Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste måten å gjøre det slutt med typen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke spørre venner om erfaring og råd da, i steden for å legge ut om at en har tenkt te å dumpe typen på et veldig offentlig forum?

8215629[/snapback]

 

Hvis det hadde vært så greit som å bare spørre vennene mine om det, tror du virkelig jeg hadde gidded å sittet her å diskutert da? Neij, for jeg vil høre meningen fra flere.. Veldig offentlig forum? Det er anonymt, og er ikke dette en plass for å diskutere slike ting? Under sex og samliv? Hvor ellers mener du jeg skal gå for å diskutere dette da?

Lenke til kommentar
Åherregud, skulle tro jeg traff ei nerve :p

Ja, detta er et offentlig forum, tro det eller ei. Det er vel et av Norges største? Hm. Well, anyway. Jeg har ikke sagt du må ta det noe anna sted, jeg bare lurer på hva man har venner til. Tydeligvis.

8215725[/snapback]

 

Tviler på at du traff noen som helst nerver :p Men er det rart når du kommer med slike utsagn som du ikke har noen bakgrunn for å si? Har nokk venner å snakke med, men de kan desverre ikke hjelpe meg så masse når det kommer til dette..

Lenke til kommentar
Helt seriøst: Gjør det på den verste måten som er mulig, slik at han blir sur på deg. Er han sur på deg kommer han lettere over deg.

8212789[/snapback]

 

Jeg har vurdert det, å bare si at jeg har falt for en annen person eller være skikkelig ekkel med han eller noe slikt.. For som du sa så er det enklere å komme over en person hvis du er sint på han/henne..

8212817[/snapback]

Gjør som eks-dama mi gjorde mot meg etter at vi hadde vært sammen i nesten 3 år og til og med bodd sammen i ett av dem. Dump typen din på bursdagen hans og sørg for å gni d opp i trynet hans at du har funnet deg en ny gutt bare en uke etterpå.. :cry: Da glemmer han deg nok fort.

 

 

måtte bare få det ut... :roll:

8215378[/snapback]

 

Godt å få det ut vettu;p

Lenke til kommentar
Tviler på at du traff noen som helst nerver :p  Men er det rart når du kommer med slike utsagn som du ikke har noen bakgrunn for å si? Har nokk venner å snakke med, men de kan desverre ikke hjelpe meg så masse når det kommer til dette..

8215783[/snapback]

Vel, det virka nesten litt sånn xD

Og hvilke utsagn er det da snuppa?

Lenke til kommentar
Tviler på at du traff noen som helst nerver :p  Men er det rart når du kommer med slike utsagn som du ikke har noen bakgrunn for å si? Har nokk venner å snakke med, men de kan desverre ikke hjelpe meg så masse når det kommer til dette..

8215783[/snapback]

Vel, det virka nesten litt sånn xD

Og hvilke utsagn er det da snuppa?

8215841[/snapback]

 

Hehee, ja kan virke som det kanskje.. men skal fortelle deg at det gjorde du ikke;)

 

Joda kjære, utsagn som om det skulle virke som om jeg ikke respekterer eller kjenner typen.. Og at jeg ikke har venner å snakke med det om..

 

Men jeg føler a dette har utviklet seg litt for masse som en chick-fight så heller gi meg en "free hug" så kan vi slå en strek over det hele.. Eller hvis du vil fortsette med dette har jeg en lang kveld foran meg;)

Lenke til kommentar
Men jeg er fornøyd, kofforten min ble rød..

8215966[/snapback]

Koffort?

 

Lurer på hvem sine meninger som lager fuzz her, så ingenting før du kom eller? hihi :D

8216004[/snapback]

Jeezez. La hun nå si hva du mener da. Er som regel det man gjør i en diskusjon. Snakk om å lage store greier av nada.

 

Sett en strek nå. Selvom jeg finner det underholdene.

Lenke til kommentar
Men jeg er fornøyd, kofforten min ble rød..

8215966[/snapback]

Koffort?

 

Lurer på hvem sine meninger som lager fuzz her, så ingenting før du kom eller? hihi :D

8216004[/snapback]

Jeezez. La hun nå si hva du mener da. Er som regel det man gjør i en diskusjon. Snakk om å lage store greier av nada.

 

Sett en strek nå. Selvom jeg finner det underholdene.

8216019[/snapback]

 

Ja, vettu hva.. det gjør jeg også.. godt å få diskutere litt av og til vettu.. Men denne linja er for å diskutere hvilken måte som er best å gjøre det slutt med typen og ikke om at jeg heller burde snakke med venner, eller respektere han såpass at jeg snakker med han først... osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...