Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier litt om Tippeligaen, når de to beste lagene får tilsammen 1 poeng mot Kongsvinger og Hønefoss. Virker som om motivasjonen kan være en faktor.

Virker som om serien allerede er avgjort.

Nei, vent...

:new_woot:

Med EL kamp denne uken så virker det som om alt gikk i 40% mot kongsvinger. Kjedelig kamp som til slutt bare stod på tv`en i bakgrunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de faste spillerne ikke er motiverte, så skjønner jeg virkelig ikke at de tar plassene fra særs motiverte og utrolig talentfulle unggutter som Oviasu, Bakenga og Åsen (m.fl). Håpløst! :nei:

• Liker 2
Skrevet

Vi spiller faen så dårlig nå! Null presisjon!

EDIT: Bare jeg som ikke takler Løken og Scheie? :wallbash:

Scheie er mer opptatt av fargene på sokkene som keeperen til Kongsvinger hadde i 1967, da laget spilte mot Drøbakk, enn å kommentere det som skjer i kampen.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor publikum svikter. I går var det jo litt over 14 tusen. Har ikke RBK planer om å trekke 20k + på hver hjemmekamp? En voksen bilett i går kostet jo 600kr. Er ikke det litt stivt?

Skrevet

Såvidt jeg vet er det UEFA som bestemmer prisene på europacup-kampene. Var vel 420 uten sesongkort på kjernen i går, og 280 med. Det var verdt pengene med den 2. omg vi fikk i går.

Skrevet

Jeg betalte 280 per billett på Kjernen, det er akseptabelt, men jeg skjønner godt at folk dropper å sitte i kulden når det koster den 600 kroner. Dog, håpløst at det ikke er flere enn 14 000 på Lerkendal mot fjorårets vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...