Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han har allerede signert

Spent på om han slår til, men jeg er forsiktig optimist! Han er jo tross alt bare 21 år, og kan fort ha godt av et miljøskifte. Gleder meg til å se om han er rask nok i forhold til hva forsvaret vårt sårt behøver.

edit: slått av DJ :cry:

Endret av tosha0007
Skrevet

Bekreftet på VIF-fotball.no

Han har potensialet til å bli en veldig god stopper, men det tar nok litt tid. Skuffende å se at han drar, men virker som om vi har fått noe igjen for han.

Vi er godt fornøyd med prisen vi har fått fra Rosenborg og valgte her å realisere verdien vi hadde i Stefan i stedet for å forlenge kontrakten, forklarer Andresen.

Vi pleier ikke å si "godt fornøyd" når vi selger spillere. Heller det at de møtte minsteverdien vår.

Skrevet (endret)

Kommer til å bli en grei spiller å ha i stallen dette, tror jeg. Også gunstig å ha i bakhånd når Høiland blir skadet 12 minutter ut i første tippeligarunde.

Kommet noen rapporter om hvor mye vi betaler, forresten? Hadde vel bare ett år igjen på kontrakten i VIF?

Endret av JR Ewing
Skrevet

Jepp. Wangberg blir sikkert skada snart også, så da blir det Strandberg og Rønning som kjemper om den plassen. Bra med litt bredde i midten bak der, det er betryggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...