Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selv på jakt etter seilersko og går nok for Sebago, men usikker på om jeg skal gå for Docksides eller Spinnaker, og for hvilken farge.

Det jeg vet er at mesteparten av skoen ikke skal være lys, og jeg vil ikke ha semska skinn.

Noen tanker? Tenkte litt på brune, navy eller noen to/tredelte med navy og/eller brun

http://www.sebago.co.../Mens/Docksides

 

http://www.sebago.co.../Mens/Spinnaker

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Min latterlig kvalmende middag (risotto med kylling i fløtesaus, angrer nå) kom langt opp i halsen av skoene fra Tom's.

 

Er virkelig Toms sko så ille? :ermm:

Nei, men det er tøft å vise avsky for klær og sko som ikke er MoV-approved på den minst hyggelige måten for å holde på den velkjente stemningen.

Lenke til kommentar

Hei, er på tur og bestille vårens/sommerens sko. Men ble sykt usikker på hvordan farge jeg skal ha på seilerskoene mine.

 

 

 

Herring-Herring%20Hebrides-Jeans%20Nubuck-3725-2055-1.jpg

Herring-Herring%20Hebrides-Pebble%20Nubuck-3726-2056-1.jpg

 

 

 

Hvilke av fargene kan brukes mest allsidig?

 

Forøvrig har jeg bestilt disse skoene:

 

 

m-reduniversityropesole-s-450x320.jpg

file_28.jpg

 

 

Hva tycks?

Kjøp brune eller marineblå seilersko -- det er penest. Synes skoene fra Toms blir litt vel tøffelaktige. De røde er vel forsåvidt greie nok til stranda osv. De hvite lignet på bleier synes jeg. :p

Lenke til kommentar

Syntes det blir litt sært og skal hate Tom's skoene så inderlig mye. Såklart jeg ser at skoene er verken formelle eller spesielt shiny og jeg kommer ikke til å bruke skoene ved alle annledninger, men for å gå på stranden, eller gå en tur om kvelden etc. Ser jeg ikke hvorfor akkurat disse skoene skulle være så stygge og udugelige. Har hørt mye posetivt om komforten dems, og det går tross alt til et godt formål. Skulle ha et par med Alpargata lignende sko uansett som var lette og ta av og på seg til og springe små ærender osv.

 

Kan forøvrig nevne at jeg er 16år og opplever ikke så alt for mange formelle situasjoner hvor skoene vil være upassende siden folk på min alder uansett bare tramper rundt i DC sko etc., joggesko og vans. Har forøvrig et par loafers jeg skal bruke samt seilerskoene jeg bestiller nå som skal bruke til "hverdags".

 

Edit: Vil takke for innleg om de hvite, har avbestilt de. Jeg ser nå at de er ganske stygge. Men holder fortsatt min mening om de røde skoene... :tease:

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar

Min subjektive mening er at blå seilersko er penest, men de brune er nok mer anvendelige og enklere å kombinere i et antrekk.

 

Hvor mye mer anvendelig er egentlig brun når det kommer til seilersko? De passer så og si til de samme fargene og spesielt siden seilere blir brukt mye til shorts kræsjer det ikke nevneverdig uansett. Så imo velger du den fargen du selv syntes er penest, noen syntes det er navy - andre brun :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...