet om hva Sony lovte i går (1.4) taes med en liten porsjon avventning...

 

Sony har ikke lovd noe som helst enda for nordiske brukere. De har derimot gjennom sine medarbeidere i Nordisk Film blånektet for at dette er et problem. Men takket være høyt forbrukerpress av enkelte brukere på det svenske forumet jeg linket til i forrige post "kan" det skje noe....

 

...siste ord fra NF skal visst være en delvis "innrømmelse" og at de skal komme tilbake på det i løpet av uka. Siden denne uka er påske tror jeg ikke noe skjer før ev. neste uke. Håper ihvertfall Sony viser klasse og tar et tak i dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt nummer er 27430321 CECHCO4 kjøpt hos MPX.no, vurderer å sende en mail og høre om jeg kan få bytta. Syns min bråker unødvendig mye!  :cry:

8280963[/snapback]

 

eg har samme serienummer og støyproblem og har også bestilt fra mpx.no..

 

kan du gji oss ein liten update når du har fått svar fra dei..

8281497[/snapback]

 

"Fikk mail fra MpX i dag,

 

Den er sendt til service, men det vil ta noe tid før vi får svar derfra pga behandlingstid og denne er noe lenger nå som det er påske dessverre.

 

HVis de ikke kan finne feilen, så har vi angrerett skjema ditt her. Men du vil uansett få tilbud om ny vare eller pengene tilbake hvsi de ikke kan reparere dette."

 

Godt det er noen som har kundeforståelse. Så er det bare å vente da....

Lenke til kommentar

Jeg har serienummer

 

P-27430321, har viftestøy som ikke går ned igjen...

 

hvilket serienummer er uten viftestøy? (sorry, har ikke tid å lese tråden)

 

og hvordan kan man best få beholdt spillsaves, spill man har kjøpt på PSN og slike ting som ligger på harddisken..

Lenke til kommentar
Jeg har serienummer

 

P-27430321, har viftestøy som ikke går ned igjen...

 

hvilket serienummer er uten viftestøy? (sorry, har ikke tid å lese tråden)

 

og hvordan kan man best få beholdt spillsaves, spill man har kjøpt på PSN og slike ting som ligger på harddisken..

8308087[/snapback]

 

 

da har du samme serienummer som meg, har også viftestøy..folk uten viftestøy har ikkje delt sine serienummer med oss enda trur eg..

 

du kan flytte dem over på en minnepinne trur eg...berre stapp enn minnepinne inni usb porten og kopier savegames over på den..har ikkje prøvd men vil tru det er ein grei måte og gjere det på..

Lenke til kommentar
Jeg har serienummer

 

P-27430321, har viftestøy som ikke går ned igjen...

 

hvilket serienummer er uten viftestøy? (sorry, har ikke tid å lese tråden)

 

og hvordan kan man best få beholdt spillsaves, spill man har kjøpt på PSN og slike ting som ligger på harddisken..

8308087[/snapback]

 

 

da har du samme serienummer som meg, har også viftestøy..folk uten viftestøy har ikkje delt sine serienummer med oss enda trur eg..

 

du kan flytte dem over på en minnepinne trur eg...berre stapp enn minnepinne inni usb porten og kopier savegames over på den..har ikkje prøvd men vil tru det er ein grei måte og gjere det på..

8308523[/snapback]

 

 

Jeg har 27430323, men har ikke noe problemer med støy i hele tatt.

Lenke til kommentar

det trenger ikkje vere støy...men heller støyregulering..

 

min ps3 støyer ikkje til den grad att det plager meg, men att den støyer like mykje når den kjører ett spill som når den ikkje gjør noe i xmb menyen, da er det noko galt..

 

men det er jo alltid dei som har vert heldige med sin konsoll som ikkje har viftestøy selv om dei har eit serienummer som har vert ramma av mykje feil..

Lenke til kommentar

Har vaert en del i kontakt med Nordisk Film ang. dette og faatt baade standardsvaret og litt annen info. Jeg er langt ifra fornoyd med haandteringen Nordisk Film utoever her. Jeg er skribent for Multigamer.no og Battlefield.no og har begynt aa forfatte en artikkel vdr. problemet. Jeg vil svaert gjerne at dere som har et problem med deres PS3 sender meg en PM, gjerne med en videosnutt av lydnivaaet (gjerne sammenlignet med en Xbox 360, tlf. eller lignende). Vil de ikke erkjenne seg at det er en feil (slik som det gikk til i tyskland), faar de belage seg paa litt daarlig reklame.

 

Haaper flest mulig vil bidra.

 

(unnskyld skrivingen men sitter paa en netcafe i Italia, daarlig med norske tegn)

Lenke til kommentar

skrev tidligere at det var litt lyd ut av ps3'en min.. men den er ikke plagsom.. - men det jeg er mer redd for er om det forringer levealder på ps3, ettersom når vifta ikke går som den er ment til å gå, så kan det jo ikke være bra? - er dette noe å bekymre seg over?

Lenke til kommentar
skrev tidligere at det var litt lyd ut av ps3'en min.. men den er ikke plagsom.. - men det jeg er mer redd for er om det forringer levealder på ps3, ettersom når vifta ikke går som den er ment til å gå, så kan det jo ikke være bra? - er dette noe å bekymre seg over?

8309947[/snapback]

 

eg bekymrer meg over det...viss vifta holder maks fart når den ikkje skal gjøre det, slik som når det står i xmb menyen så sliter det på vifta unødvendig..har du betalt 6000kr for ett produkt så skal det fungere som det skal, unansett om støyen er plagsom eller ikkje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...