Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

KongKake: Air Blazer ACG Mid, en veldig modifisert variant som burdte tåle en god vinter.

Husker ikke noen linker og er på en liten ferie så har ikke tilgang til så mye.

Joker91: Har ikke peil på norske nettbutikker, men en kompis selger dem så kan høre om de sender worldwide

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes de var baske jeg. Selvfølgelig, de andre skoene i Blazer-serien ser jo way better ut, men, som vintersko, så hadde de vært noe.

Endret av KongKake
Skrevet

Noen som har Supra's her og kunne fortelle litt om skostørrelsen?

Har 43-44 i skostørrelse så valget mitt faller på enten 10 eller 10,5 men er usikker på om de er litt store i størrelsen eller ei. :)

Me likey-->

post-103787-1256232000_thumb.jpg

Skal jo ha Muska hightops, men frista de der..

Skrevet
Noen som har sitt noen lignende disse skoene noen plass?

De er pene, men allikevel ikke for pene til hverdagslig bruk. Eventuelt noen som har sett noen i samme gata?

Likte de ikke, men uansett, her er nøyaktig samme sko:

*Trykke På*

Skrevet
KongKake: Air Blazer ACG Mid, en veldig modifisert variant som burdte tåle en god vinter.

Husker ikke noen linker og er på en liten ferie så har ikke tilgang til så mye.

Joker91: Har ikke peil på norske nettbutikker, men en kompis selger dem så kan høre om de sender worldwide

Så lenge de har kort leveringstid trenger det ikke å være norsk nettbutikk.

Skrevet

Hvorda får jeg tak i Nike Air Blazer ACG? Finner ingen nettbutikker som har dem i den størrelsen eller fargen jeg vil ha, bortsett fra Nike selv, som ikke shipper til Norge. :hm:

Skrevet
Hvorda får jeg tak i Nike Air Blazer ACG? Finner ingen nettbutikker som har dem i den størrelsen eller fargen jeg vil ha, bortsett fra Nike selv, som ikke shipper til Norge. :hm:

Kanskje Nike store i Oslo kan bestille de for deg?

Skrevet

Hmm, er jo en mulighet det. Men Nike Store skal ha jo kun ha 55 dollar for dem (tilbud), altså i overkant av 300,-, så tror det kanskje vil bli billigere om jeg fisker frakt til Norge med Jetcarrier. :hmm:

Skrevet (endret)

Da blir det 355,- i frakt da. Ca. 700,- tilsammen for skoene er jo ikke så ille. Mulig jeg bestiller i kveld da. :)

EDIT: Meh.. Nike sender visst ikke til postbokser, hvilket gjør det vanskelig for meg å bruuke Jetcarrier. Noen som vet om alternative måter for meg å skaffe skoene på? Enten en annen nettbutikk eller en tjeneste tilsvarende Jetcarrier?

Endret av KongKake
Skrevet

Noen som har noen høst/vinter sko å anbefale i Bergen, eller eventuelt fra nettet? Er på jæævlig budsjett, snakker minimalt med kostnader. :thumbdown: .. er ikke helt sikker på hva slags sko jeg er ute etter, fint med sko som tåler litt vann. Og som ikke er veldig høye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...