Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tror vi vinner denne, men er ikke helt sikker enda.

Skrevet (endret)

Ok, bra resultat. Men det er latterlig hvor mange pasninger som går sidelengs eller bakover når RBK prøver å sette fart framover. Det virker som spillerne setter possesion over alt.

Endret av Torinogut
Skrevet

Rosenborg - ole ole ole!

13-0 på to kamper, lett! Og btw, begge straffene er helt greie. Flott dømming!

Bakenga må i alle fall finne seg en ny klubb. Makan til talentløs pjokk skal man lete lenge etter.

Spar meg...

Skrevet

En Bakenga å hive inn når Prica/Chibbu begynner å bli slitne, er genialt. Fyren er hinsides god i bakrom, og han kan å avslutte. Han er bedre enn alle andre spissene vi har i klubben. Elendig er han ikke, og jeg håper han blir i klubben lenge.

• Liker 4
Skrevet

Synes Svensson nok en gang var veldig god. Fantastisk pasning til Bakenga på første goalen hans.

Men det er helt klart riktig som du sier MartinF. Perfekt å sette inn Bakenga der !

Synes laget ser godt ut nå :) Gleder meg til fortsettelsen.

Skrevet

Chibbu klarte seg veldig greit, men ble litt usynlig utover i andre omgang. Tror det var mye fordi Prica fikk seg en smell, og samarbeidet de to i mellom ikke ble helt det samme. Uansett, en meget god debut med scoring og mye pene vendinger og pasninger.

--

Jeg syns fortsatt det er så sykt mindfuck når Joar åpner kjeften.. Du forventer ikke dette før han åpner kjeften! :p

http://www.youtube.com/watch?v=dHPjOpHjXzA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...