Gå til innhold

Dagbladet: Derfor får PS3-salget en treg start


ohlala

Anbefalte innlegg

Kjøper PS3 når Slim-utgaven er klar.. :)

8239568[/snapback]

 

Kjøper PS3 når det kommer noe skikkelig homebrew ala XBMC!

Ser for meg at PS3 med linux & oppgraderbar HDD blir denne generasjonens litt sære Xbox med masse herlig homebrew!

 

Men alt av spill kommer kun til å bli kjøpt på 360 pga bedre kontroller, achievements, live!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper PS3 når det har kommet en skikkelig Wii-emulator til Linux på konsollen...

 

 

"Sony reiterated its target to have sold six million PS3 game consoles by the end of the year."

kilde

 

Er ikke det veldig lite? Wii har jo passert 6 millioner allerede.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Er faktisk imponert over at såpass mange kjøper PS3 når man kan få premium 360 med Gears of War, HD kabel og headset til 2990kr hos Elkjøp.

 

Eller core 360 for 2190 med Fifa for den saks skyld.

8219777[/snapback]

 

Xbox360 har ikke Playstation titler, der har du grunnen. Playstation har tidenes største spilltitler blant arsenalet sitt, det kommer Xbox360 aldri til å slå.

Brukte nesten 9000 på konsollen, absolutt verdt det.

8233908[/snapback]

 

Hvilke eksklusiver har de egentlig nå?

 

Hadde også tenkt til å kjøpe ps3 for 8-9 måneder siden. Så hørte jeg om den høye prisen, men brydde meg egentlig ikke. MGS4 kom jo til PS3, og MGS er imo tidenes spillserie. Så nærmet det seg høsten, og jeg var rimelig keen på ny konsoll, så det ble til at jeg kjøpte meg en 360 etter en ukes betenknngstid. Nå som jeg har hatt konsollen lenge, vet jeg godt hvorfor det var et bedre valg for meg;

 

- Multiplayer skytespill er uten tvil den sjangeren jeg liker best, og her stiller ps3 meget svakt.

- Spillutvalget genrellt sett dårlig, de har en eksklusiv (?) jeg kunne tenke meg.

- Kontrolleren, som nevnt over, spiller jeg mest skytespill, og der stiller kontrolleren svakt, den er for lett, er for liten, har små og dårlige bumpere, og burde bytte om på D-paden og analog stikken.

 

 

PS3 ender nok tilslutt opp hjemme hos meg, når mgs4 kommer. Men nå er det uten tvil den kjipeste konsollen på markedet for min del.

Lenke til kommentar
Hvilke eksklusiver har de egentlig nå?

 

- Multiplayer skytespill er uten tvil den sjangeren jeg liker best, og her stiller ps3 meget svakt.

8244100[/snapback]

 

Synes ikke det er så veldig svakt som folk vil ha det til med tanke på at nesten alle multiplatform er tilgjengelig.

Uansett de multiplayer skytespillene du kan kommer til å gå glipp av i år eller begynnelsen på neste år hvis du skipper PS3;

  • Resistance, kanskje ikke det mest revelusjonerende FPS, men vistnok er det høy standard på alt som blir gjort hvis du liker genren, også veldig bra online i.flg. ryktene, med veldig mange forskjellige online-moduser, i tilleg til masse ny smart implementering med bevegelse-funksjonen som gjør det utrolig effektivt å få opp kart, å skifte våpen o.l.
  • Warhawk er jo pure online skytespill, der dumpet de all ofline greier, så det burde passe deg som liker multi-player skytespill.. :)
  • Killzone Next-gen, er sannsynligvis bra.
  • Socom.. :)
  • 5th phantom Saga. :-/
  • Old West fra Rockstar leste jeg at var ett slags online cowboy-GTA, men de ryktene er veldig vage.
  • Redwood Falls fra Kuju, som vanligvis pumper ut spill, er ett av de ukjente spillene jeg er veldig spennt på, med tanke på at det er deres første next-gen prosjekt, men vet veldig lite om det, utenom at det er ett FPS. :-/
    (Men må innrømme at jeg gleder meg mest til PSP-versjonene av Crush, og D&D: Advanced Tactics), siden jeg ikke vet så mye om dette spillet foruten.
    Var forøvrig de som lagde Gamecube-versjonen av Advanced Wars, eller Lotus Challenge, Warhammer 40k til de plattformene de kom ut på.
  • MGS4 er jo også fortsatt eksklusivt.

Ellers kommer jeg ikke på noen andre multiplayer skytespill som er eksklusiv, pr. i dag. Så du må nesten se det ann. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...