Bob Sacamano Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 hei holder på med questet "the chapel of dawn", har funnet alle emythic dawn commentries bøkene. Men nå har jeg kommet frem til tom of prince chamarel som det sto jeg skal gjøre, men det går jo ikke ann å gå inn i den? Hva skal jeg gjøre? takk
Kahuna Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 hei holder på med questet "the chapel of dawn", har funnet alle emythic dawn commentries bøkene. Men nå har jeg kommet frem til tom of prince chamarel som det sto jeg skal gjøre, men det går jo ikke ann å gå inn i den? Hva skal jeg gjøre? takk 8219377[/snapback] Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente men her er det en liten gåte du må løse, svaret finnes skjult i "mythic dawn commentaries" bøkene. Du kan lese dem grundig til du skjønner svaret eller klikke på spoileren... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Les første bokstav i hvert avsnitt, der står det hva du skal gjøre
Dvil Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 vil du jeg skal si va du skal gjøre?? 8223240[/snapback] klokken 12 om dagen blir det lyst opp et kart på graven,men du må stå der da det skjer
Gavekort Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 (endret) vil du jeg skal si va du skal gjøre?? 8223240[/snapback] -=her sier jeg mye avslørende og bob_mafia har fjernet det her slik at jeg har en sjangs å redigere det=- 8223948[/snapback] jeg spurte jo om trådstarteren ville at jeg skulle spoile hele driten, ikke at du skulle si det! Endret 24. mars 2007 av Bob_mafia
Bob Sacamano Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Gjort nå, takk for hjelpen, egentlig er jeg bare glad for at questen er ferdig, satt i mange timer og prøvde å finne en løsning
Dvil Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 vil du jeg skal si va du skal gjøre?? 8223240[/snapback] -=her sier jeg mye avslørende og bob_mafia har fjernet det her slik at jeg har en sjangs å redigere det=- 8223948[/snapback] jeg spurte jo om trådstarteren ville at jeg skulle spoile hele driten, ikke at du skulle si det! 8225364[/snapback] OK.beklager.Har nok ikke vært helt våken der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå