Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg sagt det? Bare observerer jeg..

Du observerer ikke bare. Du legger ut om observasjonene dine her. Og jeg tror du har sagt fra nok ganger om hvor ofte du ser båtsko.

Skrevet

Du observerer ikke bare. Du legger ut om observasjonene dine her. Og jeg tror du har sagt fra nok ganger om hvor ofte du ser båtsko.

Ok. Oppdateringer er altså forbudt i forhold til motepolitiets paragrafer...

Beklager at jeg iaktar da.....

Skal ikke poste mer om mine betraktninger av båtsko.

Skrevet

I følge valutakalkulatoren jeg bruker koster Loake Logan 1158 kr. Det er jo ikke akkurat en astronomisk sum.

Undervurderte styrken på krona og glemte at det blir uten VAT, var forsåvidt ikke så gale pris. Takk.

Skrevet

Som Thomas sa så har Dagestad i Josefines gate Loake Logan, du kan jo dra innom der og prøve størrelsen først, og så bestille fra Pediwear. Kan forresten nevne at kvaliteten på Design Loake ikke er på samme nivå som Loake 1880.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøpte mine hos Dagestad i Josefines gate

Vel, han er temmelig stiv i pris så om man leter etter tilsvarende men billigere har det lite for seg å anbefale Dagestad.

Skrevet

Jepp, men det ble spurt om hvor i Oslo. Eneste stedet jeg vet om at de selger Logan er hos Dagestad.

Så det er jo en start.

Men han ville altså ha noe billigere enn Logan.

Skrevet

Det opplyste jeg her om for flere uker siden. :thumbup:

Åja, er ikke helt lett å holde styr på alt som postes. Da fikk alle en påminner uansett. Synd de ikke hadde noen spesielt pene farger der, kunne tenkt meg noen i semsket skinn

Skrevet

Noen som har tips til noen rimelige loafers som fåes i ulike farger? Kunne tenkt meg et bar i lilla og et par i navy, og kanskje et slaskepar i grønt.

Skrevet

Hva anser du som rimelig? Billigste lilla loafers jeg har sett er hos Agnar Hagen i Oslo, var vel liverpool shoes om jeg ikke husker helt feil til rundt 1100,- Merkbart billigere enn mine fra Morris, men ikke like fin farge etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...