Gå til innhold

42" samsung plasmasjærm 3. mest solgt hos komplett.


Robinkle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-12 09:57, skrev Fjellsboe:

Han ringte meg og spurte: Fjellsboe, hva kan jeg svare på denne posten inne på hardware.no ?


Og jeg kom med den glimrende anbefalingen mot en eplekjekk oter.


 

Smalt det fra knølen som ikke klarer å sitere skikkelig engang. Glimrende, my ass.

 

Tror du bør gå et kurs hos Jc-g, Johndoemakt eller <hvemsomhelst>. Du kan jo ingenting. 100% udugelig.

 

Og "eplekjekk oter" da. Milde Jebus, du når nye høyder av "lameness"!

Det uttrykket har mistet all sin injurierende kraft. Din tølper, din |_337|_4|/|3r.

 

Quote:


Btw...den kontraen du kom med er under enhver kritikk. Barneskole stadium... juses!


 

Er det ikke forbannet kaldt i det glasshuset du sitter i?

 

Og til Hurley: Jeg regner med at du forstod den utspekulerte jantelov-ironien i mine svar til deg. Denne ville blitt overtydelig med bruk av smilie, men du kan få en her. :wink:

Grattis med sjefsskjerm.

 

Edit: Leif!

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-12 16:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 11:19, skrev Robinkle:

Hehe. Mange morsomme innlegg. Må bare si at den skjærmen er populær. Men hvis den er dårlig, hva kommer det av at folk vil ha den?


Tja, mange vil vel ha en plasmaskjerm som kanskje ikke er helt super, fremfor å ikke ha en plasmaskjerm i det hele tatt.

Dette er "folkeplasmaskjermen" :grin:

Lenke til kommentar

har sett denne plasmaen, den suger, t en dårlig divx og sett på tven din så får du se hvordan bildet blir.

 

Skal man ha plasma er det de nye til Pioneer som duger! Ser at elkjøp annonserer en plasma fra thomson til 39995,- hvis de er i nærheten av bakprosjektørene til thomson så er nok den bra.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 13:21, skrev LarsC:


Tror du gå et kurs hos Jg-c, Johndoemakt eller <hvemsomhelst>. Du kan jo ingenting. 100% udugelig.



 

Jeg ser ironien i det du sa, men det er kanskje ikke så lurt å si at folk ikke kan noe og er 100% udugelige når du ikke klarer å skrive riktig en gang.

 

Men jeg er nøytral i denne diskusjonen :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: gixer på 2002-12-12 13:55 ]

Lenke til kommentar

Billig plasmaskjerm ja, ingen tvil om det...

 

Men kvaliten kan selvsagt være brukbar for det, Samsung er bra på LCD, hvordan de er på plasma vet jeg ikke..

 

Men hvis man først skal ha kongetv kan det sikkert være å bruke litt mer penger ja...

 

Men men, en folkeplasmatv er det sikkert og visst

 

Til tv bruk hadde nok Pioneer vært bedre... eller kansje Loewe sin modell: Loewe Spheros 42 Plasmaskjerm, pris:115000 - 140000 - med eller uten fot osv...

 

Sony har faktisk fått EISA Awards for sin:

SONY KZ-32TS1, denne er 32" og av bra kvalitet, finnes også i større varianter...

 

For mange så vil vel en LCD tv gi vel så bra kvalitet, som en plasma skjerm vel og merke

Panasonic har en 22" lcd tv, som skal være bra

Loewe FL 38, har en 38" lcd tv som også skal være bra

Lenke til kommentar

Under 30' for en plasmaskjerm er jo grisebillig da - og uansett kvalitet slår den jo alt som finnes av f.eks. bakprojeksjonsskjermer og de rimeligste projektorene (hvis vi ser bort fra størrelsefordelen en projektor kan ha da - men hvis 42" skjermen erstatter f.eks. en 32" som man har fra før burde det alikevel oppfattes som en relativt stor skjerm). I forhold til pris er dette vel det beste kjøpet man kan gjøre idag innen 'TV-teknologi' - å sammenligne med modeller som koster tre ganger så mye blir helt feil synes jeg.

 

Modellen Komplett selger er jo også en helt strippet modell uten bl.a innebygget surround og TV-tuner(tror jeg) - og det er jo helt greit, for hvis man først kjøper en skjerm i den prisklassen har man vel alikevel bra lydoppsett fra før.

 

Synes prisen er imponerende jeg - for et år siden fikk man jo nesten ikke plasmaskjermer til under 60.000. Det er nesten så jeg angrer på at jeg brukte 15.000 på en ny 32" for et halvt års tid siden.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Gabriel_X på 2002-12-12 14:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...