Gå til innhold

kjøp av gull, kor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg er no lvl 38, snart mount. Lenge tenkt på å kjøpe gull da eg ikke har så mye tid å spille. Derfor tenkte eg å kjøpe 1000 gull elns no sånn at eg har og slipper å tenke på det på lenge.. men derfor lurte eg på om det er noen som har noen gode erfaringer fra en side eller to?

Enkelt og greit. Kor er det billigest og trygt?

som i trygt tenker jeg på visa kortet. vet jeg kan bli bannet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ulovlig, feigt, og mot forum regler afaik

8167833[/snapback]

Men da gidder ikke eg spille wow. må jo bruke hver dag 24/7. er så lei grinde piss... sry for forum brudd. Men plz få en skikkelig side der eg kan kjøpe.

Skrevet
Men da gidder ikke eg spille wow. må jo bruke hver dag 24/7. er så lei grinde piss... sry for forum brudd. Men plz få en skikkelig side der eg kan kjøpe.

8167851[/snapback]

Ja det var jo en prisverdig holdning :thumbdown:

Spillet blir mye bedre uten folk som deg, så kutt gjerne tvert.

Skrevet

8167833[/snapback]

8167851[/snapback]

Akkurat, start med CS? Rett i action :)

Skrevet
Men da gidder ikke eg spille wow. må jo bruke hver dag 24/7.

8167851[/snapback]

Ååhh neeei! ver så snill og ikke slutt da! det betyr så mye for meg at du spiller wow! :thumbdown:

Skrevet

8167833[/snapback]

8167851[/snapback]

Akkurat, start med CS? Rett i action :)

8167869[/snapback]

Driver med cs :D hehe.... jaja

takker for "svar"

Skrevet

8167833[/snapback]

Men da gidder ikke eg spille wow. må jo bruke hver dag 24/7. er så lei grinde piss...

8167851[/snapback]

Ingen tvinger deg til å grinde. Eneste jeg har grindet etter er XP... og det er heller ikke nødvendig.

Skrevet

Klarer oss bedre uten slike som deg i WoW, og det virka som det var en "trussel" når du sa du kom til å slutte.

Og bare for å holde meg on-topic: in-game så får du whispers hele tia av spammere som skal selge gull, du kan da gå inn på siden til en av dem.

Skrevet

Klarer oss bedre uten slike som deg i WoW, og det virka som det var en "trussel" når du sa du kom til å slutte.

Og bare for å holde meg on-topic: in-game så får du whispers hele tia av spammere som skal selge gull, du kan da gå inn på siden til en av dem.

8167904[/snapback]

[/

takker.... ja eg vet... men er det trygt i at eg får pengene?

Btw. er tap for hele wow om eg gir meg:P

Skrevet

8167833[/snapback]

er enig. med meg selv.

8167911[/snapback]

Prøver å skaffe deg posts?

Skrevet

8167904[/snapback]

[/

8167924[/snapback]

Husk å oppgi brukernavnet ditt og passordet når du handler gold. Da er du 100% sikker

på at du får det du fortjener og betaler for ;)

Skrevet

8167904[/snapback]

[/

8167924[/snapback]

Husk å oppgi brukernavnet ditt og passordet når du handler gold. Da er du 100% sikker

på at du får det du fortjener og betaler for ;)

8167942[/snapback]

takk for den...lol

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...