Gå til innhold

Hvilket spill burde det kommet oppfølger til?


Anbefalte innlegg

System Shock 2 er en verdig kandidat for en oppfølger. Nå kommer jo BioShock fra de samme karene. Håper bare de klarer å flytte den "creepy" stemningen fra romstasjonen/skipet i SS1 og 2 ned til bunnen av havet, ned til Rapture.

 

Og som nevnt tidligere i tråden, Fallout 3!! Det er faktisk på gang. Men det er ikke Black Isle som lager det, det er folka bak Oblivion, Bethesda som lager det. Følg med på GameSpot sitt forum om Fallout 3. Mange som er skeptisk til Bethesda skal lage det...

 

Sist men ikke minst, så er vel Ninja Gaiden 2 det eneste spillet som kan få meg til å kjøpe en Xbox 360! Har sett noen løse rykter om det, men tror ikke det er bekreftet enda?! Hvis noen vet noe så si fra! Så er det bare å begynne og spare til Xbox 360 Elite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Sist men ikke minst, så er vel Ninja Gaiden 2 det eneste spillet som kan få meg til å kjøpe en Xbox 360! Har sett noen løse rykter om det, men tror ikke det er bekreftet enda?! Hvis noen vet noe så si fra! Så er det bare å begynne og spare til Xbox 360 Elite.

8273359[/snapback]

 

http://xbox360.ign.com/objects/686/686645.html

 

og

 

http://xbox360.ign.com/objects/761/761524.html

 

 

Les og bli glad :thumbup:

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Fallout serien synes eg burde fortsette. fallout 3 <3

8286177[/snapback]

 

 

Nå holder jo bethesda på å lager et fallout3.. Jeg håper virkelig ikke de fucker opp hele greia og lager et oblivion med pistoler.. Når en så hvor lite engasjerende oblivion var i lengden uten en haug med modder så har jeg en litt uggen følelse ang. fallout 3.

 

Masse shiny ingen substance.. det er nok det er nok det vi må belage oss på. Men jeg tillater meg å ha en liten gnist av håp.

Lenke til kommentar
Fallout serien synes eg burde fortsette. fallout 3 <3

8286177[/snapback]

 

 

Nå holder jo bethesda på å lager et fallout3.. Jeg håper virkelig ikke de fucker opp hele greia og lager et oblivion med pistoler.. Når en så hvor lite engasjerende oblivion var i lengden uten en haug med modder så har jeg en litt uggen følelse ang. fallout 3.

 

Masse shiny ingen substance.. det er nok det er nok det vi må belage oss på. Men jeg tillater meg å ha en liten gnist av håp.

8288449[/snapback]

 

Skjønner godt ka du meine, alle fallout fans er redd før det =) eg e faen meg skremt tel døden av det!

 

Men kan ikkje tenke meg andre spell som kan eller bør få en oppfølgar akkurat no.

Lenke til kommentar
Jeg kan nok tenke meg at Grim Fandango burde ha en oppfølger, selv om jeg ikke har spilt det enda. Men jeg har jo bare hørt bra ting om det så...

8181944[/snapback]

 

Det er et nær perfekt spill, men det bør absolutt ikke ha en oppfølger. Du hadde skjønt det om du hadde spillt det, det passer liksom ikke å lage en fortsettende historie.

 

8181966[/snapback]

 

Dødsriket, å mange gamle karakterer er da fortsatt til stedet. Om historien i Grim Fandagno hadde en skikkelig slutt, betyr ikke det at nye historier ikke kan oppstå.

 

Så, Grim Fandango er et spill jeg virkelig skulle likt å se en oppfølger til.

8207506[/snapback]

 

Kanskje. Om de virkelig hadde gått inn for å lage et godt spill. Men du må huske at det skal MYE til for å erstatte Manny Calavera. ;)

 

Jeg håper virkelig det kommer en toer. Den kommer uansett ikke til å ødelegge inntrykket mitt av originalen samme hvor dårlig den er.

Lenke til kommentar
Drømmer om Little Big Adventure 3  :love:

8187329[/snapback]

Samma her :love:

8192457[/snapback]

Samme her, var en fantastisk "serie"!

 

 

De burde selvfølgelig fortsette å jobbe med Monkey Island serien. Heldigvis er det allerede bekreftet at Crysis (oppfølger til Far Cry) blir å komme, samt Mafia.

8194528[/snapback]

Siden når har Crysis noe med Far Cry å gjøre?

 

Syntes jeg hørte at Far Cry 2 skulle komme (kanskje bare ønske tenkning :p)

8198950[/snapback]

 

Kanskje på tide å sjekke noen filmer fra crytek ? Det er jo samme utvikler og det er en "oppgradering" av Far Cry. Du kan umulig ha sjekka video eller grafikk previen som er gjort.

8206141[/snapback]

Kanskje du tenker på at de bruker CryEngien 2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...