Gå til innhold

Rolling Stones til Norge 8. august!


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal inn med noen kamerater og vi skal kjøre bil. Hvor er det best å sette fra seg denne og allikevel nå den uten å vente i timesvis på t-banen?

9228502[/snapback]

 

Du må ikke vente i timesvis på t-banen. Bruk den, det er mye mer fornuftig enn å tulle med bil inni der!

 

Synd de ikke spiller Angie og Wild Horses :(

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Går ikke an å parkere rundt valle hovin samme dag det er konserter eller fotballkamper e.l. Dere må parkere et sted i sentrum og ta t-bane til Helsfyr og gå derfra (10 minutter max). De vil ikke ha trafikkork når konserten er slutt.

Det går så mange t-baner opp den veien at det aldri blir fullt. Husk, oslo håndterer 700000 reisende hver eneste dag i rushtiden. 20-30000 slitne stones-fans går helt fint :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Akkurat det hørtes ikke så bra ut..håper han holder seg relativt edru på konserten, dritfulle musikere er ikke morsomt på konsert, for da spiller de kun på ren rutine og ingen glød og passion.

 

Håper ikke været blir helt dritt, er meldt 22 grader og regn på ettermiddagen iflg VG.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Satser på at værtet holder seg. Fint ute nå, bor på Nesodden (i nærheten av Oslo).

Det 70 % sansynlighet for nedbør fra kl. 16:00 og ut over ettermiddagen og kvelden.

 

Gleder meg så vanvittig, jeg regner med å være på Valle Hovin rundt 15. Skal man ta banen til Helsfyr?

 

Så forresten en liten film på db.no. Link.

Stones klipp ^^,

Endret av Stones_
Lenke til kommentar

Dette var mektig. Fantastisk. Her kommer gamlekara og viser alle ungdommene hvor skapet skal stå, altså. Fetere bluesrock enn dette får man bare ikke.

De hadde en 4-stk blåserekke + 3 sangere i tillegg, og hun ene kom ut på scenen og sang solo flere ganger, den mest sinnssyke gospelstemmen jeg har hørt.

Keith Richards var helt edru og kjempefokusert, og gikk bare rundt og gliste og flørta med publikum.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Fukken win.

 

Jeg så de i Bergen i fjor, og det var jo en miniproduksjon i forhold til dette. Passet på å komme nærme catwalken også i år, siden jeg visste scenen kom ut :D . En annen ting jeg likte var at de ga mye mer oppmerksomhet til resten av bandet. Digget Lisa (gospel chick) sine solo-partier og Darryl Jones (bass) er helt sinnsykt fet. Brown Sugar tok helt av, og setlista var konge.

Endret av DoNotWant
Lenke til kommentar

Dette var enormt stort, vanvittig trøkk helt framme ved scenen. Og når Scene B gikk ut over catwalken er jeg 100 % sikker på at Keith Ricards så meg rett inn i øynene.

 

Mick var i god form som alltid og jeg ble glad når Lisa Fisher fikk synge solo. Hun har en vanvittig stemme som har blitt brukte mye i det siste. Helt rå konsert og den var vært all ventingen.

Lenke til kommentar
Dette var mektig. Fantastisk. Her kommer gamlekara og viser alle ungdommene hvor skapet skal stå, altså. Fetere bluesrock enn dette får man bare ikke.

De hadde en 4-stk blåserekke + 3 sangere i tillegg, og hun ene kom ut på scenen og sang solo flere ganger, den mest sinnssyke gospelstemmen jeg har hørt.

Keith Richards var helt edru og kjempefokusert, og gikk bare rundt og gliste og flørta med publikum.

9239538[/snapback]

Helt enig, Knallbra konsert, Men at Keith var edru og kjempefokusert stemmer vel ikke helt. :p Mye som gikk skeis.Han kan bedre ja. Ikke at jeg bryr meg om slikt men. Storkoste meg jeg :)

Lenke til kommentar

Det var veldig mange av de gamle fansene som snakka om at dette nok blir siste gang vi får se Stones i Norge, ever. Charlie Watts (trommis) prøvde å slutte i bandet for et par år siden, men fikk klar beskjed om å holde seg på plass av Keith & Co. De begynner å bli gamle gubber, så plutselig får en hoftebetennelse og andre ting eldre pleier å få (vi har et par 60-åringer på jobb som er sykemeldt halve året f.eks.).

 

Men alle var enige om at det var helt overlegent.

Men når det er sagt, hvor mange ganger har ikke Ozzy Osbourne hatt "farewell tours"? begynner å bli endel ganger. Gubben dukker jo opp igjen året etter med en singel eller to så han kan turnere verden en gang til.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Fy søren for en sinnsykt bra konsert.

Kom nettopp hjem fra Oslo etter at flyet til Trondhjem ble utsatt 3-4 ganger.

 

Åh, jeg har ikke ord for i går kveld.

I går kveld wiper ut alle konserter jeg har vært på. Noen sinne.

Når Paint it black kom på, trodde jeg skulle dø på meg.

 

Når de kjørte ut scenen blant publikum og jeg sto 20 meter fra. Herre fred, hvordan kunne VG gi konserten 3?

Musikken var konge, stemninga, livet, alt!

 

Og Keith som sa "Bless you all" etter at publikum gav ham applaus for den ikke helt bra fremføringa av sangen han sang.

Var tøft likevel.

"It's good to be anywhere"

*humrer for seg selv*

 

Og så glimte til å se et par av de når man endte på Grand Hotell etter konserten... Sammen med Lars Olav fra Tufte som var på evig autografjakt, horer, halliker, Hells Angels osv.

 

 

Jeg har bare ikke ord. Minne for livet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...