Gå til innhold

TES: "Guards are pursuing you" (360)

Gastaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem.. Jeg fullførte akkurat Leyawiin recommendation for mages guild, og nå kan jeg hverken reise eller vente. Hvis jeg prøver på fast travel til en annen by står det "You cannot fast travel while guards are pursuing you", og prøver jeg å ta wait står det "You cannot wait while guards are coming".

Jeg har prøvd å løpe langt ut i skogen, men det går fortsatt ikke. Noen som vet hva som er galt, og evt. hvordan jeg kan fikse det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å oppsøke vaktene? Hvis din bounty er lav nok til at du kan betale den kan du bare velge pay fine etter at vaktene har arrestert deg.

Skrevet

Det var det jeg også trodde, men det må ha vært en bug. Jeg løp langt ut i skogen og sto stille nesten en hel dag, uten at det funket. Menmen, problemet er hvertfall løst :tease:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hver gang det skjer med meg pleier jeg å lagre, for så å reloade...

Det går vekk etter reload.

Problemet er at en vakt er skriptet til å finne deg, men har gitt opp og/eller sitter fast, og at du er merket som "etterfulgt", da spillet påventer at vakten skal komme inn i samme område som deg hvert øyeblikk.

Det samme kan skje dersom en mudcrab "targeter" deg, men blir sittende fast i en fjellside... (eller bak en stein, eller i en innsjø, eller bare "sitter fast"...)

Ingen fast travel, og ingen hvile... Ikke før etter at krabben sitt script roer seg ned, sansynligvis etter at du har kommet to segmenter / "loading area" vekk fra der krabben så deg...

Endret av Andre1983

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...