Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste måten å gjøre det slutt med typen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt seriøst: Gjør det på den verste måten som er mulig, slik at han blir sur på deg. Er han sur på deg kommer han lettere over deg.

8212789[/snapback]

 

Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

Lenke til kommentar
Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

 

når du først skal dumpe noen er det best å være ærligst mulig. hvis du nærmest påstår du har vært utro vil han bære rundt på en bitterhet til deg i svært mange år.

Lenke til kommentar
Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

 

når du først skal dumpe noen er det best å være ærligst mulig. hvis du nærmest påstår du har vært utro vil han bære rundt på en bitterhet til deg i svært mange år.

8212831[/snapback]

 

Uff, dette ble bare vanskelig!

Lenke til kommentar
Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

8212817[/snapback]

Er nok ikke det. Da sitter han nok heller igjen med masse spørsmål om hvorfor du var så idiot helt plutselig. Bedre å skilles som 'venner' da.

Lenke til kommentar
Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

8212817[/snapback]

Er nok ikke det. Da sitter han nok heller igjen med masse spørsmål om hvorfor du var så idiot helt plutselig. Bedre å skilles som 'venner' da.

8212881[/snapback]

 

Jaa, kan godt hende det.. Noen som veit av noe bestemt jeg kan si?

Lenke til kommentar

Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

Lenke til kommentar
Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

8214898[/snapback]

Ehm. Javel? Tror ikke du helt hva du snakker om, jeg.

Lenke til kommentar
Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

8214898[/snapback]

 

Unnskyld meg, men det er snakk om to personer som ikke er på samme bølgelengde, eller det veit jeg.. men han tror nokk vi er det! Planlegge brudd, ja for nemmelig så vil jeg vite hva som er best! Når han kommer med forslag om at vi skal flytte inn sammens og jeg har tenkt lenge på å gjøre det slutt, så sier jo det seg selv!

 

Hvis ikke du har noen innslag å komme med utenom sånn tull som dette så ber jeg deg å slutte å svare, er ikke interesert i sånne utalelser uansett.. Ellers takk..

Endret av Snupps
Lenke til kommentar

Jeg er så lei ser'u ser'u jeg er lei deg ser'u ser'u. Men viss du vil fortsette med meg så kan jeg sikkert holde ut et par uker til ser'u, men jeg har funnet en ny type og han er en ekte sexmaskin. Neida, bare tulla. Du skal si: "Du, jeg veit dette kan komme som et sjokk ser'u, men at'æ jeg føler ikke det samme for deg lenger. Jeg vil ikke si at vi kan være venner for det virker veldig klisjeaktig, og jeg vil ikke bruke andre klisjeer heller. Så nå er det tid for å ta adjø, skal vi kanskje ha litt forholssluttsex?" Det er det klokeste.

Lenke til kommentar
Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

8214898[/snapback]

 

Hvorfor er det idotisk og stakkarslig og prøve å skåne en person for minst mulig smerte? Hun vil jo gjøre det minst mulig smertefullt, det er aldri en kunst å slå opp. Men hun sier det jo helt klart, han vill gå vidre, hun vil avslutte! HVordan kan det gå naturlig?

Lenke til kommentar
Jeg er så lei ser'u ser'u jeg er lei deg ser'u ser'u. Men viss du vil fortsette med meg så kan jeg sikkert holde ut et par uker til ser'u, men jeg har funnet en ny type og han er en ekte sexmaskin. Neida, bare tulla. Du skal si: "Du, jeg veit dette kan komme som et sjokk ser'u, men at'æ jeg føler ikke det samme for deg lenger. Jeg vil ikke si at vi kan være venner for det virker veldig klisjeaktig, og jeg vil ikke bruke andre klisjeer heller. Så nå er det tid for å ta adjø, skal vi kanskje ha litt forholssluttsex?" Det er det klokeste.

8215180[/snapback]

 

Hehee! Likte den "forholdssluttsex";) Må vell bli noe slikt jah.. Hvor i landet kommer du fra da? Morsom dialekt;p

Lenke til kommentar
Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

8214898[/snapback]

Ehm. Javel? Tror ikke du helt hva du snakker om, jeg.

8215010[/snapback]

Hvorfor veit han ikke det?

Jeg tror nok ikke jeg ville delt det med noen andre før jeg hadde sagt hvordan det ligger an til vedkommende. Virkelig. Er man kjærester og har vært det ei stønn, burde en ha såpass med respekt for hverandre. Man burde vel også kjenne hverandre såpass godt at man bare kan være ærlig. Mener jeg, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Helt seriøst: Gjør det på den verste måten som er mulig, slik at han blir sur på deg. Er han sur på deg kommer han lettere over deg.

8212789[/snapback]

 

Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

8212817[/snapback]

Gjør som eks-dama mi gjorde mot meg etter at vi hadde vært sammen i nesten 3 år og til og med bodd sammen i ett av dem. Dump typen din på bursdagen hans og sørg for å gni d opp i trynet hans at du har funnet deg en ny gutt bare en uke etterpå.. :cry: Da glemmer han deg nok fort.

 

 

måtte bare få det ut... :roll:

Endret av Fantasy6
Lenke til kommentar
Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

8214898[/snapback]

Ehm. Javel? Tror ikke du helt hva du snakker om, jeg.

8215010[/snapback]

Hvorfor veit han ikke det?

8215276[/snapback]

Fordi han tydeligvis feiltolker poenget med tråden helt. Det har ingenting med at hun ikke forstår seg på fyren, bare at hun vil skåne ham best mulig. Ærlighet er greit nok, men å spørre om erfaring framfor å anta at man vet alt selv er det ingenting galt med.

Lenke til kommentar
Tenk at det å gjøre det slutt med typen er blitt til en slags kunst. Emnet i denne tråden sier vel det meste.

 

Jeg trodde brudd skulle skje naturlig. Å sitte å planlegge brudd sånn her, er så stakkarslig og idiotisk.

 

Det beviser jo hvor lite kontakt og hvor lite dere kjenner hverandre.

8214898[/snapback]

Ehm. Javel? Tror ikke du helt hva du snakker om, jeg.

8215010[/snapback]

Hvorfor veit han ikke det?

Jeg tror nok ikke jeg ville delt det med noen andre før jeg hadde sagt hvordan det ligger an til vedkommende. Virkelig. Er man kjærester og har vært det ei stønn, burde en ha såpass med respekt for hverandre. Man burde vel også kjenne hverandre såpass godt at man bare kan være ærlig. Mener jeg, i hvert fall.

8215276[/snapback]

 

Det er jo ikke akkurat som om jeg ramser opp navn her da.. Jeg vil ha hjelp ifra noen som har kanskje mer erfaring med dette enn meg! Det handler ikke om at jeg respekterer han eller ikke.. Jeg vil være godt forberedt på hva jeg skal si så ikke situasjonen blir verre enn nødvendig..

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke spørre venner om erfaring og råd da, i steden for å legge ut om at en har tenkt te å dumpe typen på et veldig offentlig forum?

8215629[/snapback]

 

Offentlig forum, dette er mye mer anoymt enn å gå til masse venner¨! Kanskje hun har gjort det? Kanskje det har noe med at de er på hennes alder, og er like erfaren som henne! Tror du hun gjør det for moro eller status? Give me a break..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...