Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste måten å gjøre det slutt med typen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du tenkt over at kanskje typen din leser på dette forumet da? Det her kan ihvertfall ikke være noen bra måte å finne ut at han blir dumpa på..

8216086[/snapback]

 

Neij, det hadde jo vært skikkelig ille! Men han vet ikke at jeg har en "konto" på denne siden..

Lenke til kommentar
Har du tenkt over at kanskje typen din leser på dette forumet da? Det her kan ihvertfall ikke være noen bra måte å finne ut at han blir dumpa på..

8216086[/snapback]

 

Neij, det hadde jo vært skikkelig ille! Men han vet ikke at jeg har en "konto" på denne siden..

8216173[/snapback]

Han kjenner det isåfall sikkert igjen med tanke på den lille informasjonen du kom med på førstesiden her da. Du burde egentlig skrevet med gjestekonto uten å gi så mye info.

Lenke til kommentar
Har du tenkt over at kanskje typen din leser på dette forumet da? Det her kan ihvertfall ikke være noen bra måte å finne ut at han blir dumpa på..

8216086[/snapback]

 

Neij, det hadde jo vært skikkelig ille! Men han vet ikke at jeg har en "konto" på denne siden..

8216173[/snapback]

Han kjenner det isåfall sikkert igjen med tanke på den lille informasjonen du kom med på førstesiden her da. Du burde egentlig skrevet med gjestekonto uten å gi så mye info.

8216207[/snapback]

 

Tror du det da? Det kan nå være hvem som helst som har vært sammens med typen i ett år og han vil at de skal flytte sammen.. men uansett så er han aldri inne på sånne sider som dette, tror ikke en gang han vet at de eksisterer..:p

Lenke til kommentar
Han sitter ikke på data, nei?

8216261[/snapback]

 

Sitter på data gjør han, men han er absolutt ikke personen som går inn på diskusjonsforummer.. hvis jeg hadde hatt en eneste liten mistanke om at han skulle gått inn her og sett dette så ville jeg ikke skrevet det..

Endret av Snupps
Lenke til kommentar
Jaja, det er han det går utover at du har vært uforsiktig og han leser dette.

8216350[/snapback]

 

Da slipper du i alle fall å tenke på hvordan du skal slå opp!! :!:

 

 

Den var litt slem :(

8216384[/snapback]

 

Hehee.. stemmer jo det da, slipper den pinlige samtalen..:p

Lenke til kommentar
Hva med å bare linke den til han over msn?  :D

 

 

Vel, er nok best face to face uansett!

8216410[/snapback]

 

Hehee! hadde vært interesangt å prøve, men jeg hadde nokk aldri kommet så langt at jeg faktisk hadde sendt linken..;P Tror nokk det er best face 2 face jah:)

Lenke til kommentar
Hehee! hadde vært interesangt å prøve

8216442[/snapback]

Interessant å prøve? Det ville ikke vært interessant, det ville vært tvers igjennom råttent.

8216507[/snapback]

 

Når du leste det, så du ikke humoren i det? Ironien? Ikke heng deg opp i sånne ting da..

8217245[/snapback]

Nei, for det var ikke det minste morsomt i det hele tatt. For meg virker det bare som om trådstarter bare vil bli kvitt typen sin og egentlig ikke bryr seg.

Lenke til kommentar

Er vel neppe den eneste her på forumet som har blitt dumpet...flere ganger :)

Har også fått den derre "Det er meg ikke deg"-strofa og den hjelper svært lite.

 

Det beste er å være dønn ærlig. Si at du har ikke følelser lenger og at du har bestemt deg for at det er slutt. Ikke gå med på noen pause! Dersom det ikke er noen annen inne i bildet så si det. Ingen vits i å gjøre det verre enn det er, og tro meg, det er hardt nok anyway.

 

Uansett hva han sier så er du fast bestemt på at nå er det over og det er ingenting han kan gjøre med det. Ikke gi ham noen håp uansett hva han lover og ber om.

 

Dette er den beste måten i mine øyne. Har selv fått sparken på denne måten og om det var meget hardt så ble det fort bedre og vi er gode venner i dag.

Lenke til kommentar
Hehee! hadde vært interesangt å prøve

8216442[/snapback]

Interessant å prøve? Det ville ikke vært interessant, det ville vært tvers igjennom råttent.

8216507[/snapback]

 

Når du leste det, så du ikke humoren i det? Ironien? Ikke heng deg opp i sånne ting da..

8217245[/snapback]

Nei, for det var ikke det minste morsomt i det hele tatt. For meg virker det bare som om trådstarter bare vil bli kvitt typen sin og egentlig ikke bryr seg.

8217287[/snapback]

 

Synd at du ikke syns det er morsomt da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...