Gå til innhold

Dotten har blitt administrator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På tiden sier jeg! GRATULERER SÅ MYE! Du er en av de beste, du er medmenneskelig og klarer å lage kommunikasjon i to veier(mellom admin/mod og brukere) når det skjer noe. Har lyst å sende blomster til deg i virkelighet og gratulere :love: men er dessverre blakk, men det er tanke som telles mest. Ikke sant? :)

Endret av Fox
Skrevet
På tiden sier jeg! GRATULERER SÅ MYE! Du er en av de beste, du er medmenneskelig og klarer å lage kommunikasjon i to veier(mellom admin/mod og brukere) når det skjer noe. Har lyst å sende blomster til deg i virkelighet og gratulere :love: men er dessverre blakk, men det er tanke som telles mest. Ikke sant? :)

8229180[/snapback]

Jeg sier vil alle spytter i en tier, så Fox kan sende noen blomster og et postkort med avataren hans på, til vår alles forfatter og eksemplariske administrator, Dotten. :love:

Skrevet (endret)
Ingen overraskelse at det hele endte i maktmisbruk og anarki.

8296587[/snapback]

Men likevel så vil han ikke gi meg status som "klinisk gal" :(

ei heller har jeg fått "Attention Whore" som brukerstatus :(

Endret av L4r5
Skrevet
Selvsagt får ingen det de vil ha, Dotten vil bare irritere så mange som mulig.

8296706[/snapback]

Tror vi må ha en væpna revolusjon her jeg :wee:

Skrevet

Hvem skal lede den? Du og resten av de degenererte SO-folkene? Det blir litt som i de idrettsfilmene på 90-tallet hvor laget med rullestolnerdene slo muskelbuntene fra Estland i rugby.

Newsflash, sånn fungerer hverken på nettet eller i virkeligheten.

Skrevet

Vi er alle glad for at Dotten har tredd inn i våre rekker og jeg ønsker han lykke til og velkommen på vegne av oss alle, jeg er sikker på han vil gjøre fenomenal jobb.

Og med dette lukker jeg tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...