Gå til innhold

Når det står: GC/DS/Wii. Kan jeg da spille på GC?

beachboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har forstått så er det slik at på noen DS spill så kan du koble de til gamecuben for å få noe ekstra funksjonalitet eller noe lignende. Men selve spillet vil ikke funke på gamecuben som det samme spillet du har på ps2. Det vil være et DS spill som du kan koble til gamecuben for å få noe ekstra.

Skrevet
Så vidt jeg har forstått så er det slik at på noen DS spill så kan du koble de til gamecuben for å få noe ekstra funksjonalitet eller noe lignende. Men selve spillet vil ikke funke på gamecuben som det samme spillet du har på ps2. Det vil være et DS spill som du kan koble til gamecuben for å få noe ekstra.

8188291[/snapback]

Tenkte ikke å bruke ps2 spillet men å kjøpe dette jeg har linket til. Syntes det var rart at det skulle fungere på 3 maskiner....

eller forstår jeg deg ikke rett?

Spørsmålet er da: vil det jeg har linket til fungere på GC?

;) (jeg er litt treg i tankene i dag kjenner jeg.... hehe.)

Skrevet
Det spillet du linker til er i alle fall til DS, LEGO Star Wars II: Original Trilogy /NDS

8188357[/snapback]

Ok :) da får jeg bare glemme den gitt. Takk skal du ha. jeg er ikke helt bevandret som du forstår. :D

Skrevet
Finnes til GC også tror jeg http://gamer.no/product.php?productId=41513 ;)

8188378[/snapback]

Denne fant jeg også, men dessverre ingen forhandlere oppført... Har googlet og ser jo at den har været på GC men tydelig ingen som selger den lenger. Hvor noen finner ett sted som selger spillet på GC blir jeg hoppende glad :)

Hvis noen har det slengende hjemme og ikke spiller det, så er det også av interesse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...