Gå til innhold

Intel Quad core + Vista = Alan Wake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etter hva jeg forstår er demoen på en PC med Vista og overklokket Quadcore, eller har jeg missa noe her?

EDIT:

Jupp, Pc med nvidia grafikk og overklokket QX6700 til 3.7GHz :dribble:

Endret av Nassuz
Skrevet
Etter hva jeg forstår er demoen på en PC med Vista og overklokket Quadcore, eller har jeg missa noe her?

8202389[/snapback]

8800gtx i sli samt en c2quad på 3,73 elns?

Dette spillet skal jeg ha med èn gang det kommer! Blir nok til 360, da jeg tviler på at pcn min vil være i stand til og kjøre dette brukbart.. :whistle:

Skrevet (endret)

Ja, jeg må nok få bytta ut Xeon3060 med en Xeon Quad hvis dette skal flyte glætt.....damn its hard to be a pcgamer :!:

EDIT:

Nå har jeg solgt grafikkortet,og kjører kun med Radeon 7000pci :cool: ...lol...

Holder til Diablo2 og CS1.6...lol...

24/7setup

post-42959-1174481645_thumb.jpg

Endret av Nassuz
Skrevet
Ja, jeg må nok få bytta ut Xeon3060 med en Xeon Quad hvis dette skal flyte glætt.....damn its hard to be a pcgamer :!:

8202413[/snapback]

I hear you. Nå sitter jeg med en e6300 samt 1gb ddr(!) ram. Blir nok og oppgradere maskinparken iløpet av våren/sommeren/høsten ja.

On-topic;

Skal dette være ett skrekk-spill ellernoe?

Har ikke fått med meg så mye av "handlingen" i spillet.

Skrevet

8202413[/snapback]

I hear you. Nå sitter jeg med en e6300 samt 1gb ddr(!) ram. Blir nok og oppgradere maskinparken iløpet av våren/sommeren/høsten ja.

On-topic;

8202428[/snapback]

Psychologic action thriller....puh :)

Skrevet

8202413[/snapback]

On-topic;

8202428[/snapback]

Psychologic action thriller....puh :)

8202444[/snapback]

Det satte ikke akkurat en demper på gleden. Skal bli kos og få brukt den nye tvn og anlegget til noe som kan småskremme litt.

Skrevet

Remedy er flinke, de Finnene KAN jobben sin. Selv om dette har drøyd leeeenge, var vel ca 3 år siden jeg først hørte om projectet Alan Wake. Men tror de da venta på Vista som den gang het "Longhorn"......og det tok tid som vi vet :)

Skrevet

Det vet vi. Husker jeg brukte en av de første betaene av Longhorn og var imponert av att det var ett bilde av en filmrull i bakgrunnen inne på "mine videoer".

Gjest medlem-105082
Skrevet

Den der videoen har jo vært ute lenge. Tror nok den har blitt diskutert et par ganger på forumet jeg :p

Skrevet

Den videoen er FET, skader vel ikke å vise den en gang til, jeg hadde ikke sett den, tydligvis andre også. Nå er det bare å kjøpe seg en Quadcore og vente :D

Gjest medlem-105082
Skrevet

Hehe jo :p

Typisk at jeg nettopp har kjøpt nytt system, så får jeg vite at Quadcore settes ned i pris senere i år :(

Men må nok oppgradere uansett, for Alan Wake skal jeg ha.

• 2 uker senere...
Skrevet

hmm,nei. ikke akkurat :p men ettersom dell selger quad core med vista så burde de da funke sammen? og tror ikke alan wake funker spesielt bra på linux da :p

(dont kill me if im wrong)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...