Gå til innhold

Artister som fremdeles er aktive?


Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan i helvete får du til å nevne Elvis i en tråd om artister fra '80 og '90 tallet som fortsatt er aktive?

Han døde jo til og med før '80 tallet.

8190611[/snapback]

Det var litt på kødd men uansett jeg er overbevist om at hvis Elvis hadde levd idag ville han spilt og laget nye låter.

 

Dessuten er det mer kudos til grupper som har holdt ut mer enn fra 80-tallet. Personlig tror jeg de kun gjør det for pengenes skyld.

Endret av Rakib
Lenke til kommentar

Chris Cornell må ikke glemmes, han spilte i Soundgarden og Temple of The Dog og kommer ut med ny solo plate snart.

Pearl Jam driver på og har tour.

Kan nevne Homme som er vokalist/gitarist i Queens of The Stoneage, han var nemmelig co-vokal og gitarist i Kyuss som dreiv på tidlig 90-tallet. (Dave Grohl i Foo Fighters har også vert en kort periode i QOTSA)

Sistemann ut fra meg er Lenny Kravitz.

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete får du til å nevne Elvis i en tråd om artister fra '80 og '90 tallet som fortsatt er aktive?

Han døde jo til og med før '80 tallet.

8190611[/snapback]

Det var litt på kødd men uansett jeg er overbevist om at hvis Elvis hadde levd idag ville han spilt og laget nye låter.

 

Dessuten er det mer kudos til grupper som har holdt ut mer enn fra 80-tallet. Personlig tror jeg de kun gjør det for pengenes skyld.

8190696[/snapback]

 

Tok ikke den jeg, men angående det med at de bare gjør det for pengene sin skyld. Både ja og nei, medlemmene i f.eks. Rolling Stones har nok mer enn nok penger på kontoen til å leve veldig bra resten av sine liv (og hvem vet hvor lenge det er, så hardt som de har levd).

 

Andre grupper derimot er jeg helt enig med deg i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...